Η Alpine θέλει να πάρει πρωτάθλημα στην F1
Η ομάδα της Alpine έχει ξεκινήσει το φετινό Πρωτάθλημα της F1 με έναν όχι και τόσο ανταγωνιστικό τρόπο. Τα αποτελέσματα δεν είναι ανάλογα του 2020 και ο ανταγωνισμός πολύ σκληρότερος. Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους, καθώς το καλύτερο πλασάρισμα αποτελεί αυτό του Εστεμπάν Οκόν στην Πορτογαλία με την 6η θέση στον αγώνα.
Σε συνέντευξή του στο racefans.net, o CEO της Alpine, Λοράν Ρόσι μίλησε για εφ όλης της ύλης για το μέλλον και την εξέλιξη της ομάδας. Έθεσε τον απώτερο στόχο της Alpine μακροπρόθεσμα, που αφορά μεγάλα βήματα βελτίωσης.
«Ο στόχος για την ομάδα της F1 είναι να βελτιωθούμε και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Ήμασταν 5οι πέρυσι και θέλουμε να είμαστε τουλάχιστον 5οι φέτος. Όμως θέλουμε να ανέλθουμε σε ακόμα υψηλότερες θέσεις. Προφανώς και θέλουμε να διεκδικήσουμε το Πρωτάθλημα της F1», είπε ο Ρ¨οσι και συνέχισε: «Πέρυσι ήμασταν πολύ κοντά στην 3η θέση αλλά καταλήξαμε 5οι. Θέλω τουλάχιστον να έχουμε τα αποτελέσματα που είχαμε πέρυσι, ορισμένα βάθρα και ίσως κάτι παραπάνω. Η ομάδα έχει μεγάλη ισχύ, είναι εργοστασιακή ομάδα με στήριξη η οποία θα μας βοηθήσει να περάσουμε στο επόμενο επίπεδο. Έχουμε όλα τα συστατικά να πετύχουμε και να παλέψουμε με τις κορυφαίες ομάδες. Ο χρόνος θα δείξει».
Ο Ρόσι παράλληλα τόνισε την εμπορική σημασία του ονόματος της Alpine στη Formula 1. «Η προβολής της μάρκας μέσω της F1 θα μεταφραστεί σε πωλήσεις στο κομμάτι παραγωγής αυτοκινήτων δρόμου. Θέλω οι δύο τομείς, F1 και αυτοκινητοβιομηχανία, να είναι αλληλένδετοι».
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της ομάδας και η ιεραρχία έχουν δημιουργήσει ορισμένα ερωτήματα για την Alpine. O Μαρτσίν Μπουτκόφσκι έχει δίπλα του τον Ντάβιντε Μπρίβιο ως αγωνιστικό διευθυντή. Ο Ρόσι πιστεύει πως αυτό το μοντέλο μπορεί να πετύχει και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα: «Το μοντέλο μας φέρνει τα αποτελέσματα τα οποία θέλουμε προς ώρας. Έχουμε κάνει πρόοδο στο εργοστάσιο. Είναι εμφανές με την βελτίωση του μονοθεσίου στην πίστα. Αυτό είναι αποτέλεσμα της δουλειάς του Μαρτσίν (Μπουτκόφσκι) και του Ντάβιντε (Μπρίβιο) από το εργοστάσιο στην πίστα και αντίστροφα. Στα Grand Prix έχουμε βελτιωθεί στον τρόπο με τον οποίο χτίζουμε το αγωνιστικό μας τριήμερο. Θέσαμε φέτος ένα πλάνο για τις αναβαθμίσεις που θα φέρουμε στην πίστα. Το πλάνο μας δουλεύει αρκετά καλά και τώρα επικεντρωνόμαστε στο 2022. Εάν κάτι δεν είναι χαλασμένο, δεν χρειάζεται διόρθωση».
Επιπλέον, δήλωσε πως δεν ενδιαφέρει τη Renault αυτήν τη στιγμή να βρει μια νέα ομάδα να χτίσει τεχνική συνεργασία στο κοντινό μέλλον. Όμως παραδέχθηκε ότι έχουν υπάρξει συζητήσεις για προμήθεια κινητήριων μονάδων με επίδοξες ομάδες που θέλουν να έρθουν στο σπορ.
Τέλος αναφέρθηκε στη κινητήρια μονάδα που ετοιμάζει η Renault στο εργοστάσιο Viry Chatillon. O Ρόσι είναι ιδιαίτερα αισιόδοξος για τις δυνατότητες του εργοστασίου και αυτό που θα παραδώσει την επόμενη χρονιά όπου θα τεθεί σε ισχύ το πάγωμα των κινητήρων. «Έχουμε ένα ιδιαίτερα επιθετικό πλάνο το οποίο επιβλέπω προσωπικά, διότι έχουμε στενά χρονικά περιθώρια. Έχουμε μόλις ένα χρόνο να εξελίξουμε έναν νέο κινητήρα. Είμαι πολύ αισιόδοξος. Έχουμε τα προσόντα πίσω στο Viry να τα καταφέρουμε. Η Renault βρίσκεται στη Formula 1 εδώ και 45 χρόνια. Το δυνατό της σημείο πρέπει να είναι ο κινητήρας».
Η Alpine βρίσκεται στην 7η θέση της βαθμολογίας των Κατασκευαστών μετά από 6 αγώνες στο 2021. Τώρα οδεύει στο GP Γαλλίας, ο οποίος είναι ο πρώτος εντός έδρας αγώνας της. Μάλιστα πηγαίνει με νέο αέρα έπειτα από την επέκταση της συνεργασίας της με τον Εστεμπάν Οκόν.
Μη χάσετε τη δράση του GP Γαλλίας στο Gazzetta, όπως επίσης το live στις κατατακτήριες και στον αγώνα.
Image credit: Alpine F1
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!