F1 - Ο Βολφ ρωτήθηκε για την ποινή του Χάμιλτον και υπερασπίστηκε τον Νόρις
Ένα αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 είναι ιδιαίτερα κουραστικό για τις ομάδες και τους οδηγούς. Ειδικά όταν πρόκειται για κάποιο triple header και στο τέλος μιας σεζόν όπως η φετινή που διαρκεί 24 αγώνες, άπαντες είναι εξουθενωμένοι και κάνουν προετοιμασίες για τη χειμερινή ανάπαυλα.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε στιγμές τις οποίες οδηγοί ή μέλη μιας ομάδας δεν είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι και μπορούν να υποπέσουν σε κάποια γκάφα. Κάτι τέτοιο συνέβη στον επικεφαλής και CEO της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ μετά το τέλος του Grand Prix Κατάρ, έναν αγώνα ο οποίος χαρακτηρίστηκε από πολλαπλές ποινές.
Strong restart from Lewis 👏👏
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) December 1, 2024
He gets past Alonso into turn one. pic.twitter.com/e3a5zbSsl4
Ο 52χρονος Αυστριακός έδινε συνέντευξη στο Sky Sports, με τον Τεντ Κράβιτς να ζητά τη γνώμη του για τους αγωνοδίκες και την ποινή διέλευσης του Λιούις Χάμιλτον, η οποία σε προηγούμενο αγώνα ήταν μόλις 5 δευτερόλεπτα. Ο Βολφ μάλλον παράκουσε την ερώτηση καθώς μόνο στον οδηγό του δεν αναφέρθηκε.
«Δεν έχω καταλάβει τις ποινές. Στον αγώνα οι ποινές ήταν βάναυσες, ειδικά αυτή που δέχθηκε η McLaren. Μπορεί να τους κοστίσει το πρωτάθλημα. Δεν ξέρω ποια ακριβώς ήταν η παράβαση, όμως το σημαντικό είναι να υπάρχει συνέπεια στις αποφάσεις. Εάν ο νέος Διευθυντής Αγώνων έχει σκληρή στάση τότε αυτό μας βρίσκει σύμφωνους, αρκεί να το γνωρίζουν όλοι και πρέπει να συμμορφώνονται», σχολίασε ο Βολφ.
245 Races. One to go.
The Lewis Hamilton x Mercedes partnership will conclude at the #AbuDhabiGP 🖤@LewisHamilton @MercedesAMGF1 pic.twitter.com/l2FcrDadg8— Formula 1 (@F1) December 2, 2024
Πράγματι, η ποινή στον Χάμιλτον ήταν ιδιαίτερα αυστηρή. Στο Grand Prix Μαϊάμι νωρίτερα στη χρονιά ο Βρετανός είχε υποπέσει στο ίδιο ακριβώς παράπτωμα και είχε δεχθεί μόλις 5 δευτερόλεπτα στο συνολικό του χρόνο και όχι ποινή διέλευσης. Από την άλλη, η ποινή 10 δλ stop/go που δέχθηκε ο Νόρις είναι ίδια με ανάλογα συμβάντα στο παρελθόν.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για το πώς με ανύποπτο τρόπο ένας σπασμένος καθρέφτης έφερε (ξανά) στην επιφάνεια εδραιωμένες. παθογένειες της F1.
Φωτογραφίες: Mercedes
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!