F1 - O παγκόσμιος πρωταθλητής που αλλάζει ομάδες σαν τα πουκάμισα

Στο Grand Prix Ιαπωνίας, είδαμε το ντεμπούτο ενός παγκόσμιου πρωταθλητή στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1. Ο Ρίο Χιρακάβα πήρε μέρος στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα για λογαριασμό της Alpine Racing. Η επίδοσή του ήταν εξαιρετική, καθώς κατέκτησε τη 12η θέση και ήταν ταχύτερος από τον έτερο οδηγό της γαλλικής ομάδας, Πιέρ Γκασλί.
O Ιάπωνας, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WEC με την Toyota Gazoo Racing είχε ρόλο δοκιμαστή στη McLaren Racing και στο GP Άμπου Ντάμπι του 2024 οδήγησε για τη βρετανική ομάδα στο FP1. Στο ξεκίνημα του 2025 ανέλαβε το ρόλο του τρίτου οδηγού στην Alpine F1.
Driving for Alpine in FP1 👀
— Formula 1 (@F1) April 4, 2025
Reserve driver, Ryo Hirakawa takes part in his second-ever F1 practice session 💪#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/CfrC8HwmjO
Ομάδες όπως τα πουκάμισα
Λίγες ώρες μετά το τέλος του Grand Prix Ιαπωνίας, η Alpine Racing ανακοίνωσε πως χώρισε τους δρόμους της με τον Χιρακάβα, κάτι το οποίο φάνηκε ιδιαίτερα παράξενο.
Αμέσως μετά η Haas προχώρησε σε ανακοίνωση πως ο Ρίο Χιρακάβα θα αναλάβει ρόλο αναπληρωματικού οδηγού, αρχής γενομένης από τον αγώνα στο Μπαχρέιν. Ο 31χρονος θα πάρει μέρος σε 4 FP1 με την Αμερικανική ομάδα, με την πρώτη του εμφάνιση να είναι στην πρώτη περίοδο δοκιμών στην πίστα του Σακχίρ.
Welcoming Ryō Hirakawa to MoneyGram Haas F1 Team as our Official Reserve Driver for the 2025 F1 season.
The Japanese driver joins the team following a successful outing at the post-season test in Abu Dhabi last December.#HaasF1 #F1 | @ryohirakawa pic.twitter.com/vFZAUD0eed— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) April 7, 2025
Οι σχέσεις με την Toyota δυναμώνουν
Την περασμένη χρονιά η Haas ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασία της με την Toyota Gazoo Racing. Πέρα από το εμπορικό κομμάτι, η ιαπωνική ομάδα θα χρησιμοποιήσει τις γνώσεις της και το έμψυχο δυναμικό της ώστε να βοηθήσει οργανωτικά τη Haas.
Λόγω της συμφωνίας αυτής, για πρώτη φορά στην ιστορία της η Haas έχει τη δυνατότητα να κάνει ιδιωτικές δοκιμές σε πίστες ανά τον κόσμο, κάτι το οποίο έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο για άλλες.
Η συνεργασία της Haas με την Toyota έχει επαναφέρει τις φήμες περί επιστροφής του ιαπωνικού κολοσσού στη Formula 1 μελλοντικά. Αυτό για την ώρα μόνο εύκολο δεν είναι.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για το GP Ιαπωνίας και τους λόγους που το έκαναν τόσο ανιαρό.
Φωτογραφίες: Haas LAT
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!