F1 - O Χάμιλτον επέστρεψε, pole στο Σπριντ του GP Κίνας (vid)

Στο δεύτερο Grand Prix της καριέρας του με τη Scuderia Ferrari, ο Λούις Χάμιλτον πήρε την pole position στις Κατατακτήριες Σπριντ, σημειώνοντας μάλιστα το απόλυτο ρεκόρ για την πίστα της Σαγκάης. Ο 40χρονος Βρετανός θα εκκινήσει από την πρώτη θέση στο Σπριντ του Grand Prix Κίνας, στις 5 το πρωί του Σαββάτου.
Με ένα λεπτό να απομένει για την ολοκλήρωση του SQ3, ο επτάκις πρωταθλητής της F1 σημείωσε χρόνο 1:30.849. Ακολούθησαν οι Φερστάπεν, Πιάστρι, Λεκλέρ, Ράσελ, με τον Νόρις μόλις 6ο.
Oh yes, Lewis! 💪#F1Sprint #ChineseGP pic.twitter.com/XhEqkSZ1Or
— Formula 1 (@F1) March 21, 2025
«Θέλω να πω ένα "ευχαριστώ" στο απίστευτο κοινό που βρίσκεται εδώ. Δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα, είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος.O προηγούμενος αγώνας ήταν καταστροφή για εμάς. Χρειαζόμασταν να βρούμε την απόδοση του μονοθεσίου και τα καταφέραμε σε μια πίστα που αγαπώ», δήλωσε ο Χάμιλτον μετά το τέλος της διαδικασίας.
GRANDE LEWIS!!! 🔥@lewishamilton takes his first Sprint Pole of 2025!! pic.twitter.com/vlLQT3gUEz
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) March 21, 2025
SQ1
Με τα ελαστικά μέσης γόμας ο Φερστάπεν έκανε αμέσως γρήγορο γύρο, με χρόνο 1:32.329. Οι οδηγοί της Ferrari απάντησαν άμεσα, με τον Χάμιλτον να σταματάει τα χρονόμετρα στο 1:32.229 και τον Λεκλέρ στο 1:32.239. Το τέλος του SQ1 βρήκε τον Χάμιλτον να έχει σημείωσει τον καλύτερο χρόνο, με 1:31.212, με τον Νόρις να ακολουθεί με 1:31.396.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας των 12 λεπτών, οι πέντε οδηγοί που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια ήταν οι το δίδυμο της Alpine, Ντούχαν και Γκασλί, ο Οκόν της Haas, ο Χούλκενμνπεργκ της Sauber και ο Λόσον της Red Bull Racing.
❌ ELIMINATED IN SQ1 ❌
— Formula 1 (@F1) March 21, 2025
Doohan
Gasly
Ocon
Hulkenberg
Lawson#F1Sprint #ChineseGP pic.twitter.com/t0dfRK54VU
SQ2
Η δεύτερη περίοδος (επίσης με ελαστικά μέσης γόμας) άρχισε με τους δύο οδηγούς της McLaren στην κορυφή και τον Ράσελ να παραπονιέται για κακή απόδοση των ελαστικών. Πρόβλημα που φάνηκε να αντιμετωπίζει και ο Λεκλέρ.
Leclerc is struggling for grip out there#F1Sprint #ChineseGP pic.twitter.com/dPivW1SL7k
— Formula 1 (@F1) March 21, 2025
Ο Ράσελ μπήκε ανάμεσα στους Νόρις και Πιάστρι στη 2η θέση, με το Χάμιλτον 4ο και τον Αντονέλι 5ο. Η πεντάδα που δεν πέρασε στο SQ3 ήταν οι Αλόνσο, Μπέρμαν, Σάινθ, Μπορτολέτο και Χατζάρ.
❌ ELIMINATED IN SQ2 ❌
Alonso
Bearman
Sainz
Bortoleto
Hadjar 📸#F1Sprint #ChineseGP pic.twitter.com/a5OW7y9oyu— Formula 1 (@F1) March 21, 2025
SQ3
Οι ομάδες έβαλαν ελαστικά μαλακής γόμας για την οκτάλεπτη μάχη των 10 οδηγών για την pole position του Σπριντ. Η McLaren έθεσε αρχικά τον ρυθμό, με τους Πιάστρι (1:30.929) και Νόρις να σημειώνουν τους καλύτερους χρόνους, στα μισά της διαδικασίας. Ο Ράσελ απάντησε, περνώντας προσωρινά στη 2η θέση.
Με ένα λεπτό να απομένει για την καρό σημαία, ο Χάμιλτον ανέβηκε στην κορυφή, εξασφαλίζοντας την pole με χρόνο 1:30.849. Ακολούθησαν οι Φερστάπεν, Πιάστρι, Λεκλέρ, Ράσελ, με τον Νόρις μόλις στην 6η θέση.
#F1SPRINT CLASSIFICATION
Hamilton pips Verstappen by fractions 🤏#F1 #ChineseGP pic.twitter.com/rWBZGXiQgd— Formula 1 (@F1) March 21, 2025
Photo Credits: Scuderia Ferrari/X
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
C.N.P.
Ας ξεκινησω απο την ομαδα μου την Μακλαρεν. 1)Ο Νόρρις είναι μια έτσι μια γουβέτσι. Θεωρώ πως τον τίτλο θα τον πάρει καθώς το μονοθέσιο που έχει είναι πολύ δυνατό αλλά βάζει αδικαιολόγητα handicap στον εαυτό του. 2)Ο Πιάστρι δείχνει να είναι σε Qualifying 1 δέκατο πιο αργός από τον Νόρις αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω ότι είναι σταθερός κάθε φορά στην απόδοσή του. 3)Ο Μάξ παίρνει το 100% του μονοθεσίου του κάθε φορά και είναι αξιοθάυμαστη η σταθερότητά του. Έχω όμως έναν αστερίσκο εδώ για το αν θα ήταν ικανός να οδηγήσει κάτι πέραν της Ρέντ Μπούλ με την ίδια ικανότητα και σταθερότητα. 4)Ο Χάμιλτον ήταν σαν να μην πέρασε μια μέρα. Πήρε το 100% του μονοθεσίου και νίκησε τον Leclerc στην δεύτερή του εμφάνιση που μπορούμε να πούμε είναι ο καλύτερος qualifier στο grid και είναι χρόνια στη Φερράρι. Πήρε πόλ με 3 διαφορετικό μονοθέσιο, σε 3ο διαφορερικό σετ κανονισμών, με V8, με V6, με Ground Effect και με μονοθέσιο 3ων δυνατοτήτων (μην μου πει κανείς ότι η Φερράρι είναι στο επίπεδο της Μακλάρεν ή της Ρέντ Μπούλ). Δεν γίνεται να μην αναγνωρίσουμε ότι παρέδωσε μαθήματα σε αρκετούς εντός πίστας και σε αρκετούς σχολιαστές που τον αμφισβητούν ακόμη και τώρα. 5)Ο Slowson όπως ονομάζεται και από σήμερα επίσημα δικαιώνει αυτούς που λέγανε ότι έπρεπε η θέση να δοθεί στον Τσουνόντα. Από την άλλη ωστόσο υπάρχει και η θεωρία ότι το δεύτερο μονοθέσιο της Ρέντ Μπούλ είναι γενικά προβληματικό από το σκεπτικό ότι έχει φτιαχτεί 100% αποκλειστικά για τον Μάξ σε τέτοιο βαθμό που ίσως τελικά να μην μπορεί κανείς άλλος να το οδηγήσει και εδώ με κάνει να αναρωτιέμαι αν ο Μάξ θα μπορούσε να οδηγήσει άλλο μονοθέσιο πέραν της Ρέντ Μπουλ. 6)Πάντως αύριο στο sprint αναμένω τις Μακλάρεν να μπορούν να αδειάσουν τον ανταγωνισμό και να βρεθούν στο 1-2 σε μερικούς γύρους. Βέβαια υπάρχει πάντα και ένας αστερίσκος εδώ και να έχουν άλλη συμπεριφορά τα μονοθέσια ακολουθώντας στον βρώμικο αέρα και με το DRS train. Θα δείξει.
GiorgioArmani
6 προτασεις και οι 2 να αφορουν τον Φερσταπεν....
C.N.P.
Μην triggerareste αγαπητέ. Ερωτήματα θέτω.
V for ventetta
Διαβάζω και πολύ σωστά κάποιοι φίλοι εδώ που αναφέρουν ότι άλλο ο ένας γύρος και άλλο ο αγώνας! Αλλά πιστέψτε με αυτό που έκανε ο Λιούις δεν ήταν καθόλου εύκολο! Και το λέω αυτό γιατί μόλις λίγες μέρες πρίν τόσο οι οδηγοί της όσο και η ίδια η Φερράρι ήταν σχεδόν στο πουθενά! Με πολλά λάθη σε όλους τους τομείς και με τον Χάμιλτον να προσπαθεί να "μάθει" το μονοθέσιο! Και έρχεται τώρα λίγες μέρες μετά και όχι μόνο αλλάζει παντελώς την εικόνα, αλλά είναι και πάνω από τον Λεκλερ και παίρνει και την Pole! Φερσταπεν εμφανώς παίρνει και αυτός περισσότερα από ότι του δίνει αυτή την στιγμή το μονοθέσιο! Mercedes επιβεβαιώνει ότι όντως είναι σε πολύ καλό δρόμο! McLaren στοχεύει στον αγώνα και στον Ρυθμό είναι ξεκάθαρο ότι έχει πολύ καλύτερη διαχείριση εκεί! Άστον Μάρτιν πολύ κακό ξεκίνημα για Αλόνσο ( που δεν το συνηθίζει) και μένει να δούμε και σε τι κατάσταση γενικότερα θα είναι.., αλλά και η ΑΜ που δείχνει να είναι πολύ πίσω από τις πρώτες ομάδες ( σχεδόν 1 δευτερόλεπτο! Και δεν ξέρω αν εγκαταλείψει πρόωρα και αυτή την χρονιά! Όσο για την RB που λέτε και τον δεύτερο οδηγό που επιλέγει, να θυμίσω ότι η φιλοσοφία της RB είναι αυτή και είναι απόλυτα σαφής και ξεκάθαρη! Νο 1 και Νο 2 με ότι συνεπάγεται όλα αυτά..!! Έτσι πορεύεται όλα αυτά τα χρόνια έτσι έχει χτίσει τις επιτυχίες της και έτσι έχει γίνει μια από τις πιο πετυχημένες ομάδες στην F1! Τώρα όσο για τον αγώνα μακάρι να ανατραπούν κάποια δεδομένα που υπάρχουν και να έχουμε ανατροπες και μεγάλες μάχες!!
tsas
Υπήρχαν κι άλλες ομάδες με Νο1 και Νο2 οδηγό, αλλά ποτέ αυτό το χάλι. Πχ, Μερσέντες με Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ (ο Ρόσμπεργκ μάλιστα είχε και το ¨δικαίωμα" να κοντράρει τον Χάμιλτον, πήρε και πρωτάθλημα), Μερσέντες με Χάμιλτον και Μπότας, Φεράρι με Σουμάχερ και Μπαρικέλο, Φεράρι με Σουμάχερ και Μάσα, Φεράρι με Μάσα και Ραικόνεν, Φεράρι με Ραικόνεν και Φέτελ και πολλοί πολλοί ακόμα. Καλά κάνουν και έχουν ξεκάθαρο Νο1 και Νο2 αφού αυτό τους εξυπηρετεί και αυτό θέλουν, αλλά το να λένε οι φίλοι του Φερστάπεν ότι κουβαλάει μόνος του (σαν να λένε τι τραβάει το παιδί), λες και δεν είναι επιλογή της ομάδας τους να έχουν δύο οδηγούς τέτοιας διαφοράς ποιότητας, είναι άστοχο.
Nikmor
Υποτίθεται ότι φέραμε οδηγό απ' το πάνω ράφι να παίρνει βαθμούς σε κάθε αγώνα και να φέρει την ιστορική ομάδα εκεί που αξίζει. Αλλά πάλι ο Αλεξ θα φέρνει τους βαθμούς. Τουλάχιστον το μονοθέσιο έχει βελτιωθεί σε σχέση με πέρυσι. Υπομονή, θέλει τον χρόνο του ο Κάρλος.
V for ventetta
Υπομονή φίλε, ο Σαινθ είναι εξαιρετικός οδηγός είναι θέμα εγκληματισμού στα νεα δεδομένα. Μαζί με τον Αλμπον είναι πολύ δυνατό δίδυμο! Και εάν έτσι η Williams είναι δυνατή και σταθερή θα έχει πολύ καλά αποτελέσματα! Από εκεί και πέρα το ξαναλέω ειδικά για φέτος είναι καθαρά θέμα το πόσο θα τραβήξει η κάθε ομάδα την δυναμική του μονοθεσίου της εν όψει του 26!
Formula1 TV
E ναι, Σαινζ καλος χρυσος αλλα οχι τοπ 5 του grid
Hanki_Boy21
Αν στην Ρεντμπουλ θέλουν να τερματίσουν πάνω από την 4η θέση πρέπει να κάνουν άμεσα αλλαγή στους επόμενους 2-3 αγώνες και να φέρουν τον Τσουνοντα. Είναι κάτι που του αξίζει έτσι και αλλιώς
Lorem Ipsum
Συμφωνω απολυτως, αλλα ο Τσουνοντα με ιδιο μονοθεσιο με τον Μαξ, θα φερει εσωτερικο ανταγωνισμο. Ο τελευταιος που εκανε κατι τετοιο πηγε ακλαφτος...