F1 - H Red Bull δεν μπορεί να κάνει τα άλματα βελτίωσης που έκανε η McLaren

Το 2024 η Red Bull Racing μπορεί να κατέκτησε το πρωτάθλημα οδηγών της Formula 1 με τον Μαξ Φερστάπεν, όμως δεν κατάφερε να πάρει τον τίτλο στους κατασκευαστές. Η αυστριακή ομάδα είδε τις McLaren Racing και Scuderia Ferrari να την ξεπερνούν σε απόδοση κι εν τέλει στη βαθμολογία αφήνοντας τη στην 3η θέση.
Οι «ταύροι», που ξεκίνησαν με 7 νίκες στα 10 πρώτα Grand Prix, έμειναν έκπληκτοι με τη βελτίωση που έκανε η McLaren από τον αγώνα στο Μαϊάμι κι έπειτα, κάτι που οι ίδιοι δεν μπόρεσαν να κάνουν στην υπόλοιπη σεζόν.
Dreaming of nicer weather and track days 💭#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/ejpaZ4TUGt
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) January 27, 2025
Μιλώντας στο Autosport, o τεχνικός διευθυντής της Red Bull Racing, Πιέρ Βασέ, παραδέχθηκε πως δεν πιστεύει πως η ομάδα του μπορεί να κάνει άλμα σε απόδοση στη φετινή σεζόν, ανάλογο με της McLaren: «Όταν έχεις πρόβλημα συσχέτισης δεδομένων, τότε έχεις χάσει το δρόμο σου. Δεν μπορείς πλέον να εμπιστευτείς τα εργαλεία που έχεις. Όταν δεν μπορείς να τα εμπιστευτείς, τότε προσπαθείς να βρεις τρόπο να τα τροποποιήσεις ώστε η συσχέτιση δεδομένων να είναι ξανά σωστή. Έπειτα έρχεται η αμφισβήτηση για όλα όσα κάνεις, αμφισβητείς τα αποτελέσματα που σου δίνουν τα εργαλεία σου».
Blue steel 💙🦁 pic.twitter.com/NW1Ongqgcy
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) January 27, 2025
Η απότομη βελτίωση στην απόδοση της McLaren δεν εξέπληξε μόνο τη Red Bull Racing αλλά και τις υπόλοιπες ομάδες. Ο Βασέ εξηγεί πως μέχρι και το Μαϊάμι η βρετανική ομάδα δεν ήταν απειλή και δεν μπορεί να κατανοήσει την ξαφνική αλλαγή στην ταχύτητα του μονοθεσίου της.
«Στο ξεκίνημα της περασμένης σεζόν η McLaren ήταν στο πουθενά. Το 2023 ήταν επίσης στο πουθενά. Το 2022 ήταν στο πουθενά. Η McLaren δημιούργησε ένα καλό μονοθέσιο από το Μαϊάμι και μετά. Τα προηγούμενα 2,5 χρόνια δεν ήταν καλοί. Το κύριο ζήτημα είναι πως δεν γνωρίζω γιατί δεν βρήκαν πιο πριν τόση ταχύτητα. Δεν γνωρίζω αν είχαν προβλήματα στη συσχέτιση δεδομένων. Όταν έχεις τους ίδιους κανονισμούς από τη μία σχεδόν στην άλλη, τα κέρδη που έχει στην πίστα είναι μικρά και η ακρίβεια των αναβαθμίσεών σου πρέπει να είναι ακόμη μεγαλύτερη. Πλέον οι ομάδες κοιτούν για μικρά κέρδη, 2 με 3 βαθμούς στην αεροδυναμική», πρόσθεσε.
Δείτε το βίντεο της ανασκόπησης του gazzetta και ζήστε ξανά τη μαγεία μιας μοναδικής χρονιάς που έγραψε ιστορία.
Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Lorem Ipsum
Δε τα χρειάζεται, είχε το ταχύτερο μονοθέσιο συνολικά πέρυσι