F1 - Οι «εμφύλιοι» του 2024: Η μάχη των Αλόνσο και Στρολ με ένα κακό μονοθέσιο
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 για το 2024 ολοκληρώθηκε και είναι η ιδανική στιγμή για τα πρώτα συμπεράσματα και τον απολογισμό μετά από 24 Grand Prix. Αυτό αφορά και στις εσωτερικές μονομαχίες, γιατί ως γνωστόν, σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρώτος σου αντίπαλος κάθε οδηγού δεν είναι άλλος από τον teammate του.
Σταδιακά θα δούμε το τι έκαναν οι οδηγοί στις… ενδοοικογενειακές τους μονομαχίες σε κάθε μία από τις δέκα ομάδες του grid. Ξεκινήσαμε από τη McLaren Racing, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2024 και έφτασε τα 9 στην ιστορία της στη Formula 1. Ακολούθησε η Scuderia Ferrari, έπειτα oι Red Bull Racing και Mercedes-AMG F1. Τώρα σειρά έχει η Aston Martin F1, η οποία ταλαιπωρήθηκε πολύ στη φετινή σεζόν.
Season finale on film. 🎞 pic.twitter.com/QqYDkuM1rr
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) December 17, 2024
Ώρα λοιπόν να δούμε τι θα γίνει σε αυτόν τον «εμφύλιο» ανάμεσα στους Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ. Έπειτα από 24 αγώνες το επί μέρους σκορ στους αγώνες είναι 17-7 υπέρ του Αλόνσο. Κατά τη διάρκεια της σεζόν, είδαμε να αλλάζει η δυναμική ανάμεσα στους δύο οδηγούς, όμως ο Ισπανός ήταν αυτός που κατάφερε να επικρατήσει, ειδικά μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε ως καλύτερο αποτέλεσμα την 5η θέση σε Grand Prix, ενώ ο Καναδός teammate του, την 6η θέση.
Testing, testing… ✅ pic.twitter.com/AMDoofmROA
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) December 11, 2024
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι το δυνατό σημείο του Αλόνσο και το 2024, καθώς επικράτησε έναντι του Στρολ με σκορ 19-5, με το καλύτερο πλασάρισμά του στο grid να είναι η 5η θέση, ενώ για τον Καναδό η 8η θέση.
Στη βαθμολογία ο Αλόνσο κατέκτησε 70 βαθμούς, ενώ ο Στρολ 24 βαθμούς. Ο Ισπανός τερμάτισε στους βαθμούς 14 φορές έναντι 6 του Καναδού. Ο πιο άτυχος εκ των δύο ήταν ο Στρολ με 2 εγκαταλείψεις έναντι 1 του Αλόνσο.
Το 2024 αποδείχθηκε ιδιαίτερα ανησυχητικό για την Aston Martin. O ρυθμός της εξέλιξης της AMR24 ήταν πολύ κακός και η ομάδα του Σίλβερστον κατρακύλησε σε δυναμική από το ξεκίνημα της χρονιάς. Μέχρι και τον τελευταίο αγώνα η Aston Martin ήταν βυθισμένη στα προβλήματα και δεν είχε εξασφαλίσει μια κατεύθυνση στην εξέλιξη του μονοθεσίου του 2025. Με δεδομένο πως ο Άντριαν Νιούι θα αργήσει να αναλάβει καθήκοντα στο εργοστάσιο του Σίλβερστον, η επόμενη χρονιά της είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για την κατάκτηση του τίτλου κατασκευαστών της F1 από τη McLaren, τον τελευταίο αγώνα του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes και όλα όσα έγιναν στο GP Άμπου Ντάμπι.
Φωτογραφίες: Aston Martin F1 media
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!