Kymco AK575 Premium: Περισσότερα κυβικά και τεχνολογία

Νίκος Βιτσιλάκης
Kymco AK575 Premium: Περισσότερα κυβικά και τεχνολογία
Το νέο mega scooter της Kymco αποκτά κινητήρα με περισσότερα κυβικά και ρίχνεται στον εμπορικό στίβο με ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, όντας πιο ολοκληρωμένο από ποτέ.

Από το 2023 και με την άφιξη της έκδοσης Premium, το Kymco AK έχει γίνει κάτι περισσότερο από ένα απλό sport mega scooter, φέρνοντας τον τεχνικό εξοπλισμό, τις επιδόσεις, τη σχεδίαση και τo φινίρισμα σε ένα επίπεδο που έβαλε σε σκέψεις τον ανταγωνισμό.

Kymco

Oμάδα που κερδίζει δεν αλλάζει

Το νέο AK575 Premium συνεχίζει την πορεία που χάραξε ο προκάτοχός του, επιβεβαιώνοντας το εξαιρετικό επίπεδο φινιρίσματος, το επιθετικό στυλ αλλά και την πιο τουριστική τάση, χάρη στη μεγάλη και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα του φέρινγκ. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, καθόσον στο κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας εξακολουθούν να υπάρχουν αληθινά αξεσουάρ grand touring, αλλά και το τελευταίας γενιάς Bosch 9.1 Cornering ABS. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από ηλεκτρονικό γκάζι (Ride by Wire), οδηγικά προγράμματα, traction control, θερμαινόμενα γκριπ, λειτουργία χωρίς κλειδί (Keyless), θύρα USB, ρυθμιζόμενη πλάτη στη σέλα του οδηγού, συνδεσιμότητα bluetooth και πλοήγηση, αλλά και cruise control για όσους δεν περιορίζονται στην αστική χρήση. Επιπρόσθετα, οι τρεις ψηφιακές οθόνες στα όργανα έχουν πλέον τεχνολογία IPS κατά των αντανακλάσεων, κάτι που επιφέρει την επιθυμητή αναγνωσιμότητα κάτω από κάθε εξωτερική συνθήκη φωτισμού.

Kymco

 

Ο νέος κινητήρας

Η πιο σημαντική καινοτομία, όπως υποδηλώνεται και στο όνομα του νέου ΑΚ, είναι αναμφίβολα ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, η χωρητικότητα του οποίου ανεβαίνει στα 574,2cc (από 550). Καλύπτει πλέον τις νέες προδιαγραφές εκπομών ρύπων Euro5+, κρατάει σταθερή την ιπποδύναμή του (51Hp/7.500rpm) και αυξάνει τη ροπή του κατά 2,7Nm (55Nm από 52,3). Aυτό μεταφράζεται σε καλύτερη απόκριση του γκαζιού και μια πιο “γεμάτη” λειτουργία στις χαμηλομεσαίες στροφές, με τις εν κινήσει επιταχύνσεις (ρεπρίζ) να γίνονται ακόμα καλύτερες. Η τελική μεταδοση γίνεται με ιμάντα, μια λύση που βελτιώνει την απόδοση μειώνοντας το θόρυβο και την ανάγκη συντήρησης. Επιπλέον, υπάρχουν τρία διαθέσιμα οδηγικά προγράμματα: Sport με ενεργό TCS, Sport με απενεργοποιημένο TCS και Rain με ενεργό TCS. Το AK575 θα είναι επίσης διαθέσιμο σε έκδοση 35kW για οδήγηση από κατόχους διπλώματος Α2.

Kymco

Περισσότερο με μοτοσικλέτα μοιάζει

Σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, τα νικητήρια χαρακτηριστικά του πλαισίου δεν έχουν αλλάξει, ένα πραγματικά δυνατό σημείο του AK από την άφιξή του στην αγορά. Το πλαίσιο αλουμινίου, με τον κινητήρα στο κέντρο όπως και στις μοτοσικλέτες, το επίσης αλουμινένιο ψαλίδι, το έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, το ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm με τις δύο πλάκες στήριξης, οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo και, φυσικά, το Bosch 9.1 Cornering ABS, είναι στοιχεία που προέρχονται από τον κόσμο των μοτοσικλετών υψηλών επιδόσεων.

Kymco

Για την ώρα δεν έχουμε περαιτέρω πληροφόρηση για τιμή, χρώματα και άφιξη στη χώρα μας, υπολογίζουμε ότι πάνω κάτω θα κοστίζει όσο και το ΑΚ550 Premium και πως θα το δούμε στις εκθέσεις από Άνοιξη και μετά.

Φωτογραφίες: Kymco

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!