Ο Πεδρόσα είναι έτοιμος να επιστρέψει στις πίστες με την ΚΤΜ
Ο Ντάνι Πεντρόσα αποσύρθηκε από την ενεργό δράση στο τέλος του 2018 αλλά δεν σταμάτησε να είναι ένας εξαιρετικά γρήγορος και ικανός αναβάτης. Ο Ισπανός παρέμεινε στο χώρο του MotoGP και αμέσως μετά το τέλος της καριέρας του ανέλαβε οδηγός εξέλιξης της ΚΤΜ. Σε αυτόν μάλιστα πιστώνεται πολύ μεγάλο μέρος από τη θεαματική βελτίωση της αυστριακής ομάδας, που από το 2020 έχει ξεφύγει από τις πίσω θέσεις και έχει γίνει πρωταγωνιστής στο πρωτάθλημα MoroGP, κατακτώντας νίκες με τους Μπραντ Μπίντερ και Μιγκέλ Ολιβέιρα.
Η μεγάλη επιστροφή
Όπως φαίνεται όμως πλησιάζει η ώρα που θα τον ξαναδούμε στις πίστες. Ο επικεφαλής της ΚΤΜ, Πιτ Μπάιερ, επιβεβαίωσε ότι ο Πεδρόσα είναι θετικός σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, όταν ολοκληρώσει την εξέλιξη της RC16 για το 2022. Αν ισχύει αυτό, οι πιθανότεροι αγώνες για αυτήν τη μεγάλη επιστροφή θα είναι το Misano και το εντός έδρας Grand Prix για την ΚΤΜ στην Αυστρία.
Ο Μπάιερ μίλησε στο γερμανικό Speedweek και είπε: «Σίγουρα θα δούμε τον Ντάνι στην πίστα φέτος. Θα κάνουμε έναν αγώνα wildcard με αυτόν όταν νομίζουμε ότι το πακέτο του 2022 είναι έτοιμο. Εμείς θέλουμε τον Ντάνι πίσω στην πίστα, ωστόσο η απόφαση είναι δική του. Πρέπει να μας πει αν θέλει να εκθέσει ξανά τον εαυτό του στην πίεση ενός αγωνιστικού 3ημέρου. Δεν θα τον πιέσουμε. Αλλά φαίνεται ότι θέλει να ξανατρέξει με τους υπόλοιπους αναβάτες του MotoGP».
Κάτι έχει αλλάξει
Δεν είναι η πρώτη φορά που συζητιέται το ενδεχόμενο επιστροφής του Πεδρόσα στις πίστες. Από την αρχή της συνεργασίας του με την ΚΤΜ όλοι περιμέναμε -ή τουλάχιστον ελπίζαμε- ότι θα υπάρξουν τέτοιες wildcard συμμετοχές. Από την ίδια την ΚΤΜ όχι απλώς το απέφευγαν αλλά αντιθέτως το ενθάρρυναν, αλλά ο ίδιος ο Πεδρόσα αρνούνταν σθεναρά να το κάνει. Κάτι όμως φαίνεται να έχει αλλάξει φέτος.
Οι πρόσφατες επιτυχίες της ΚΤΜ πέρυσι και φέτος σημαίνουν ότι η αυστριακή ομάδα έχει χάσει τα «concessions», τις διευκολύνσεις δηλαδή που δίνει η FIM, όσον αφορά τις δοκιμές. Η συνέπεια αυτής της απώλειας είναι ότι ο Πεδρόσα δεν θα έχει τη δυνατότητα να συνεχίσει την εξέλιξη της μοτοσικλέτας σε ιδιωτικές δοκιμές, καθώς αυτές πλέον θα απαγορεύονται, και η εξέλιξη αυτή θα μπορεί να συνεχιστεί μόνο μέσα στην πίστα, κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού 3ημέρου.
Ποιος είναι ο Ντάνι Πεδρόσα
Ο Ντάνι Πεδρόσα, φυσικά, δεν είναι τυχαίος αναβάτης. Έτρεξε στο MotoGP για 13 σεζόν, όλες με την ομάδα Repsol Honda, και σε 236 συμμετοχές σημείωσε 31 νίκες, 31 pole position και 112 φορές ανέβηκε στο βάθρο των νικητών. Τρεις φορές μάλιστα πήρε τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Αναβατών. Ήταν ένας ιδιαίτερα γρήγορος αναβάτης, με απαράμιλλο στιλ πάνω στη μοτοσικλέτα, που θα μπορούσε -πολλοί λένε θα έπρεπε- να είχε κατακτήσει τουλάχιστον έναν παγκόσμιο τίτλο.
Η καριέρα του όμως επηρεάστηκε από άσχημους τραυματισμούς και διάφορα άλλα ατυχή συμβάντα και τελικά δεν εκπλήρωσε αυτές τις προσδοκίες. Για πολλά χρόνια όμως ήταν δίκαια μέλος της τετράδας των «Alien» του MotoGP, μαζί με τους Βαλεντίνο Ρόσι, Χόρχε Λορέντσο και Κέισι Στόνερ. Οι τέσσερις αυτοί είχαν χαρακτηριστεί έτσι γιατί το επίπεδο της οδήγησής τους ήταν φανερά ανώτερο από όλων των υπολοίπων, παραπάνω από αυτά που μπορούν να κάνουν οι «κοινοί θνητοί».
Το σίγουρο είναι ότι η επιστροφή του Πεδρόσα στις πίστες θα είναι από μόνο του ένα ξεχωριστό γεγονός. Αυτό που μένει να δούμε πόση από την ταχύτητά του έχει διατηρήσει ο 35χρονος πλέον Ισπανός, αν και οι χρόνοι του στις δοκιμές δείχνουν ότι είναι ταχύτατος όπως πάντα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!