F1 - Ο οδηγός που κερδίζει τους teammate του αλλά βρίσκεται στην πόρτα της εξόδου
Στη Formula 1 δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί και αυτό το έχουμε δει σε πληθώρα περιπτώσεων τα τελευταία χρόνια. Είναι κάτι το οποίο συναντάμε συχνά-πυκνά και στην πλειονότητα των περιπτώσεων αφορά τις επιλογές των ομάδων για τους οδηγούς που υπογράφουν. Αρκετά ταλέντα δεν έχουν βρει θέση στο σπορ ή οδηγοί με μεγάλες προοπτικές έχουν χάσει τη θέση τους είτε λόγω συμφερόντων είτε λόγω χρημάτων.
Το τωρινό grid της Formula 1 απαρτίζεται από 20 οδηγούς, οι οποίοι είναι από τους κορυφαίους του πλανήτη. Πριν ξεκινήσει η φετινή σεζόν ήδη υπάρχουν ορισμένα ονόματα οδηγών που βρίσκονται στη «μαύρη» λίστα και προορίζονται προς αποχώρηση μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Το όνομα που βρίσκεται στη λίστα αυτή και ενδεχομένως αδίκως είναι αυτό του Γιούκι Τσουνόντα. Ο Ιάπωνας έκανε ντεμπούτο το 2021 στηv F1 με τη δεύτερη ομάδα της Red Bull όταν αυτή είχε την ονομασία AlphaTauri. Η πρώτη του σεζόν ήταν μέτρια ωστόσο μέχρι σήμερα έχει σημειώσει εντυπωσιακή πρόοδο και θεωρείται ένας από τους καλύτερους οδηγούς που δεν βρίσκεται σε κορυφαία ομάδα.
Μπορεί να έχει κερδίσει με το «σπαθί» του την παρουσία του στη Formula 1 μέχρι σήμερα, ωστόσο δεν έπεισε τη Red Bull Racing ώστε να του δώσει τη θέση του Σέρχιο Πέρεζ. Αντ’ αυτού την πήρε ο Λίαμ Λόσον, ο οποίος έχει στο βιογραφικό του μόλις 11 συμμετοχές σε Grand Prix.
Ο Τσουνόντα από το 2023 είχε δίπλα του τους Νικ ντε Βρις, Ντάνιελ Ρικάρντο και Λίαμ Λόσον και κατάφερε να επικρατήσει έναντι και των τριών με σχετική άνεση. Μάλιστα μπορεί να θεωρείται ως ο οδηγός ο οποίος τελείωσε την καριέρα του Ρικάρντο, με τον Αυστραλό να απομακρύνεται από τη θέση του μέσα στο 2024.
Which fit is your fav? 🤔#F1 #VCARB #YukiTsunoda pic.twitter.com/J4qsq71u8n
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) January 15, 2025
Το... αρνητικό για τον Τσουνόντα είναι πως αναδείχθηκε μέσω της Ακαδημίας οδηγών της Honda και όχι από το πρόγραμμα της Red Bull όπως οι Λόσον, Ρικάρντο, Άλμπον, Γκασλί κ.ο.κ. Με τη Honda να γίνεται πάροχος κινητήρων στην Aston Martin από το 2026 η παραμονή του Τσουνόντα στο στρατόπεδο των «ταύρων» είναι τουλάχιστον αμφίβολη.
Με δεδομένο πως η μία θέση στην Aston Martin είναι εξασφαλισμένη και για το άλλο cockpit θέλουν οδηγούς του βεληνεκούς των Φερνάντο Αλόνσο και Μαξ Φερστάπεν, δύσκολα θα δούμε τον Τσουνόντα στο πράσινο μονοθέσιο.
Δείτε το βίντεο της ανασκόπησης του gazzetta και ζήστε ξανά τη μαγεία μιας μοναδικής χρονιάς που έγραψε ιστορία.
Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!