Η σεζόν που ολοκληρώθηκε μπορούμε να πούμε πως είναι η πρώτη στη νέα εποχή του Women's Champions League. Η κορυφαία ποδοσφαιρική διασυλλογική διοργάνωση στο γυναικείο ποδόσφαιρο πήρε, επιτέλους, την προβολή και τη στήριξη που δικαιούταν.
Χαρακτηριστικό γεγονός είναι η προσέλευση του κόσμου στα γήπεδα. Θυμίζουμε πως κόπηκαν 158.930 εισιτήρια στα 47 παιχνίδια της φάσης των ομίλων, ενώ τον τελικό - γιορτή στο «σπίτι» της Γιουβέντους, παρακολούθησαν 32,257 θεατές από τις εξέδρες του «Allianz Stadium».
Το μεγάλο «μπαμ» έγινε και στην τηλεθέαση. Ο μεγάλος τελικός ανάμεσα στη Μπαρτσελόνα και την πρωταθλήτρια Ευρώπης Λυών σημείωσε αθροιστικά ρεκόρ με 3,6 εκατομμύρια θεατές από όλο τον κόσμο, σύμφωνα με το αθλητικό τηλεοπτικό δίκτυο DAZN.
Interest in the @UWCL keeps growing!
— Sport Innovation Society (@sis) May 27, 2022
💻Women’s Champions League final between @OLfeminin vs @FCBfemeni sets record 3.6m viewership across @DAZNFootball, @YouTube and FTA linear channels
📈56% increase compared to last season's final pic.twitter.com/4OTE53ZqRU
Ο αριθμός της τηλεθέασης καλύπτει την πλατφόρμα του DAZN, το κανάλι του Γυναικείου Champions League στο YouTube, καθώς και τα έντεκα «ελεύθερα» κανάλια (free-to-air) ανά την Ευρώπη που αγόρασαν τα δικαιώματα μετάδοσης της αναμέτρησης.
Η αθροιστική τηλεθέαση του τελικού σηματοδοτεί μια «εκτόξευση» της τάξεως του 56% στο τηλεοπτικό κοινό σε σύγκριση με τον τελικό της κορυφαίας ευρωπαϊκής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης γυναικείων συλλόγων την περασμένη σεζόν. Θυμίζουμε πως στον περσινό τελικό η Μπαρτσελόνα είχε κερδίσει με 4-0 την Τσέλσι, σε κεκλεισμένων των θυρών αναμέτρηση στη Σουηδία.
Το «game-changing deal» UEFA, DAZN και YouTube
Η σεζόν 2021/22 ήταν η πρώτη από την πολυετή συνεργασία του DAZN με την UEFA και το YouTube, στην οποία ολόκληρη η διοργάνωση είναι διαθέσιμη δωρεάν παγκοσμίως.
Η συνολική «αφοσίωση» που... έχτισε με τους θεατές μέσα από τους 61 αγώνες της σεζόν, συμπεριλαμβανομένων των καλύτερων στιγμιότυπων, συνεντεύξεων των παικτών και άλλου πρωτογενούς περιεχομένου, συγκέντρωσε 64 εκατομμύρια προβολές στις πλατφόρμες του DAZN από περισσότερες από 230 χώρες. Από αυτές, 4,1 εκατομμύρια προβολές αποδίδονται στον μεγάλο τελικό του Τορίνο.
Τους τελευταίους τρεις μήνες της σεζόν, περισσότεροι από 12,3 εκατομμύρια μοναδικοί θεατές επισκέφτηκαν το κανάλι του DAZN Women's Champions League στο YouTube για να παρακολουθήσουν τις αναμετρήσεις των νοκ άουτ φάσεων, τον τελικό και το πρωτογενές περιεχόμενο.
Πριν από τον τελικό της 21ης Μαΐου, το DAZN επιβεβαίωσε μια σειρά από συμφωνίες με τηλεοπτικά δίκτυα σε όλη την Ευρώπη για να μεταδώσουν τον αγώνα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το παιχνίδι παρακολούθησαν ζωντανά 372.000 θεατές μέσω του ITV4.
«Αυτή η πρώτη σεζόν ως παγκόσμιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας του Women's Champions League ήταν μια τεράστια επιτυχία και αντανακλά τη δέσμευση της DAZN να κλείσει το χάσμα κάλυψης μεταξύ των γυναικείων και ανδρικών αθλημάτων. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη δεύτερη χρονιά και ανυπομονούμε να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερο κοινό και να συμβάλλουμε περαιτέρω στην οικοδόμηση δημοτικότητας στο γυναικείο ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Σέι Σέγκεβ, διευθύνων σύμβουλος του DAZN Group.
Η Ναντίν Κέσλερ πρώην κάτοχος της Χρυσής Μπάλας και επικεφαλής του γυναικείου ποδοσφαίρου στην UEFA, η οποία μίλησε στην αποστολή του Gazzetta στο Τορίνο, σε δηλώσεις της για τη θεαματικότητα της διοργάνωσης τόνισε πως το γυναικείο ποδόσφαιρο πήρε την προβολή που του αξίζει, αναφέροντας: «Μαζί με το DAZN και το YouTube, που μετέδωσαν όλους τους αγώνες δωρεάν σε ένα παγκόσμιο κοινό, καταφέραμε να δώσουμε στο γυναικείο παιχνίδι την προβολή που του αξίζει. Μέσα από αυτό συνεχίζουμε να αλλάζουμε αντιλήψεις. Η αμοιβαία επένδυση μαζί με τους τηλεοπτικούς παρόχους και τους χορηγούς μας είναι η βάση για να εμπνεύσουμε νεαρά κορίτσια και αγόρια να ακολουθήσουν το παιχνίδι και να ονειρεύονται να γίνουν και τα ίδια επαγγελματίες».