Η Toyota Ελλάς συμμετέχει στο CX Summit 2025

Νίκος Γιαννούλας
Η Toyota Ελλάς συμμετέχει στο CX Summit 2025
Με ομιλήτρια την Κλεοπάτρα-Κλαίρη Χατζηγιάννη η Toyota Hellas, στο πλαίσιο του CX Summit 2025, αναδεικνύει την πελατοκεντρική της στρατηγική η οποία συνεχώς εξελίσσεται και εκσυγχρονίζεται.

Το CX Summit 2025 είναι μια ημερίδα με στόχο την ανάδειξη της κορυφαίας εμπειρίας των πελατών στο σύγχρονο επιχειρείν. Εδώ και 7 χρόνια προάγει τις καλύτερες πρακτικές και τα πιο σύγχρονα εργαλεία για την επίτευξη του στόχου αυτού.


Φέτος, το CX Summit 2025 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2025 στον Πολυχώρο Εκδηλώσεων «Δαΐς» και αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να αναδειχθεί η στρατηγική της Toyota Ελλάς για τη δημιουργία εμπειριών πελατών που προάγουν την προσβασιμότητα και την ένταξη, με σεβασμό στις διαφορετικές ανάγκες και δυνατότητες του κάθε ατόμου.

Κλαίρη Χατζηγιάννη
Κλεοπάτρα-Κλαίρη Χατζηγιάννη, Customer Communications Manager της Toyota Ελλάς.


Την αντιπροσωπεία της ιαπωνικής μάρκας στη χώρα μας θα εκπροσωπήσει ως ομιλήτρια στο συνέδριο η Κλεοπάτρα-Κλαίρη Χατζηγιάννη, Customer Communications Manager της Toyota Ελλάς. Με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της Επικοινωνίας και της Ηγεσίας, η Κλεοπάτρα-Κλαίρη Χατζηγιάννη, έχει διακριθεί για τη στρατηγική της σκέψη και τη δέσμευσή της στην ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης της Toyota. Στο CX Summit 2025, θα μοιραστεί:

  • Στρατηγικές
  • Προκλήσεις
  • Καλές πρακτικές

που αναδεικνύουν τη φιλοσοφία της Toyota για έναν κόσμο χωρίς αποκλεισμούς, επικεντρωμένη στην έννοια της κινητικότητας για όλους, μέσα από το όραμα της Toyota, «Mobility for All».

 
Toyota LQ Concept
Το ηλεκτρικό πρωτότυπο Toyota LQ Concept


Η Toyota, ηγέτης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, εστιάζει στην προσβασιμότητα και την ένταξη στην εμπειρία των πελατών της, δημιουργώντας:

  • Χώρους και υπηρεσίες προσβάσιμες σε όλους
  • Στρατηγικές και πρωτοβουλίες για διαφοροποίηση και ισότητα
  • Καινοτόμα προϊόντα

Αναμφισβήτητα, διασφαλίζει ότι οι πελάτες της, περιλαμβανομένων εκείνων με κινητικές ή άλλες δυσκολίες, μπορούν να απολαμβάνουν πλήρως τις υπηρεσίες της. Στο πλαίσιο του ολοήμερου CX Summit 2025, η Κλεοπάτρα - Κλαίρη Χατζηγιάννη, θα αναδείξει:

  • Τις στρατηγικές της Toyota στον τομέα της προσβασιμότητας και της ένταξης
  • Τη σημασία της προσαρμογής προϊόντων και υπηρεσιών «για όλους», ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη και την πιστότητα της πελατειακής βάσης της Toyota.

Με οδηγό το όραμα «Mobility for All» και δέσμευση στη συνεχή καινοτομία, η Toyota Ελλάς δεν ακολουθεί απλώς τις εξελίξεις – τις διαμορφώνει, δημιουργώντας έναν κόσμο όπου η κινητικότητα, η προσβασιμότητα και η ένταξη γίνονται πραγματικότητα για όλους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!