F1 - H McLaren είναι πρόθυμη να συνεισφέρει για να πληρώνονται οι αγωνοδίκες

Μία από τις δυσκολότερες δουλειές στο μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι αυτή του αγωνοδίκη στη Formula 1. Ειδικοί απεσταλμένοι της FIA σε κάθε Grand Prix καλούνται να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και οι αποφάσεις τους συχνά διχάζουν.
Ανέκαθεν υπήρχαν παράπονα για τον τρόπο με τον οποίο αποδίδονταν οι ποινές σε οδηγούς για συμβάντα εντός πίστας. Αυτό έγινε πιο έντονο τα τελευταία χρόνια όταν σε παρόμοια συμβάντα υπήρχαν διαφορετικές ποινές, ενώ αρκετές φορές η FIA παραδέχθηκε λάθη στις αποφάσεις αγωνοδικών.
Este accidente pudo tener peores consecuencias, pero afortunadamente Russell salió bien. Alonso le cambia la referencia de frenado, pierde el auto y golpea muy fuerte, ojo a cómo saca las manos del volante para evitar fracturas, y desesperado pide bandera roja porque sabe que… pic.twitter.com/iquVz66yqL
— Luis Manuel López (@chacho_lml) March 24, 2024
Οι ομάδες της Formula 1 θέλουν λύσεις στο θέμα των αγωνοδικών και είναι έτοιμες να λάβουν μέτρα. Ο CEO της McLaren Racing, Ζακ Μπράουν, προτείνει τη δική του λύση ώστε να υπάρχουν από εδώ και πέρα σταθερές αποφάσεις από τους αγωνοδίκες.
«Η πληρωμή των αγωνοδικών σίγουρα δεν θα είναι δημοφιλής ιδέα ανάμεσα στις ομάδες της Formula 1. Θα ήμουν χαρούμενος αν η McLaren και οι υπόλοιπες ομάδες συνεισφέρουν στην πληρωμή των αγωνοδικών. Είναι πολύ σημαντικό για το σπορ. Δεν θα κοστίζει ακριβά εάν όλοι συνεισφέρουν. Δεν θα αδειάσει τα ταμεία μας. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι η σχέση της FIA και της Formula 1 στα συμβόλαια που έχουν υπογράψει σχετικά προς τις απαιτήσεις από τους αγωνοδίκες. Η συμφωνία λέει πως όσοι αγωνοδίκες δεν είναι υπό πλήρη απασχόληση δεν λαμβάνουν μισθό», είπε ο Αμερικανός.
A big moment in the race and potentially the season 😮
Norris overtakes Verstappen but picks up a 5-second penalty for passing off track ✋#F1 #USGP pic.twitter.com/y1DFXGde0U— Formula 1 (@F1) October 20, 2024
Επιπλέον θέλησε να βρει τρόπο ώστε να πείσει και τις υπόλοιπες ομάδες. Αυτός δεν είναι άλλος από το επιχείρημα πως το ποσό που θα καταβάλλει η κάθε μία δεν θα είναι μεγάλο.
«Σε κάθε επιχείρηση, αν θέλεις να αλλάξεις κάτι και αυτό είναι σημαντικό, τότε πρέπει να πληρώσεις για να το έχεις. Εάν χρειαστεί να πληρώσουμε για τους αγωνοδίκες, δεν πιστεύω πως θα είναι μεγάλο το ποσό. Εάν η McLaren μαζί με τις ομάδες πληρώνουν, η Formula 1 και η FIA πληρώνουν, τότε αν διαιρέσουμε το ποσό δεν είναι μεγάλο. Αυτό πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό», πρόσθεσε ο Μπράουν.
Δείτε το βίντεο της ανασκόπησης του gazzetta και ζήστε ξανά τη μαγεία μιας μοναδικής χρονιάς που έγραψε ιστορία.
Φωτογραφίες: ahmetcirf1/X
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!