F1 - To μειονέκτημα του Νόρις στη μάχη του τίτλου απέναντι στον Πιάστρι

Η McLaren Racing έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή σεζόν της Formula 1. Η βρετανική ομάδα κέρδισε τόσο το GP Αυστραλίας όσο και το GP Κίνας, με τον Λάντο Νόρις να κερδίζει στο πρώτο και τον Όσκαρ Πιάστρι στο δεύτερο. Το μόνο που δεν κατάφερε να κατακτήσει στο 2025 ήταν ο Αγώνας Σπριντ στη Σανγκάη, τον οποίο κέρδισε ο Λιούις Χάμιλτον.
Η MCL39 έχει αποδειχθεί ένα ταχύτατο μονοθέσιο, το οποίο είναι για την ώρα το σημείο αναφοράς του grid. Η διαφορά ωστόσο από τον ανταγωνισμό δεν είναι μεγάλη και αυτό έχει αποδειχθεί στα δύο πρώτα Grand Prix.
Reminiscing last Sunday 🏆
— McLaren (@McLarenF1) March 30, 2025
Celebrating the drivers that contributed to our landmark F1 1-2 🧡#McLaren pic.twitter.com/3unnuslmlw
Πέραν αυτού, η McLaren έχει να διαχειριστεί μία ακόμη κατάσταση, καθώς το μονοθέσιο δεν βολεύει το στιλ του Λάντο Νόρις. Ο Βρετανός αναφέρθηκε αρκετές φορές επί του θέματος το τελευταίο χρονικό διάστημα και ο επικεφαλής της ομάδας του Ουόκινγκ, Αντρέα Στέλα, το επιβεβαίωσε:
«Υπάρχουν δύο βασικοί παράγοντες: η συμπεριφορά των ελαστικών στην πίστα και η γενικότερη ισορροπία του μονοθεσίου. Αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν τον τρόπο που ο Λάντο εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Και για τους δύο ισχύει το ίδιο όμως το μεγαλύτερο μειονέκτημα το έχει ο Λάντο. Αυτό συμβαίνει λόγω του οδηγικού του στιλ και του τρόπου που θέλει να κερδίζει χρόνο στην πίστα», είπε ο Ιταλός.
Ο Στέλα παραδέχθηκε πως η McLaren δεν έχει τα περιθώρια να κάνει τόσο μεγάλες αλλαγές ώστε να μπορέσει ο Νόρις να οδηγήσει με τον τρόπο που επιθυμεί. Έτσι, θα πρέπει να συνηθίσει την MCL39 και να προσπαθήσει για το καλύτερο στους επόμενους αγώνες.
Weekend without F1 = complete ✅
— McLaren (@McLarenF1) March 31, 2025
Locked in on Japan race week ⚡️#McLaren | #JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/OgmxUpPXjx
Η διαφορά του Νόρις από τον Πιάστρι στο πρωτάθλημα οδηγών είναι 11 βαθμοί έπειτα από δύο αγωνιστικά σαββατοκύριακα. Ο Βρετανός έχει παραδεχθεί πως πρέπει να βελτιώσει την προσέγγισή του, καθώς κατά τη διάρκεια των αγώνων δεν έχει πάρει ακόμη το μέγιστο από αυτό που πιστεύει πως μπορεί.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για τους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν στη Formula 1.
Φωτογραφίες: McLaren Racing media
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!