F1 - Βασέρ: «Στην Αυστραλία δεν είδαμε την πραγματική Ferrari»

Εάν μία λέξη θα μπορούσε να χαρακτηρίσει τον αγώνα της Scuderia Ferrari στην Αυστραλία αυτή θα ήταν: μίζερος. Η ιταλική ομάδα είχε ένα κάκιστο Grand Prix Αυστραλίας και έφυγε από το Άλμπερτ Παρκ με το 8-10 έχοντας τον Σαρλ Λεκλέρ μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον.
Η προσέγγισή της στη στρατηγική ήταν λανθασμένη κάτι που παραδέχθηκαν στο ιταλικό στρατόπεδο μετά το τέλος των 57 γύρων. Παρά την κακή εμφάνιση στην Αυστραλία, στη Ferrari επικρατεί αισιοδοξία.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Φρεντ Βασέρ, στον αγώνα του Άλμπερτ Παρκ δεν είδαμε την πραγματική δυναμική της SF-25: «Στην Αυστραλία δεν είδαμε την πραγματική Ferrari. Κοιτώντας την Παρασκευή και το τριήμερό μας μέχρι και το Q2, αυτή είναι η πραγματική εικόνα μας. Δείτε για παράδειγμα την απόδοση του Φερστάπεν. Οι γύροι του διέφεραν μέχρι κατά ένα δευτερόλεπτο από τον έναν στον άλλο. Όταν υπερθερμαίνεις τα ελαστικά σου έχεις τεράστια πτώση στην απόδοση, ενώ την ίδια ώρα πρέπει να προσέχει ο οδηγός να μην φθείρει τα ελαστικά. Αυτό που είδαμε την Παρασκευή είναι η πραγματική μας εικόνα ακόμη κι αν η McLaren είναι πιο μπροστά».
A thrilling race but it doesn’t end in our favour 🇦🇺 pic.twitter.com/aLGrdysRv3
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) March 16, 2025
Με το επόμενο Grand Prix να είναι το ερχόμενο σαββατοκύριακο, ο Βασέρ ξεκαθάρισε τη στρατηγική που θα ακολουθήσει η ομάδα του: «Στον επόμενο αγώνα η προσέγγισή μας δεν θα είναι να πάμε να κατακτήσουμε την 1η, τη 2η ή τη 12η θέση. Ο στόχος μας είναι να μεγιστοποιήσουμε τη δυναμική μας και στην Αυστραλία δεν το κάναμε. Στην Κίνα θα ξεκινήσουμε από την αρχή. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε τι έγινε στους τέσσερις τελευταίους αγώνες του 2024. Σε αυτούς κερδίσαμε εμείς, η Ferrari, η McLaren και η Mercedes και είχαμε μεγάλη διαφορά μεταξύ μας. Όλα είναι θέμα ετοιμότητας και αν το στήσιμο του μονοθεσίου δεν είναι σωστό σε μία πίστα τότε δεν πρόκειται ποτέ να βρούμε απόδοση. Για το λόγο αυτό πιστεύω πως ο αγώνας στην Κίνα θα είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία».
Με το 8-10 της Αυστραλίας η Ferrari έκανε τη χειρότερη πρεμιέρα της σε σεζόν της Formula 1 μετά το 2009.
Full focus on China 👊 pic.twitter.com/Wsa4esHtnj
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) March 17, 2025
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
V for ventetta
Το μεγάλο θέμα φίλοι μου που προκύπτει για φέτος είναι το εξής: Οι ομάδες που θα αρχίσουν να μένουν αισθητά πίσω θα αρχίσουν να αφήνουν πρόωρα το πρωτάθλημα του 25! Και αυτό γιατί είμαστε στην εποχή του budget cup και με φόντο το 26 που όλα αλλάζουν, οι ομάδες θα θέλουν εκεί να εστιάσουν το budget για την ανάπτυξη και εξέλιξη των μονοθεσίων τους. Δηλαδή ποιο το νόημα π.χ εαν η Williams έχει μένει πολύ πίσω να ξοδεύει και να φέρνει αναβαθμίσεις όταν όλα αυτά αλλάζουν το 26 και δεν θα έχουν κανένα αντίκρισμα από την νέα χρονιά! Για αυτό λοιπόν ελπίζουμε να μην ανοίξει πολύ η διαφορά της McLaren ( που φαίνεται ότι έχει αυτή την στιγμή τον πρώτο λόγο) από τις υπόλοιπες ομάδες και να είναι από πολύ κοντά η RB η Mercedes σαφώς η Ferrari και οποιαδήποτε άλλη ομάδα μπορεί να είναι εκεί κοντά ως έκπληξη για να έχουμε έντονη δράση και ενδιαφέρον μέχρι το τέλος!
Lorem Ipsum
Αυτο ισχυει για τις αναβαθμισεις μετα τη διακοπη του καλοκαιριου. Μεχρι τοτε καμια ομαδα δε νομιζω να πει πως αφηνει το φετινο μονοθεσιο στη τυχη του. Καθε θεση στο κατασκευαστων, δινει τεραστια οικονομικα οφελη, συν αναπτυξης μονοθεσιου και τεστ. Αρα ακομα κι η Γουιλιαμς, κι η καθε Γουιλιαμς, εχει πραγματα να διεκδικησει φετος. Προφανως ο σχεδιασμος του επομενου μονοθεσιου εχει ηδη ξεκινησει, αλλα οπως φανηκε και περυσι (που στην αρχη της σεζον η ΜακΛαρεν ηταν 3η-4η και στο τελος 1η), πολλα μπορουν να αλλαξουν και τα γρηγορα συμπερασματα δεν οδηγουν πουθενα. Αν περυσι η ΜακΛαρεν ηξερε να διαχεριστει τους οδηγους και τη στρατηγικη της, θα μπορουσε να ειχε παρει πρωταθλημα κι ας ειχε αξιοπιστο μονοθεσιο μετα το 1/3 της σεζον. Αρα αν περυσι ρωτουσες μετα απο 8 γκραν πρι αν ο Νορρις μπορει να διεκδικησει πρωταθλημα, θα σε περνουσαν για τρελο.
V for ventetta
Όλα Lorem θα εξαρτηθούν από την δυναμική που θα επιδείξει η πρώτη ομάδα. Και για να το κάνω πιο κατανοητό το αρχικό μου μήνυμα εξηγώ τι εννοώ. Εάν η 1η ομάδα π.χ όπως φαίνεται τώρα η McLaren, όχι μετά από 10 αγώνες που θα έχουμε φτάσει στο καλοκαίρι όπως λες, αλλά μετά από τους πρώτους 5 εάν έχει βγάλει τέτοια δυναμική όπου θα έχει ήδη διαφορά από την τέταρτη ομάδα όποια κι αν είναι αυτή στα 8 δέκατα στο γύρο τότε πίστεψέ με αυτή η ομάδα και αν ακόμη είναι η Φεράρι δεν υπάρχει περίπτωση στο λέω και στο υπογράφω ούτε μία στο εκατομμύριο να συνεχίσει να κυνηγάει να την πιάσει! Γιατί ξέρει ότι πολύ δύσκολα καλύπτεται τέτοια διαφορά! Γιατί επίσης δεν θα κάνει μόνο αυτή προσπάθεια για να ανέβει θα κάνουν και οι μπροστά ομάδες! Εννοείται όμως θα παλεύει για αυτή την θέση και εάν μπορεί να ανέβει έστω και μία δηλαδή στην 3η ναι θα το κάνει, γιατί τα χρήματα είναι σημαντικά που δίνονται από θέση σε θέση + όλα τα άλλα..!! Για αυτό λέω ότι όλα θα εξαρτηθούν από την δυναμική της πρώτης ομάδας! Μακάρι λοιπόν να δούμε τις πρώτες τέσσερις η ακόμη καλύτερα και 5 ομάδες να είναι πολύ κοντά μετά από τους πρώτους αγώνες έτσι ώστε να πηγαίνουμε από αγώνα σε αγώνα με φουλ δράση και αγώνια!!
Lorem Ipsum
Συμφωνώ σε όλα όσα είπες. Πέρυσι βέβαια η 1η Ρεντ Μπουλ από τη 4η Μερσεντές είχαν διαφορά 1" στα πρώτα 5 γκραν Πρι. Δε νομίζω η Μερσεντές να παρατήσε το μονοθέσιο, αφού είδαμε μέχρι και νίκες αργότερα. Βέβαια φέτος έχει δίκιο για το 2026 όπου όλα αλλάζουν.
F1 motorsport
Είτε ήταν φάντασμα με χρώματα και όνομα Ferrari , είτε…"πλαστή" και όχι τάχα μου δήθεν μου πραγματική , το ρεζουμε είναι η ουσία, το αποτέλεσμα και τόσο το αποτέλεσμα όσο και η εικόνα , ήταν άσχημα. Παρόλα αυτά ναι είναι πολύ νωρίς και ο Fred από πέρσι έχει αλλάξει αρκετά πράγματα θετικά. Το ερώτημα που πλανάται είναι εάν οι υπόλοιπες ομάδες μπορούν να αλλάξουν τόσο το μονοθέσιο ώστε να καλύψουν τη σχετικά μεγάλη διαφορά , και εάν η McLaren έχει όντως σταθερό , το ίδιο γρήγορο και αξιόπιστο μονοθέσιο για όλους τους αγώνες.
C.N.P.
Μακάρι κύριε Βασερ αλλά η πραγματική Φερράρι αγνοείται από το 2008. Would the real Ferrari please stand up?