KTM 1390 Super Duke GT: Θηρίο μεγάλων αποστάσεων (vid)
- Πολλά τα άλογα
- Αναθεωρημένες σχέσεις
- Πόντοι στην εργονομία
- Νέο πλαίσιο και ανάρτηση
- Φρενούκλες
- Μια οθόνη όχι σαν τις άλλες
- Πολλά τα οδηγικά προγράμματα
Το Θηρίο μεγάλων αποστάσεων, όπως το αποκαλεί η ίδια η ΚΤΜ, μόλις έγινε ακόμα πιο ριζοσπαστικό, ανεβάζοντας την κατηγορία Sport Touring σε νέo επίπεδο, μάλλον δυσθεώρητο για τον ανταγωνισμό. H πιο ακραία μοτοσικλέτα στην κατηγορία της έχει τόνους αδρεναλίνης στο DNA της, καθόσον διαθέτει κορυφαία τεχνολογία και οδική συμπεριφορά, ενώ επιπρόσθετα αποκτά κινητήρα με αυξημένες τιμές σε ιπποδύναμη και ροπή.
Πολλά τα άλογα
Διαθέτοντας πλέον κυβισμό 1350 cc και μοιραζόμενο τον ίδιο τελευταίο LC8 V-2 κινητήρα του 1390 Super Duke R EVO, δέχεται αναβαθμίσεις που βελτιστοποιούν περαιτέρω την απόδοση και ανεβάζουν τη νέα γενιά σε νέα ύψη. Μια κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή αέρα (ram-air), ένα επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και ένα μεγαλύτερο ψυγείο είναι μερικές μόνο από τις βελτιώσεις που ενισχύουν τόσο την ισχύ όσο και την απόδοση. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με 188Hp στις 10.000rpm και τεράστια ροπή 14.8kgm στις 8.000rpm, μιλάμε δηλαδή για 10 επιπλέον άλογα και 0.5 χιλιογραμμόμετρα περισσότερα από το απερχόμενο μοντέλο. Αν δε χρησιμοποιηθεί και η προαιρετική εξάτμιση της Akrapovic, τότε φτάνουμε στους 200 ίππους. Έκτακτα.
Αναθεωρημένες σχέσεις
Οι αναβάτες θα μπορούν να επωφεληθούν πλήρως από τις αναθεωρημένες σχέσεις του κιβωτίου, που κάνουν την 5η και 6η ταχύτητα πολύ πιο αποδοτικές, με αποτέλεσμα την καλύτερη χρήση του εύρους στροφών. Δεν θεωρούνται πλέον ως ταχύτητες overdrive σε μέτριες ταχύτητες, ο στόχος ήταν ξεκάθαρος: να δημιουργηθεί μια εξαιρετικά γρήγορη μοτοσικλέτα δρόμου με σοβαρές φιλοδοξίες πίστας, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις σε κάθε συνθήκη.
Πόντοι στην εργονομία
Η ομάδα σχεδιασμού της Kiska έχει εργαστεί σε κάθε γωνία, αναπτύσσοντας εργονομία που επιτρέπει στους αναβάτες να περνούν πολλές ώρες στη σέλα, διατηρώντας παράλληλα τη δυνατότητα να απελευθερώσουν τις βελτιωμένες επιδόσεις του 1390 στην πίστα. Ένας ολοκαίνουργιος προβολέας LED και ένα απλοποιημένο φως φρένων με ενσωματωμένα φλας προσθέτουν στο τολμηρό στυλ της μοτοσικλέτας.
Νέο πλαίσιο και ανάρτηση
Το νέο 1390 Super Duke GT αποκτά αυτούσιο το πλαίσιο τελευταίας γενιάς, το οποίο προέρχεται από το 1390 Super Duke R EVO. Αυτό το πλαίσιο παρέχει αυξημένη στρεπτική ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση από το εμπρός ελαστικό. Η σταθερότητα, σε συνδυασμό με την ευέλικτη, σπορ συμπεριφορά, έχει βελτιωθεί περαιτέρω με την προσθήκη της ανάρτησης τελευταίας γενιάς WP APEX Semi Active Technology (SAT), τόσο μπροστά όσο και πίσω. Επίσης, βελτιωμένη είναι η λειτουργία Comfort Mode, μια σημαντική εστίαση στη φάση της ανάπτυξης και οι αναβάτες θα αισθανθούν άμεσα τη μεγάλη διαφορά από το μοντέλο προηγούμενης γενιάς. Αυτή η ρύθμιση βελτιώνει την ευαισθησία και την απόκριση, προσφέροντας μεγαλύτερες επιλογές προσαρμογής και παρέχοντας μια πιο δυναμική και προσαρμόσιμη εμπειρία οδήγησης.
Φρενούκλες
Με την ώθηση στην απόδοση, χρειαζόμαστε και εξίσου ισχυρή ισχύ ακινητοποίησης, η οποία επιτυγχάνεται με δοκιμασμένα συστήματα της Brembo. Μπροστά διαθέτει ένα σετ τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες Stylema με πλευστούς δίσκους 320mm, ενώ το πίσω μέρος είναι εξοπλισμένο με αιωρούμενη δαγκάνα διπλού εμβόλου και δίσκο 240mm για ακριβές, ελεγχόμενο φρενάρισμα. Μία νέα μανέτας μπροστινού φρένου MCS (σύστημα πολλαπλών κλικ) επιτρέπει αυξημένη προσαρμοστικότητα, ενώ το Cornering ABS, το Supermoto ABS, καθώς και οι νέες λειτουργίες Supermoto+ και Sport ABS παρέχουν στους αναβάτες πολλαπλές επιλογές για τον έλεγχο της μοτοσικλέτας. Εφοδιασμένο με τα ελαστικά Michelin Power 6 με τεχνολογία διπλής σύνθεσης, έχει αποκτήσει βελτιωμένη πρόσφυση σε κάθε οδηγική συνθήκη. Επιπλέον, ένα νέο σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) με βελτιωμένη λειτουργικότητα επιτρέπει στους αναβάτες να ορίζουν μια προσαρμοσμένη πίεση για την οδήγηση σε πίστα.
Μια οθόνη όχι σαν τις άλλες
Ο επαναστατικός πίνακας οργάνων με οθόνη TFT αφής 8,8 ιντσών (H88) δεν μπορεί να αγνοηθεί, επωφελούμενος από μια απλοποιημένη δομή μενού (CCU3.0) εξασφαλίζει απρόσκοπτη επανασύνδεση με το smartphone σας σε κάθε κύκλο ανάφλεξης. Η λειτουργικότητα είναι κορυφαία, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης σε χάρτη εκτός σύνδεσης, με ενσωματωμένα σχετικά χαρακτηριστικά ασφαλείας και όλα μπορούν να λειτουργούν με το πάτημα ενός κουμπιού στους ολοκαίνουργιους διακόπτες του τιμονιού. Μπορείτε να βρείτε τις πλήρεις πληροφορίες για τη νέα οθόνη H88 εδώ.
Πολλά τα οδηγικά προγράμματα
Αυτή η εμπειρία υψηλής τεχνολογίας επεκτείνεται στις λειτουργίες οδήγησης, οι οποίες είναι πλήρως επεξεργασμένες και αποτελούνται από Rain, Street, Sport καθώς και μια ολοκαίνουργια προσαρμοσμένη λειτουργία στάνταρ, εκτός από τις προαιρετικές 2 προσαρμοσμένες διαμορφώσεις και μια προαιρετική λειτουργία διαδρομής που προσθέτει στις δυνατότητες εξατομίκευσής του. Η διατήρηση της τεχνολογικής εμπειρίας στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών είναι η προσθήκη ενός μπροστινού ραντάρ που προσθέτει μια σειρά από χαρακτηριστικά όπως το Adaptive Cruise Control, το Brake Assist, το Distance Assist και το Group Riding. Η λειτουργία επίδειξης είναι επίσης διαθέσιμη για τα πρώτα 1.500km, που επιτρέπει στους πελάτες να δοκιμάσουν όλη τη διαθέσιμη τεχνολογία προκειμένου να λάβουν μια τεκμηριωμένη απόφαση για το ποιο πακέτο τεχνολογίας είναι καλύτερο. Και αν τους κάνει, να το αγοράσουν.
Φωτογραφίες: ΚΤΜ
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!