Τι θα κάνει ο Βαλεντίνο Ρόσι μετά το MotoGP

Τι θα κάνει ο Βαλεντίνο Ρόσι μετά το MotoGP
Σύμφωνα με πληροφορίες του Gazzetta, o Βαλεντίνο Ρόσι θα περάσει μόνιμα στους τέσσερις τροχούς μετά το MotoGP, ίσως και από το 2022.

Η φετινή χρονιά του Βαλεντίνο Ρόσι πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Μετά τη μετακίνησή του στην Petronas SRT Yamaha, o Ιταλός θρύλος διανύει μια πολύ άσχημη σεζόν πάνω στη Yamaha M1. Παρά την εργοστασιακή στήριξη, ο Ρόσι έχει ως καλύτερο φετινό αποτέλεσμα στο 2021 τη 10η θέση στο GP Ιταλίας.

Η βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος, δείχνει ακόμα πιο σκληρή εικόνα, με τον 9 φορές πρωταθλητή να βρίσκεται μόλις στη 19η θέση της κατάταξης. Πρόκειται ασφαλώς για τη χειρότερη σεζόν της καριέρας του.

Στο παρελθόν, ο ίδιος ο Ρόσι είχε δηλώσει πως αν δεν απολαμβάνει πλέον το MotoGP και τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά θα σταματήσει. Μην ξεχνάμε πως ο Ιταλός είναι 42 ετών και η καριέρα στους δύο τροχούς απλώνεται σε πάνω από δύο δεκαετίες.

Όπως όλα δείχνουν, το 2021 θα αποτελέσει τη τελευταία σεζόν του Βαλεντίνο Ρόσι στο MotoGP, αν και δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την οριστική απόφασή του. Όμως, όπως κάθε οδηγός ο οποίος έχει πάθος για τους αγώνες, έτσι και ο Ρόσι αναμένεται να μην εγκαταλείψει την ενεργό δράση και να συνεχίσει τη καριέρα του στους τέσσερις τροχούς.

 

Rossi

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Gazzetta, το 2022 αναμένεται να τον δούμε να αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC). Ο Ρόσι δεν έχει κρύψει την αγάπη του για τους αγώνες με τέσσερις τροχούς και συχνά-πυκνά πηδάει από τη σέλα της μοτοσικλέτας στο αγωνιστικό μπάκετ. Έχει τρέξει σε αγώνες ράλι αλλά και σε πίστα. Τα τελευταία χρόνια παίρνει μέρος στον ετήσιο αγώνα Gulf 12Η, έχοντας αποκτήσει ιδιαίτερη εμπειρία με αγωνιστικά αυτοκίνητα GT3.

Η συμμετοχή του στο WEC θα γίνει στην κατηγορία GTE-Am και πολύ πιθανόν θα τρέξει με αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ferrari στα χρώματα της ομάδας του, της VR46. Αν η ταχύτητα του Ρόσι σε αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο είναι πολύ καλή, τότε δεν αποκλείεται να εμπλακεί στο πρότζεκτ Le Mans Hypercar της Ferrari, που θα ξεκινήσει το 2023.

Οι 24 Ώρες του Λε Μαν αποτελούν έναν διακαή πόθο του Ρόσι, ο οποίος χρόνια παραδέχεται πως θέλει να αγωνιστεί εκεί μετά το MotoGP. Με την ανακοίνωση της συμφωνίας ανάμεσα στη VR46 και την Ducati για το 2022, ένας νέος κύκλος ανοίγει για τον Ιταλό και όπως όλα δείχνουν ένας άλλος θα κλείσει.

Η συμμετοχή του Ρόσι στο WEC θα δώσει επιπλέον ώθηση στη δημοτικότητα του πρωταθλήματος, που μπήκε σε μια νέα εποχή με την κατηγορία Le Mans Hypercar.

Το 2023 το WEC θα γεμίσει με κατασκευαστές όπως η Toyota, Glickenhaus, Peugeot, Ferrari, Audi, Porsche και αρκετούς ακόμα οι οποίοι αναμένεται να ανακοινώσουν σύντομα τα πλάνα τους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!