CFMOTO 800 MT-X: Σκληροπυρηνική κατάσταση (vid)
Μετά τις εκδόσεις Sport, Τouring και Εxplore, η οικογένεια του CFMOTO 800 ΜΤ αποκτά το πλέον «χωμάτινο» μέλος της, οι προδιαγραφές του οποίου δείχνουν ικανές να μας φτάσουν στο τέλος της διαδρομής μας, ότι κι αν συναντήσουμε μπροστά μας. Κοινώς, έχουμε να κάνουμε με μια 100% Adventure μοτοσυκλέτα, που έρχεται την κατάλληλη εποχή για να ενταχθεί σε μια κατηγορία με όλο και περισσότερους εκπροσώπους. Και λέμε κατάλληλη κρίνοντας από τις τάσεις της αγοράς, όπου παρόμοια μοντέλα κυριαρχούν στις πωλήσεις.
Είναι περιπετειώδες και το δείχνει
Μοιάζει πολύ με τα αδέρφια του αλλά οι αλλαγές που έχει δεχθεί είναι καθοριστικές για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του. Εν αρχή είναι οι ακτινωτοί τροχοί των 21 και 18 ιντσών με τα χωμάτινα ελαστικά. Είναι και τα πολλά 230mm στις διαδρομές των κορυφαίων προδιαγραφών αναρτήσεων της ΚΥΒ (Kayaba). Και για να μοιάσει στο αδερφάκι του ΚΤΜ 790 Αdventure έχει δεχθεί όμοιας φιλοσοφίας ρεζερβουάρ καυσίμου 22 λίτρων, το οποίο επεκτείνεται χαμηλά και στις δύο πλευρές του προκειμένου να κρατάει το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας όσο πιο κάτω γίνεται.
Το 800ΜΤ-Χ θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, οι οποίες θα διαφέρουν μόνο στις διαδρομές της ανάρτησης. Η “ψηλή” θα είναι στα 230mm όπως είπαμε και η “χαμηλή” στα 190mm, κάτι που σημαίνει και αισθητά χαμηλότερο ύψος σέλας (στα 830 από 870mm). O τύπος του ανεστραμμένου πιρουνιού και του μονού αμορτισέρ δεν αλλάζει, αμφότερα δε είναι πλήρως ρυθμιζόμενα! Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα, τα οποία φέρουν την υπογραφή της J.Juan και περιλαμβάνουν τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά.
Κινητήρας ΚΤΜ
Η μοτοσυκλέτα κινείται με τον γνωστό μας από τα μοντέλα ΚΤΜ 790 κινητήρα, έναν δικύλινδρο εν σειρά με χωρητικότητα 799cc και απόδοση 95 ίππων. Το βάρος που έχει να αντιμετωπίσει βρίσκεται στα σχεδόν 200 κιλά, αλλά έχει ήδη αποδείξει πως αυτό δεν του είναι πρόβλημα. Χάρη στην ύπαρξη αδρανειακής μονάδας μέτρησης (IMU), τόσο το ABS όσο και το ρυθμιζόμενο σε 6 επίπεδα Traction Control αποκτούν λειτουργία Cornering. H δύναμη του κινητήρα μπορεί να βγει στο δρόμο μέσα από τρία διαφορετικά οδηγικά προγράμματα: Sport, Rain και Off-Road. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και ο συμπλέκτης είναι τύπου assist&slipper (υποβοηθούμενος περιορισμένης ολίσθησης).
Πλούσιος ο εξοπλισμός
Το μοντέλο διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό όλα όσα θα ήθελαν οι μελλοντικοί του αγοραστές, όπως για παράδειγμα ακουμινένια ποδιά, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, έγχρωμη οθόνη TFT 7” με κάθετη διάταξη και δυνατότητα συυνδεσιμότητας, τριπλέτα βαλιτσών, quickshifter και cruise control, ενώ προαιρετικά μπορεί να δεχθεί θερμαινόμενη σέλα και γκριπ.
Πότε και πόσο;
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει περαιτέρω ενημέρωση σχετικά με τιμή και διαθεσιμότητα, όταν γίνει αυτό θα επανέρθουμε με περισσότερες πληροφορίες.
Φωτογραφίες: CFMOTO
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!