Yamaha XSR900 2025: Η οθόνη κάνει τη διαφορά (vid)
Είναι οφαθαλμοφανής η προσπάθεια της Yamaha να παντρέψει σύγχρονη τεχνολογία με αισθητική των 80s και το νέο XSR900 κάνει ένα ακόμα βήμα μπροστά βαμμένο στο -θρυλικό πλέον- αγωνιστικό κόκκινο χρώμα της φίρμας του Ιβάτα και αντικαθιστώντας την οθόνη των 3,5 ιντσών με μία έγχρωμη TFT 5 ιντσών. Κατά τα λοιπά δεν διαφέρει από το προηγούμενο μοντέλο, που το 2022 δέχθηκε σημαντικές αναβαθμίσεις. Ο κατασκευαστής έκρινε ότι δεν χρειαζόταν κάτι παραπάνω και εμείς δεν έχουμε κανέναν απολύτως λόγο να διαφωνήσουμε μαζί του.
Όπως αναφέρθηκε, η μοτοσυκλέτα παραμένει πολύ παρόμοια με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, αν και ο υγρόψυκτος τρικύλινδρος κινητήρας των 890cc έχει αναβαθμιστεί προκειμένου να καλύπτει τις προδιαγραφές Euro5+. Εξακολουθεί δηλαδή να παράγει 119 ίππους και 93Nm ροπής.
Διατηρώντας το ίδιο πλαίσιο με πριν, το νέο XSR900 διατηρεί επίσης τους σφυρήλατους τροχούς, το cruise control και τον ακτινικά τοποθετημένο κύριο κύλινδρο Brembo.
Όταν έφτασε το μοντέλο του 2022, οι ομοιότητες μεταξύ αυτού και του streetfighter MT-09 ήταν μηχανολογικά ξεκάθαρα παρόμοιες. Αυτό έδωσε πόντους στο XSR900, με αποτέλεσμα να γνωρίσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, κυρίως εκτός συνόρων και σε χώρες όπου το customizing είναι κάτι σαν θρησκεία.
Και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην Race replica έκδοση XSR900 GP που παρουσίασε στα τέλη του 2023, όπως επίσης και στο αγωνιστικό κιτ λίγους μήνες νωρίτερα. Είναι όμως και η συμμετοχή της εταιρείας στο διάσημο Wheels and Waves που έδωσε ώθηση στο customizing του μοντέλου, σίγουρα ένας από τους λόγους της ύπαρξής του καθόσον αποτελεί μια εξαίρετη βάση για μετατροπές.
Φωτογραφίες: Yamaha
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!