womensGame

Ποδόσφαιρο γυναικών: Ανεβαίνει θεαματικά η εμπορική του αξία, θα φτάσει ως και 686 εκατ. ευρώ ετησίως λέει η UEFA

Μαριλένα Καλόπλαστου

Το ποδόσφαιρο γυναικών στην Ευρώπη θα μπορούσε να έχει εμπορική αξία ως και 578 εκατομμυρίων λίρες ετησίως έως το 2033, λέει η UEFA.

Το είδαμε στο τελευταίο Champions League, κι η υποψία έγινε βεβαιότητα στο Euro της Αγγλίας. Το ποδόσφαιρο γυναικών είναι εδώ και κοιτάζει το μέλλον καθώς έρευνα της UEFA σημειώνει ότι έως το 2033 η εμπορική του αξία ως «προϊόν» θα έχει φτάσει ως και τα 686 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως!

Η νέα έρευνα του κυβερνώντος σώματος του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, προβλέπει πιθανή εξαπλάσια αύξηση της εμπορικής αξίας του ποδοσφαίρου γυναικών κατά την επόμενη δεκαετία. Η βάση των θαυμαστών θα μπορούσε να αυξηθεί από 144 εκατομμύρια - σε 328 εκατομμύρια κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, σύμφωνα με τις προβλέψεις.

Η Ναντίν Κέσλερ, επικεφαλής του ποδοσφαίρου γυναικών της UEFA, δήλωσε ότι το παιχνίδι παρουσιάζει ένα «απίστευτα συναρπαστικό» επίπεδο ανάπτυξης. «Οι δυνατότητες του γυναικείου παιχνιδιού είναι απεριόριστες», είπε συγκεκριμένα, συζητώντας τα ευρήματα της μελέτης Business Case for Women's Football κατά τη διάρκεια ενός καλοκαιριού, που το παιχνίδι παρουσίασε τεράστιο ενδιαφέρον λόγω του Euro 2022. «Πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε σε τροχιά να πάμε το γυναικείο ποδόσφαιρο σε ύψη που ήταν αδιανόητα μόλις πριν από λίγα χρόνια», πρόσθεσε!

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΤΟ GWOMEN ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ CHAMPIONS LEAGUE

Η τελική φάση της διοργάνωσης που διεξήχθη στην Αγγλία και κατέκτησε τελικά η Αγγλία, θα είχε σπάσει το μέσο ρεκόρ προσέλευσης, ακόμα κι αν ουδείς παρακολουθούσε έναν αγώνα από τα προημιτελικά και μετά, τερματίζοντας με μέσο κόσμο 18.544 ανά παιχνίδι.

Το σύνολο των 87.192 οπαδών που παρακολούθησαν την Αγγλία να νικάει τη Γερμανία στον τελικό του «Γουέμπλεϊ», έσπασε το ρεκόρ προσέλευσης για έναν αγώνα ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, που είχε οριστεί από το πρώτο παιχνίδι των Lionesses εναντίον της Αυστρίας στο «Όλντ Τράφορντ».

Το τουρνουά είχε μια συνολική συμμετοχή 574.875 υποστηρικτών. Η UEFA είπε ότι είχε συμβουλευτεί 42 πρωταθλήματα, 162 συλλόγους, την Ευρωπαϊκή Ένωση Ομίλων και εμπορικούς εταίρους, καθώς και κορυφαία στελέχη σχετικά με την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Η έκθεση εξέτασε την πρόοδο των εγχώριων πρωταθλημάτων και τη νέα μορφή του Champions League γυναικών, η οποία έχει κεντρικό μάρκετινγκ και τηλεοπτική κάλυψη. «Όπως δείχνει αυτή η έκθεση, τώρα είναι η ώρα να αξιοποιήσουμε τη δυναμική που δημιουργήσαμε μαζί», πρόσθεσε η Κέσλερ.

«Τώρα είναι η ώρα να εμπλακούμε, τώρα είναι η ώρα να επενδύσουμε».

Ακολούθησε το GWomen στο instagram

Στείλε μας νέα, ιδέες, προτάσεις, απορίες για τον γυναικείο αθλητισμό στο [email protected]