
Νέο Τoyota Hilux: Η επιστροφή του θρύλου - Αποκλειστική συνέντευξη με τον επικεφαλής μηχανικό του μοντέλου

Tο Toyota Hilux έχει χτίσει απαράμιλλη φήμη εδώ και 55 χρόνια, χάρη στην εξαιρετική αντοχή και αξιοπιστία του. Εδώ και πολλές δεκαετίες, αποδεικνύει καθημερινά την ποιότητά του σε μερικά από τα πιο ακραία περιβάλλοντα του πλανήτη. Ταυτόχρονα εξελίσσεται συνεχώς ώστε να ικανοποιεί και να υπερβαίνει τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πιο απαιτητικών οδηγών σε όλο τον κόσμο. Η επιτυχημένη πορεία εξέλιξης του Hilux σηματοδοτείται από την παρουσίαση δύο νέων μοντέλων: του Hilux Hybrid 48V, που αποτελεί το πρώτο μοντέλο Hilux με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης και του Hilux GR Sport II, που αποτελεί την κορυφαία έκφραση των δυνατοτήτων του μοντέλου.
Ο δημοσιογράφος Τάκης Πουρναράκης ήταν προσκεκλημένος στην Καππαδοκία για το πρώτο δημοσιογραφικό Test Drive του μοντέλου και συνομίλησε με τον Γιουραχάρτ Γιονγκουσούκ (Jurachart Jongusuk), επικεφαλής μηχανικό των νέων Toyota Hilux, αποκλειστικά για το gmotion. Δείτε τη σχετική συνέντευξη στο video που ακολουθεί.
Toyota Hilux Hybrid 48V
Το νέο Toyota Hilux Hybrid 48V διαθέτει κυριαρχική παρουσία στο δρόμο, με μήκος 5.325 mm, πλάτος 1.900 mm και ύψος 1.865 mm. Είναι ένα πρακτικό pick-up, με την διπλή καμπίνα να συνδυάζεται με έναν χώρο φόρτωσης μήκους 1.555 mm. Το ήπιο υβριδικό σύστημα δεν περιορίζει σε καμία περίπτωση την ικανότητα μεταφοράς φορτίων: το ωφέλιμο φορτίο είναι έως 1.000 kg και η ικανότητα ρυμούλκησης 3.000 kg.
Το Hilux Hybrid 48V υιοθετεί την αρχιτεκτονική body-on-frame και πλαίσιο τύπου σκάλας, τα οποία αποτελούν το κλειδί για τη δύναμη, την αντοχή και τα υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας του. Τα ανθεκτικά ελατήρια με φύλλα σούστας της πίσω ανάρτησης και τα αμορτισέρ διπλού θαλάμου παρέχουν αυτοπεποίθηση off-road καθώς και οδηγική άνεση και χειρισμό τύπου SUV στο δρόμο. Η μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, που φτάνει 310 mm, αλλά και οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής των 29 και 26 μοιρών, αντίστοιχα, του επιτρέπου να κινείται με άνεση οπουδήποτε.
Το Hilux είναι το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί το νέο σύστημα Toyota 48V Hybrid. Αυτό το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης διατηρεί τα πλεονεκτήματα του δοκιμασμένου turbodiesel των 2,8 λίτρων του pick-up και εισάγει έναν νέο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, μια υβριδική μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και έναν μετατροπέα DC-DC. Όλα τα νέα εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί για εύκολη ενσωμάτωση, χωρίς να απαιτούνται περίπλοκες προσαρμογές στη διάταξη του συστήματος κίνησης. Ένα ακόμα βασικό μέλημα ήταν να διασφαλιστεί ότι το σύστημα μπορεί να αντέξει τις σκληρές συνθήκες λειτουργίας. Για παράδειγμα, τα νέα εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένης της γεννήτριας κινητήρα, είναι τοποθετημένα αρκετά ψηλά στον κινητήρα ώστε να διατηρείται η ικανότητα του οχήματος να διασχίζει νερά βάθους 700 mm.
Ο κινητήρας του Hilux είναι μια 16-βάλβιδη μονάδα DOHC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 hp στις 3.400 σ.α.λ. και εντυπωσιακή ροπή 500 Nm από τις 1.600 έως τις 2.800 σ.α.λ. Διαθέτει σύστημα ψεκασμού καυσίμου common rail, υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και υδρόψυκτο intercooler. Στα συστήματα ελέγχου εκπομπών καυσαερίων περιλαμβάνονται το φίλτρο σωματιδίων, το σύστημα Selective Catalytic Reduction και η πρόσθετη έκχυση ουρίας. Όπως και σε άλλα μοντέλα Hilux, το Hybrid 48V είναι συμβατό με το diesel HVO100, ένα μη ορυκτό καύσιμο που παράγεται αποκλειστικά από 100% ανανεώσιμες πηγές.
Το Hilux Hybrid 48V είναι το πρώτο Hilux που διαθέτει το σύστημα Multi-Terrain Select, το οποίο ελέγχεται μέσω του διακόπτη MTS και του επιλογέα λειτουργίας στην κεντρική κονσόλα. Το εν λόγω σύστημα προσαρμόζει τα συστήματα ελέγχου κίνησης του οχήματος – τη κινητήρια ισχύ, την ανάρτηση και την υδραυλική πίεση πέδησης – προκειμένου να βελτιώσει την πρόσφυση, την ευελιξία και τη σταθερότητα σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Υπάρχουν έξι ρυθμίσεις: Sand, Mud, Rock, Dirt, Snow και Auto. Στη λειτουργία Auto, οι αισθητήρες γύρω από το όχημα αξιολογούν διαρκώς τις συνθήκες του δρόμου και εφαρμόζουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις ελέγχου.
Το Hilux Hybrid 48V είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία Toyota Safety Sense προκειμένου να παρέχει στους επιβάτες και τους άλλους χρήστες του δρόμου κορυφαία προστασία από τους πιο συνηθισμένους τύπους ατυχημάτων. Η ανώτερη έκδοση εξοπλισμού περιλαμβάνει το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect που υποστηρίζεται από οθόνη 8 ιντσών και ένα premium ηχοσύστημα JBL με 9 ηχεία.
Το νέο Toyota Hilux Hybrid 48V είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία σε πολλές εκδόσεις που μπορείτε να δείτε με ένα κλικ εδώ , σε τιμές που ξεκινούν από τις 36.370 ευρώ.
Toyota Hilux GR Sport II
Το νέο Toyota Hilux GR SPORT II αποδεικνύει πώς η Toyota αξιοποιεί την εμπειρία και τη γνώση που έχει αποκτήσει από τις κορυφαίες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως στο ράλλυ Ντακάρ το οποίο κατέκτησε και το 2025, προκειμένου να δημιουργεί ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα για το δρόμο. Αυτή είναι η δεύτερη έκδοση GR SPORT της γκάμας του Hilux, και βασίζεται στην προηγούμενη όσον αφορά τη σχεδίαση και το πλαίσιο. Οι κύριες αλλαγές περιλαμβάνουν τα φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τη βελτιωμένη γωνία προσέγγισης, που ενισχύουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες του οχήματος.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Toyota Hilux GR SPORT II επωφελείται από την αύξηση της γωνίας προσέγγισης από 29 σε 30 μοίρες, την μεγαλύτερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος που φτάνει στα 323 mm, καθώς και από τα διευρυμένα εμπρός και πίσω μετατρόχια κατά 135 mm και 155 mm αντίστοιχα. Το αναβαθμισμένο σύστημα της ανάρτησης περιλαμβάνει εμπρός βραχίονες με μεγαλύτερο κατά 70 mm πλάτος, μια ελαφρύτερη, σωληνωτή αντιστρεπτική δοκό και βελτιωμένη γεωμετρία για τα ελατήρια και αμορτισέρ.
Τα μέτρα που συνεισφέρουν στην ομαλή και σταθερή οδήγηση σε κάθε τύπο εδάφους περιλαμβάνουν την υιοθέτηση νέων αμορτισέρ μονού σωλήνα με έμβολα μεγάλης διαμέτρου (46 mm), τα οποία αντικαθιστούν τις προηγούμενες μονάδες διπλού σωλήνα. Τα οφέλη είναι βελτιωμένη απόδοση και ταχύτερη απόκριση σε απαιτητικές συνθήκες. Ο ισχυρός και δοκιμασμένος turbodiesel κινητήρας των 2,8 λίτρων του Hilux προσφέρει απόκριση και δύναμη, ανεξαρτήτως των απαιτήσεων οδήγησης. Παράγει 204 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Σημαντικά αναβαθμισμένη είναι και η αεροδυναμική απόδοση, χάρη στην εισαγωγή ενός εφέ «αεροκουρτίνας». Αυτό επιτυγχάνεται από τον συνδυασμό της νέας μάσκας, των πλαισίων των προβολέων ομίχλης, των φαρδιών προεκτάσεων των φτερών, της σπορ μπάρας, του καλύμματος του χώρου φόρτωσης και του σχεδιασμού των αλουμινένιων ζαντών. Κάθε στοιχείο έχει σχεδιαστεί με στόχο τη μείωση της αντίστασης και τη βελτίωση της συνολικής αεροδυναμικής απόδοσης του οχήματος.
Η ξεχωριστή προσωπικότητα του Hilux GR SPORT II αποτυπώνεται και στον σχεδιασμό της καμπίνας, όπου ο σπορ χαρακτήρας αντικατοπτρίζεται
στα paddles για τη χειροκίνητη αλλαγή των ταχυτήτων και στα αλουμινένια σπορ πεντάλ. Τα σπορ καθίσματα διαθέτουν επένδυση που συνδυάζει μαύρο συνθετικό σουέτ και δέρμα. Περιλαμβάνουν ασημί ραφές και διατρήσεις που βελτιώνουν το επίπεδο άνεσης και ελαχιστοποιούν την ολίσθηση του σώματος των επιβατών όταν αναπτύσσονται υψηλές πλευρικές δυνάμεις.
Η καμπίνα προσφέρει μια εμφάνιση και αίσθηση υψηλής ποιότητας, ενισχυμένη από ένα νέο διακοσμητικό στοιχείο από ανθρακονήματα που βρίσκεται στις επενδύσεις των θυρών και στο ταμπλό. Περιλαμβάνονται επίσης λεπτομέρειες GR στην οθόνη πληροφοριών και τα όργανα.
Το νέο Toyota Hilux GR SPORT II είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά, με τις τιμές του να ξεκινούν από τις 55.540 ευρώ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!