Aprilia Tuareg Rally: Mε χωμάτινες αγωνιστικές δάφνες (vid)
Αυτό το μοντέλο είναι το πιο εξειδικευμένο Aprilia Tuareg στην αγορά και αυτό το οφείλει σε μεγάλο βαθμό στην έκδοση Aprilia Racing της μοτοσικλέτας, η οποία κέρδισε τόσο τον αγώνα Africa Eco Race όσο και το ιταλικό πρωτάθλημα Motorally: είναι ένα πραγματικό σημείο αναφοράς μεταξύ των δικύλινδρων μοτοσικλετών που είναι αφιερωμένες στις πιο απαιτητικές εκτός δρόμου συνθήκες. Και τέτοιου είδους μοτοσικλέτες ενδιαφέρουν όλο και περισσότερο κόσμο, μια ματιά στους πίνακες των πωλήσεων είναι αρκετή για να το καταλάβουμε.
Χαρακτηριστικές οι αλλαγές
Σε σύγκριση με το υπάρχον Tuareg, ο βασικός εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός και σαφώς εμπνευσμένος από τους αγώνες. Το Rally έχει σχεδιαστεί για περισσότερη χρήση εκτός δρόμου και διαθέτει ψηλό μπροστινό φτερό, νέο αλουμινένιο προστατευτικό κάρτερ, νέα, πιο στιβαρά προστατευτικά χεριών και νέο οδηγό αλυσίδας. Η σέλα και το τιμόνι έχουν ανυψωθεί, κάνοντας τη μοτοσικλέτα πιο κατάλληλη για όρθια οδήγηση. Οι ακτινωτοί τροχοί διαθέτουν ζάντες Ergal και είναι εφοδιασμένοι με όχι tubeless τρακτερωτά ελαστικά, ενώ η ανάρτηση Kayaba με την αξιοσημείωτη διαδρομή των 240mm είναι εξοπλισμένη με εσωτερικά εξαρτήματα σχεδιασμένα για χρήση enduro.
Αν και αυτό υπονομεύει ελαφρώς την άνεση, από την άλλη βελτιώνει σημαντικά την αίσθηση οδήγησης εκτός δρόμου και δίνει στον αναβάτη μεγαλύτερο έλεγχο στο κακοτράχαλο έδαφος. Η πιο άκαμπτη ανάρτηση μειώνει επίσης τη στατική πτώση, καθιστώντας το Tuareg Rally ψηλότερο και αυξάνοντας αποτελεσματικά την πραγματική διαδρομή της ανάρτησης. Το σταντ διαθέτει “νύχι” στήριξης με διευρυμένη επιφάνεια, ώστε η μοτοσικλέτα να γέρνει λιγότερο όταν είναι σταθμευμένη. Προσφέρει επίσης σταθερή στήριξη ακόμα και σε τραχιές ή μαλακές επιφάνειες.
Μηχανικά
Ο κινητήρας έχει ενημερωθεί σε πολλούς τομείς και τώρα διαθέτει πιο άμεση χαρτογράφηση στο εκτός δρόμου οδηγικό πρόγραμμα, ενώ καλύπτει και τις νέες προδιαγραφές Euro 5+. Το Tuareg Rally (και ολόκληρη η νέα γκάμα Tuareg 2025) έχει τη δική του ειδικά ανεπτυγμένη χαρτογράφηση προκειμένου να εξασφαλίσει άμεση απόκριση στο γκάζι. Αυτό επιτρέπει στον αναβάτη να ξεπερνά τα εμπόδια πιο εύκολα με ένα στρίψιμο του γκαζιού στα πιο δύσκολα σημεί που θα συναντήσει στη διαδρομή του. Για να βελτιωθεί η συνολική απόδοση, ο δικύλινδρος κινητήρας των 660cc διαθέτει πλέον σώμα γκαζιού 52mm (από 48), ενώ μια νέα γεννήτρια “σπάνιων γαιών” μειώνει την αδράνεια βελτιώνοντας την απόδοση της επιτάχυνσης. Η εξάτμιση SC Project διαθέτει τελικό τιτανίου, ενώ το βάρος είναι μόλις 199 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας, πέντε λιγότερα δηλαδή από το “απλό” μοντέλο.
Μία και μόνη χρωματική επιλογή
Το νέο Τuareg Rally είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική του έκδοση, το οποίο μεταφράζεται σε μαύρο χρώμα, κόκκινο πλαίσιο και χρυσό πιρούνι, τιμόνι και ζάντες. Η τιμή και η άφιξή του στην Ελλάδα παραμένουν άγνωστα, μόλις μάθουμε κάτι περαιτέρω θα επανέρθουμε με μια πλέον αναλυτική παρουσίαση της μοτοσικλέτας.
Φωτογραφίες: Aprilia
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!