HONDA NC750X 2025: Έμφαση σε ασφάλεια και εξοπλισμό (vid)
Διατηρώντας τον χαρακτηριστικό αποθηκευτικό χώρο των 23 λίτρων εκεί που οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες έχουν το ρεζερβουάρ καυσίμου, το νέο Honda NC750X δέχεται μια ελαφρά αισθητική ανανέωση με επίκεντρο τα πλαϊνά πλαστικά τμήματα του φέρινγκ και τον επανασχεδιασμένο προβολέα LED. Οι αναθεωρήσεις στη δομή του φέρινγκ και στον τρόπο σύνδεσής του με το σώμα της μοτοσυκλέτας διευκολύνουν την αφαίρεση και τοποθέτησή του και κατ’ επέκταση τις εργασίες συντήρησης. Ένα νέο κάλυμμα σέλας με πρόσθετες ραφές ενισχύει την premium αίσθηση της μοτοσυκλέτας, όπως επίσης και ένα νέο ανάγλυφο κάλυμμα για τον αποθηκευτικό χώρο. Δέχεται όμως και κάποιες καίριες αλλαγές σε σημεία που πονούσε.
Αντίο LCD
Μια νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών στέλνει στο χρονοντούλαπο την αναχρονιστική LCD και προσφέρει συνδεσιμότητα smartphone μέσω Honda RoadSync (δεν υποστηρίζεται στη χώρα μας για την ώρα), με τον χειρισμό της να γίνεται μέσα από έναν εργονομικό, φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων στο αριστερό γκριπ. Χρησιμοποιεί τεχνολογία «optical bonding» για να είναι ευδιάκριτη ακόμα και σε έντονη ηλιοφάνεια. Πρόκειται για μία διαδικασία έγχυσης ρητίνης μεταξύ του εξωτερικού γυάλινου καλύμματος και της οθόνης, χάρη στην οποία μειώνονται οι αντανακλάσεις. Η απεικόνιση περιεχομένου μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με 3 θέματα (Bar, Circle και Simple).
Επιτέλους δεύτερος δίσκος
Το σύστημα φρένων χρησιμοποιεί πλέον διπλούς δίσκους 296mm με διπίστονες δαγκάνες μπροστά. Είναι γεγονός πως πρόκειται για αναβάθμιση σε ένα σημείο που είχε συζητηθεί πολύ, καθώς ο ένας και μόνος δίσκος των προηγούμενων μοντέλων δυσκολευόταν πολύ να κάνει καλά τη δουλειά του. Ευχόμαστε το επόμενο μοντέλο να διαθέτει τετραπίστονες δαγκάνες, μακάρι μάλιστα να είναι και ακτινικές.
Μία από τα ίδια
Πέραν των χρωμάτων και των νέας σχεδίασης ελαφρύτερων ζαντών, όλα τα υπόλοιπα μένουν ως είχαν στο μοντέλο του 2023. Να θυμίσουμε λοιπόν πως ο εξοπλισμός περιλαμβάνει -δυστυχώς ακόμα- συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm SBDV της Showa και πίσω ανάρτηση με μοχλικό Pro-Link. Όπως και πριν, ο ροπάτος δικύλινδρος κινητήρας των 745cc και 58,6Hp διαθέτει ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού (Throttle By Wire), τρία οδηγικά προγράμματα με προκαθορισμένους συνδυασμούς ρυθμίσεων Ισχύος (Power), Φρένου Κινητήρα (Engine Brake) και σύστημα ελέγχου ευστάθειας Honda Selectable Torque Control ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα παρέμβασης. Η δημοφιλής έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) συνεχίζει να δίνει το παρόν φυσικά, προσφέροντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να αποφασίζει αν θα αλλάζει τις σχέσεις αυτός ή η ίδια η μοτοσυκλέτα. Σημειωτέον πως επίσης συνεχίζεται η διάθεση του μοντέλου σε έκδοση 47,6Hp (35kW) για κατόχους διπλώματος οδήγησης κατηγορίας A2.
Οικολογικές ευαισθησίες
Προσβλέποντας στη ενίσχυση της βιωσιμότητας, το NC750X είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Honda που χρησιμοποιεί έγχρωμο υλικό Durabio (μια πολυκαρβονική ρητίνη βιολογικής προέλευσης) στους δύο από τους τέσσερεις χρωματικούς συνδυασμούς της για το 2025. Τα χρώματα είναι όλα νέα και η Honda τα ονομάζει Earth Ivy Ash Green Graphite Black, Earth Black Mat Beta Silver Metallic, Mat Pearl Glare White Graphite Black και Fighting Red Graphite Black.
Φωτογραφίες: Honda
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!