F1 - Οι «εμφύλιοι» του 2024: Η πιο άνιση μάχη ήταν στην RB

Στάθης Κοκκορόγιαννης
F1 - Οι «εμφύλιοι» του 2024: Η πιο άνιση μάχη ήταν στην RB
Η μικρότερη σε διάρκεια μάχη στη φετινή σεζόν της Formula 1 ήταν αναμφίβολα αυτή στην Visa Cash App RB ανάμεσα στους Γιούκι Τσουνόντα και Λίαμ Λόσον.

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 για το 2024 ολοκληρώθηκε και είναι η ιδανική στιγμή για τα πρώτα συμπεράσματα και απολογισμούς μετά από 24 Grand Prix. Αυτό αφορά και στις εσωτερικές μονομαχίες, γιατί ως γνωστόν, σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρώτος αντίπαλος κάθε οδηγού δεν είναι άλλος από τον teammate του.

Σταδιακά θα δούμε το τι έκαναν οι οδηγοί στις… ενδοοικογενειακές τους μονομαχίες σε κάθε μία από τις δέκα ομάδες του grid. Ξεκινήσαμε από τη McLaren Racing, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2024 και έφτασε τα 9 στην ιστορία της στη Formula 1. Ακολούθησε η Scuderia Ferrari, έπειτα oι Red Bull Racing, Mercedes-AMG F1, Aston Martin F1, Alpine F1 και Haas. Σειρά τώρα έχει η RB, η οποία είχε μία αρκετά παράξενη σεζόν.

Ώρα λοιπόν να δούμε τι θα γίνει σε αυτόν τον «εμφύλιο» διάρκειας 6 αγώνων ανάμεσα στους Γιούκι Τσουνόντα και Λίαμ Λόσον. Έπειτα από 6 αγώνες (σ.σ. ο Ντάνιελ Ρικάρντο απομακρύνθηκε από τη θέση του μετά τη Σιγκαπούρη) το επί μέρους σκορ στους αγώνες είναι 4-2 υπέρ του Τσουνόντα. Στους αγώνες που αναμετρήθηκαν η RB είχε συνεχώς αναβαθμίσεις οι οποίες δεν λειτουργούσαν σωστά και αυτό έκανε το μονοθέσιο απρόβλεπτο. Το καλύτερο αποτέλεσμα του Ιάπωνα ήταν η 7η θέση, ενώ του Νεοζηλανδού η 9η θέση σε Grand Prix.

 

Στις κατατακτήριες δοκιμές η μάχη ήταν μονομερής, καθώς το σκορ ήταν 6-0 πάλι υπέρ του Τσουνόντα. Το καλύτερο πλασάρισμά του στο grid ήταν η 3η θέση, ενώ του Λόσον η 5η θέση. Στη βαθμολογία ο Τσουνόντα κατέκτησε 30 βαθμούς και τερμάτισε 12ος, ενώ ο Λόσον κατέκτησε 4 βαθμούς και πήρε τη 19η θέση. Ο Τσουνόντα κατά τη διάρκεια του 2024 είχε 4 εγκαταλείψεις σε Grand Prix, ενώ ο Λόσον καμία.

RB

Η RB οδεύει στο 2025 με νέα οδηγική σύνθεση και νέα ονομασία, καθώς θα την αποκαλούμε πλέον Racing Bulls. Το πείραμα με τον Ντάνιελ Ρικάρντο απέτυχε παταγωδώς και σίγουρα μπαίνοντας στη νέα σεζόν ο Γιούκι Τσουνόντα θα νιώθει αδικημένος που δεν πήρε την προαγωγή στη Red Bull Racing.

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για την κατάκτηση του τίτλου κατασκευαστών της F1 από τη McLaren, τον τελευταίο αγώνα του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes και όλα όσα έγιναν στο GP Άμπου Ντάμπι.

Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!