Νέος ΚΟΚ: Όλη η -βαρετή- αλήθεια για το νέο όριο ταχύτητας στις πόλεις

Νέος ΚΟΚ: Όλη η -βαρετή- αλήθεια για το νέο όριο ταχύτητας στις πόλεις
Ούτε θα αφαιρεθούν εκατομμύρια άδειες οδήγησης ούτε θα οδηγηθούν στο αυτόφωρο χιλιάδες οδηγοί.

«Φάγαμε» και τον Αύγουστο, οπότε η παρουσίαση του αναθεωρημένου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας μετατίθεται για τον Σεπτέμβριο. Αφού τεθεί σε δημοσία διαβούλευση, αναμένεται να ψηφιστεί στη Βουλή μέσα στο φθινόπωρο και στις αρχές του 2025 να τεθεί σε ισχύ.

Αφού έσβησαν οι φωτιές στην Πεντέλη, ακινητοποιήθηκε το Σαόνησος, ώρα να... τρομοκρατήσουμε τους οδηγούς που σκρολάρουν ειδήσεις στα κινητά τους σε κάποια παραλία. Ο νέος ΚΟΚ προσφέρεται για κάτι τέτοιο και η απώλεια του διπλώματος οδήγησης προκαλεί ανατριχίλα σε κάθε ιδιοκτήτη οχήματος.

Από το gMotion του Gazzetta έχουμε επανειλημμένως αναφέρει ότι το νέο όριο ταχύτητας 30 χλμ/ώρα θα αφορά ΜΟΝΟ ορισμένα σημεία των πόλεων και όχι όλο το οδικό δίκτυο στα αστικά κέντρα. ΔΕΝ θα μπουν πινακίδες με το «30» στην Κηφισίας, ούτε στην Μεσογείων, ούτε στη Συγγρού, ούτε φυσικά στον Κηφισό.

Τα 30 χλμ/ώρα θα εφαρμοστούν σε ορισμένα σημεία των πόλεων, σε συνεργασία με τις δημοτικές αρχές, όπου σημειώνονται συχνά τροχαία ατυχήματα και σήμερα το όριο είναι 50 χλμ/ώρα. «Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένους δρόμους, στο βασικό αστικό ιστό. Προφανώς δεν μιλάμε για τους δρόμους όπου υπάρχει μεγαλύτερη κυκλοφορία. Θα παραμείνει το όριο των 50 και των 70 χλμ/ώρα σε δρόμους των πόλεων. Το όριο των 30 χλμ/ώρα μελετάται για συγκεκριμένα τμήματα του αστικού ιστού και αξιολογείται», έχει δηλώσει ο αρμόδιος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Έτσι αποκλείεται να κινδυνεύσουν με απώλεια του διπλώματος εκατομμύρια οδηγοί και να λυθεί με αυτόν τον τρόπο το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη.

Αυτή είναι η -βαρετή- αλήθεια που θα συναντήσουμε μόλις επιστρέψουμε στις... ανιαρές πόλεις μας, αφού ολοκληρωθούν οι διακοπές μας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Κώστας Μπιτσικώκος
Κώστας Μπιτσικώκος

Η δημοσιογραφική πορεία του Κώστα Μπιτσικώκου άρχισε από μικρούς τηλεοπτικούς σταθμούς το 1995 και συνεχίστηκε από το 1997 στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100.3. Μετά την κάλυψη του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου στην Πορτογαλία και των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, έκανε στροφή το 2004 από το αθλητικό, στο ρεπορτάζ του αυτοκινήτου. Εργάστηκε σε αρκετά από τα περιοδικά του ειδικού Τύπου και ιστοσελίδες, πριν ρίξει... άγκυρα στην Liquid Media.