Η Ferrari δεν έχει λύσεις για την έντονη φθορά ελαστικών

Η Ferrari δεν έχει λύσεις για την έντονη φθορά ελαστικών
H Ferrari είχε ένα εφιαλτικό GP Γαλλίας, όμως οι απαντήσεις που ψάχνει δύσκολα θα έρθουν φέτος.

Το GP Γαλλίας αποτέλεσε τον έβδομο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1. Η μάχη ανάμεσα στον Μαξ Φερστάπεν και τον Λιούις Χάμιλτον έμελλε να είναι ιδιαίτερα συναρπαστική, με τη νίκη να κρίνεται στον 52ο από τους 53 γύρους.

Όμως η ομάδα που απογοήτευσε ήταν η Ferrari, καθώς τα μονοθέσια της τερμάτισαν εκτός βαθμών για πρώτη φορά φέτος. Η απόδοση της SF21 ήταν εντυπωσιακή στις κατατακτήριες, με τον Κάρλος Σάινθ να ολοκληρώνει 5ος και τον Σάρλ Λεκλέρ να είναι 7ος. Ο αγώνας ήταν τελείως διαφορετικός.

Πριν το GP Γαλλίας, αναφερθήκαμε στα δύο πρόσωπα της Ferrari μέσα σε ένα αγωνιστικό τριήμερο.

Ως αποτέλεσμα, ο Σάινθ τερμάτισε στην 11η θέση της κατάταξης, σχεδόν ένα γύρο πίσω από τον νικητή Φερστάπεν. Ο Λεκλέρ από την άλλη πραγματοποίησε δεύτερο pit-stop, το οποίο τον έριξε στη 16η θέση.

 

Μετά τον αγώνα το κλίμα στη Scuderia δεν ήταν ιδανικό, με τους ιθύνοντες ψάχνουν απαντήσεις. «Περιμέναμε να δυσκολευτούμε σε αυτή την πίστα» δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Λοράν Μίκις. «Πίστες όπως το Πολ Ρικάρ αποτελούν μια τεράστια πρόκληση για εμάς, διότι είναι ένας τρόπος να αξιοποιούμε και να κατανοούμε το μονοθέσιο. Ο αγώνας είναι η αδυναμία μας και πρέπει να βρούμε σταθερό ρυθμό για να είμαστε στη κορυφή από τις ομάδες που μαχόμαστε».

Η παραδοχή του Μπινότο

Ο επικεφαλής της ομάδας, Ματία Μπινότο, μίλησε για την κακή απόδοση της ομάδας, η οποία μπορεί να οφείλονταν στη κατάσταση του οδοστρώματος.

«Την ημέρα του αγώνα, η πίστα είχε λιγότερη πρόσφυση. Η βροχή το πρωί δεν βοήθησε καθόλου και με λιγ΄τοερη πρόσφυση το μονοθέσιο μας γλιστρούσε περισσότερο. Όσο περισσότερο συμβαίνει αυτό, τόσο περισσότερη πρόσφυση έχουμε. Μπορεί να βελτιώσουμε την κατάσταση αυτή, αλλά είναι αδύνατο λόγω και των κανονισμών. Είναι σημαντικό για εμάς να κατανοήσουμε το πρόβλημα και να το λύσουμε για την επόμενη χρονιά. Θα ξαναδούμε το πρόβλημα αυτό, αλλά όχι σε όλες τις πίστες. Είναι πολύ σημαντικό να προετοιμαστούμε για μια ανάλογη κατάσταση».

Ο Λεκλέρ ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος από την εμφάνιση της Ferrari στον αγώνα. «Έχουμε ένα πολύ μικρό παράθυρο όπου κάνουμε τα ελαστικά να λειτουργούν. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς να δουλέψουμε σε αυτό το παράθυρο. Δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ στον αγώνα, ιδιαίτερα μετά από 5-6 γύρους με κάθε γόμα ελαστικών.

Τέλος η εξέλιξη στο 2021

Στο πλαίσιο του GP Γαλλίας, η Ferrari επιβεβαίωσε πως η εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου σταμάτησε. Ήδη από την αρχή του έτους είχε παραδεχθεί πως η προσοχή της έχει στραφεί πλήρως στο 2022 όπου θα δούμε τεράστιες αλλαγές στην αεροδυναμική των μονοθεσίων.

H εμφάνιση τους θα αλλάξει πλήρως και η Ferrari θέλει όπως και οι υπόλοιπες ομάδες να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!