F1 - Οι «εμφύλιοι» του 2024: Ο Φερστάπεν έκανε τον Πέρεζ να μοιάζει αρχάριος

F1 - Οι «εμφύλιοι» του 2024: Ο Φερστάπεν έκανε τον Πέρεζ να μοιάζει αρχάριος
Τι συνέβη στη μάχη ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Red Bull Racing, Μαξ Φερατάπεν και Σέρχιο Πέρεζ, στα 24 Grand Prix της φετινής σεζόν της Formula 1.

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 για το 2024 ολοκληρώθηκε και είναι η ιδανική στιγμή για τα πρώτα συμπεράσματα και απολογισμούς μετά από 24 Grand Prix. Αυτό αφορά και στις εσωτερικές μονομαχίες, γιατί ως γνωστόν σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρώτος σου αντίπαλος κάθε οδηγού δεν είναι άλλος από τον teammate του.

Σταδιακά θα δούμε το τι έκαναν οι οδηγοί στις… ενδοοικογενειακές τους μονομαχίες σε κάθε μία από τις δέκα ομάδες του grid. Ξεκινήσαμε από τη McLaren Racing, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2024 και έφτασε τα 9 στην ιστορία της στη Formula 1. Ακολούθησε η Scuderia Ferrari και τώρα σειρά έχει η Red Bull Racing που τερμάτισε 3η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ώρα λοιπόν να εξετάσουμε τον «εμφύλιο» ανάμεσα στους Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ. Έπειτα από 24 αγώνες το επί μέρους σκορ στους αγώνες είναι 23-1 υπέρ του Ολλανδού. Ο Φερστάπεν έφτασε στην κατάκτηση του 4ου τίτλου της καριέρας του και κυριάρχησε απόλυτα έναντι του Πέρεζ, o οποίος φαίνεται πως διανύει τις τελευταίες του ημέρες ως οδηγός της Red Bull. Ενδεικτικό της κυριαρχίας του ήταν το γεγονός πως στο μοναδικό αγώνα που έχασε από τον Μεξικανό ήταν στην Αυστραλία, τον αγώνα που είχε εγκαταλείψει. Ο Φερστάπεν πήρε 9 νίκες στο 2024 ενώ ο Πέρεζ καμία.

 

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι το δυνατό σημείο του Φερστάπεν και το 2024, καθώς επικράτησε έναντι του Πέρεζ με σκορ 23-1, ενώ κατέκτησε 8 pole position, έναντι καμίας του Πέρεζ. Στη βαθμολογία ο Ολλανδός συγκέντρωσε 437 βαθμούς, ενώ ο Μεξικανός μόλις 152 βαθμούς. Στη μάχη των βάθρων ο Φερστάπεν σταμάτησε στα 14, ενώ ο Πέρεζ είχε τέσσερις παρουσίες στο βάθρο.

Red Bull Racing

Ανησυχητικό για τη Red Bull Racing είναι ο ρυθμός εξέλιξής της. Η πλειονότητα των αναβαθμίσεων στο 2024 δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα κι έτσι η RB20 έπεσε πίσω σε ταχύτητα έναντι των βασικών της ανταγωνιστών. Μάλιστα, σε αρκετούς αγώνες στο δεύτερο μισό της σεζόν, η Red Bull είχε το 4ο ταχύτερο μονοθέσιο.

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για την κατάκτηση του τίτλου κατασκευαστών της F1 από τη McLaren, τον τελευταίο αγώνα του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes και όλα όσα έγιναν στο GP Άμπου Ντάμπι.

Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!