KTM 1390 Super Adventure S: Ένα EVO χωρίς ραντάρ και αυτόματο κιβώτιο
Σε σύγκριση λοιπόν με το -σαν αστακός- εξοπλισμένο ΚΤΜ 1390 Super Adventure S EVO του 2025, η έκδοση S για την οποία μιλάμε τώρα στερείται του νέου αυτόματου κιβωτίου ΑΜΤ και του μπροστινού ραντάρ (το οποίο προσθέτει μια σειρά από χαρακτηριστικά όπως το Adaptive Cruise Control, το Brake Assist, το Distance Assist και το Group Riding). Βέβαια, το καλό είναι πως και τα δύο αυτά χρήσιμα συστήματα ο αγοραστής μπορεί να τα βάλει σαν εξτρά μετά την αγορά! Όλα, μα όλα, τα υπόλοιπα παραμένουν ίδια.
Απλά να υπενθυμίσουμε πως αμφότερα τα μοντέλα έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά σε πλαίσιο, ανάρτηση, εργονομία, σχεδιασμό, ηλεκτρονικά και, φυσικά, κινητήρα. Η άφιξή τους στη χώρα μας δεν προβλέπεται να γίνει πριν τον ερχόμενο Ιανουάριο και οι τιμές τους παραμένουν άγνωστες μέχρι αυτήν τη στιγμή.
Φωτογραφίες: ΚΤΜ
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!