Formula 1: Η pole position δεν ήταν ο (μόνος) λόγος που τους τρόμαξε η Ferrari

Formula 1: Η pole position δεν ήταν ο (μόνος) λόγος που τους τρόμαξε η Ferrari
O Πάνος Σεϊτανίδης αξιολογεί μία νέα πραγματικότητα που αποκαλύφθηκε στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix της Formula 1 στο Μπαχρέιν.

Την περιμέναμε καιρό αυτή την πρώτη πράξη στο αγωνιστικό κεφάλαιο του 2022 κι όσα είδαμε στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix του Μπαχρέιν δεν μας απογοήτευσαν. Κάθε άλλο! Έδειξαν μία φρέσκια εικόνα στο σπορ, ενδεχομένως με νέους πρωταγωνιστές αφού η Scuderia Ferrari έδειξε κάτι από τα παλιά.

Δεν ήταν μόνο η pole position του Σαρλ Λεκλέρ, δεν ήταν απλά το 1-3. Η ουσία ήταν πως η ιταλική ομάδα επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις, ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, απέδειξε αυτό που μαρτυρούσε έως τώρα η γλώσσα του σώματος όλων των μελών της: φέτος, κάνει ξανά πρωταθλητισμό. Κι όπου τη βγάλει.

 

Όμως όλα αυτά, ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενα για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Αυτό που δεν ήταν ξεκάθαρο, ήταν ο βαθμός στον οποίο η απόδοση της F1-75 βασιζόταν στη νέα της υβριδική μηχανή, την 066/7. Και το ποσοστό καθρεφτίζεται στις πιο πίσω θέσεις της κατάταξης.

Πριν πιάσω το σήμερα, θα γυρίσω στο 2020. Η FIA και η Ferrari έφτασαν σε άγνωστο συμβιβασμό σχετικά με τους κινητήρες που είχαν «γεννηθεί» στο Μαρανέλο, η Scuderia κατακρημνίστηκε αφού ήταν πια λειψά τα άλογα και αυτό καταδίκασε και τις Alfa Romeo και Haas που αποτελούν τις συνεργάτιδες της ιταλικής ομάδας.

Βάλτερι Μπότας

Επιστρέφουμε στο σήμερα και όσα είδαμε στο Σακχίρ, μαρτυρούν πως η διαδρομή έχει πλέον την αντίθετη φορά. Η Ferrari δημιούργησε πανίσχυρη υβριδική μηχανή κι αυτό έδωσε απρόσμενη ώθηση στις δύο ομάδες με τις οποίες συνεργάζεται.

Ο Βάλτερι Μπότας σημείωσε τον έκτο καλύτερο χρόνο για λογαριασμό της Alfa Romeo, o Κέβιν Μάγκνουσεν τον έβδομο για τη Haas. Αμφότεροι ακριβώς πίσω από τη Mercedes του επτάκις πρωταθλητή Λούις Χάμιλτον και μπροστά από την άλλη W13 του Τζορτζ Ράσελ! Η φάτσα του Μπότας μιλώντας για ενδεχόμενη μάχη με την πρώην ομάδα του, τα έλεγε όλα!

Σαρλ Λεκλέρ

Κοιτάς το grid και βλέπεις πως ότι έχει κινητήρα Ferrari πετάει, ενώ στον αντίποδα, η ουρά του grid είναι γεμάτη κινητήρες Mercedes. Με McLaren και Aston Martin να απογοητεύουν. Κι αυτή είναι μία αλλαγή ισορροπίας δυνάμεων, που λίγοι είδαν να έρχεται.

Οι βαθμοί είναι την Κυριακή και για να κερδίσεις ή τελοσπάντων να πανηγυρίσεις ένα θετικό αποτέλεσμα, πρέπει πρώτα να τερματίσεις. Αλλά η μάχη της pole, μας έδωσε σαφείς ενδείξεις για τη συνέχεια…

Σαρλ Λεκλέρ

Περισσότερα σήμερα στις 16.30 όταν και ξεκινά το LIVE του Gazzetta για το Grand Prix του Μπαχρέιν. Με όλα τα νέα, το παρασκήνιο, τις εξελίξεις από την πίστα του Σακχίρ!

Δείτε το preview της F1 του 2022, με τον Πάνο Σεϊτανίδη και τον Κώστα Παστρίμα, στο video που ακολουθεί...

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari, Sauber Motorsport

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Πάνος Σεϊτανίδης
Πάνος Σεϊτανίδης

Ο Πάνος Σεϊτανίδης ξεκίνησε από τα γήπεδα το 1996, αλλά η έλευση της νέας χιλιετίας τον βρήκε να επικεντρώνεται σε όσα συμβαίνουν στις ειδικές διαδρομές και τις πίστες του κόσμου. Από το 2000 έως και το 2015 ήταν ανελλιπώς μέλος της ομάδας σχολιασμού και παρουσίασης των Grand Prix της F1 σε Alpha, ΑΝΤ1 και ΝΕΡΙΤ ενώ παράλληλα είχε συμμετοχή σε πληθώρα άλλων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών. Έχει θητεύσει σε κορυφαία περιοδικά ειδικού Τύπου (CAR, F1 Racing, Drive, Motorsport Magazine κ.α.) ενώ διαδικτυακά, «γράφει χιλιόμετρα» εδώ και δύο δεκαετίες. Είναι μέλος της οικογένειας της Liquid Media από το 2021, όταν και ανέλαβε το ρόλο του επικεφαλής περιεχομένου στο gMotion by Gazzetta.