Honda CUV e: Σιγά-σιγά έρχεται και η Honda στα ηλεκτρικά (vid)
- Είναι το δεύτερο στη γκάμα, περιμένουμε ακόμα οκτώ
- Εξελιγμένο
- Τρία riding modes
- Πάει στις ανηφόρες, φορτίζει στο σπίτι
Κάνοντας χρήση δύο μονάδων μπαταριών Honda Mobile Power Pack e για την τροφοδοσία του πλαϊνού ηλεκτροκινητήρα (E-Drive Side motor) απόδοσης 8,16Ηp (6kW), το CUV e έχει τελική ταχύτητα 83km/h, αυτονομία 70km και λειτουργία Reverse Assist. Ο χρόνος φόρτισης είναι 6 ώρες από το 0 στο 100% και 3 ώρες από το 0 στο 75%, ενώ μία ειδική βάση επιτρέπει την άνετη διαδικασία φόρτισης στο σπίτι. Το CUV e είναι επίσης εξοπλισμένο με οθόνη TFT πέντε ιντσών ή με μία πλήρως συνδεδεμένη οθόνη TFT επτά ιντσών που παρέχει ένα πλήθος πληροφοριών ειδικές για το EV, πλοήγηση και άλλες λειτουργίες, με την υποστήριξη της νέας διεπαφής Honda RoadSync Duo (που όμως δεν υποστηρίζεται για την ώρα στην Ελλάδα). Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πλήρη φωτισμό LED, θύρα φόρτισης USB-C, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα καθώς και λειτουργία Smart Key.
Είναι το δεύτερο στη γκάμα, περιμένουμε ακόμα οκτώ
Μετά την άφιξη του ηλεκτρικού EM1 e το 2023, το CUV e είναι το δεύτερο δίτροχο ηλεκτρικό όχημα της Honda που προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Αποτελεί ένα βήμα προόδου τόσο σε σχέση με το σχέδιο της Honda να παρουσιάσει το λιγότερο 10 ηλεκτρικά δίτροχα σε παγκόσμιο επίπεδο μέχρι το 2025 (άρα μας μένουν ακόμα 8), όσο και με τον μακροπρόθεσμο στόχο της για ουδετερότητα άνθρακα για τη γκάμα μοτοσυκλετών της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2040. Στην πραγματικότητα, τα γράμματα CUV έχουν κάνει και παλιότερα την εμφάνισή τους σε ένα όχημα της Honda, για την ακρίβεια πριν από 30 χρόνια. Το πρώτο CUV ES (Clean Urban Vehicle Electric Scooter) ήταν ένα μοντέλο μόνο για την ιαπωνική αγορά που κυκλοφόρησε το 1994.
Εξελιγμένο
Και ενώ το EM1 e είναι ιδανικό για καθημερινές σύντομες μετακινήσεις, το CUV e δείχνει πιο ώριμο και με σημαντικά περισσότερες δυνατότητες, προσφέροντας επιτάχυνση και τελική ταχύτητα που αντιστοιχούν σε ένα scooter με κινητήρα εσωτερικής καύσης 125cc. Πλήρως εξοπλισμένο, το CUV e θέλει να βρεθεί μπροστά από τις εξελίξεις. Εκτός από EV είναι ταυτόχρονα ένα scooter κανονικού μεγέθους με την υπογραφή της Honda, που υπόσχεται απροβλημάτιστη λειτουργία και μεγάλη οικονομία. Από την άλλη όμως, οι τροχοί των 12 ιντσών, το πίσω ταμπούρο και η απουσία ABS (έχει CBS) δεν πολυμαρτυρούν όχημα της σύγχρονης εποχής.
Τρία riding modes
Τα οδηγικά προγράμματα δεν αποτελούν πλέον προνόμιο μόνο των μεγάλου κυβισμού μοντέλων και το CUV e το αποδεικνύει περίτρανα. Ας τα δούμε:
- Standard: Παρέχει χαρακτηριστικά απόδοσης που ο κάθε αναβάτης μπορεί να χειριστεί με άνεση. Ισορροπημένη λειτουργία μεταξύ απόδοσης και πλήρους αυτονομίας της μπαταρίας
- Sport: Το ισχυρότερο riding mode για έντονη επιτάχυνση και καλή απόκριση στο γκάζι
- Eco: Προσφέρει χαρακτηριστικά για πιο εύκολο χειρισμό και μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με τα υπόλοιπα riding modes
Πάει στις ανηφόρες, φορτίζει στο σπίτι
Το CUV e μπορεί επίσης να ανέβει δρόμους με κλίση 13°, εκκινώντας από στάση με συνεπιβάτη και 30 κιλά αποσκευών. Το σύστημα Reverse Assist διευκολύνει την είσοδο ή την έξοδο από ένα γκαράζ και βοηθάει στους ελιγμούς σε στενούς χώρους στάθμευσης στην πόλη. Τα Honda Mobile Power Pack e είναι εναλλάξιμες μονάδες που μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν από το CUV e για άνετη φόρτιση στο σπίτι. Η διαδικασία είναι απλή: ο φορτιστής, που συνοδεύεται από ανεμιστήρα, αντλεί ρεύμα από μια μονοφασική οικιακή παροχή AC100-240V και παράγει μέγιστη ισχύ 270W.
Οι ενδεικτικές λυχνίες LED δείχνουν την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας σε 4 τμήματα. Η μονάδα Honda Mobile Power Pack e ζυγίζει περίπου 10Κg και μπορεί να μεταφερθεί και να αντικατασταθεί εύκολα χάρη σε μια εύχρηστη λαβή. Έχει σχεδιαστεί για να αντέχει σε διαφορετικές θερμοκρασίες, επίπεδα υγρασίας, χτυπήματα και κραδασμούς. Χάρη στα διαπιστευτήρια αντοχής της Honda, το Honda Mobile Power Pack e μπορεί να φορτιστεί περισσότερες από 2.500 φορές (συνθήκες εσωτερικών δοκιμών).
Φωτογραφίες: Honda
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!