Το μέλλον της Opel είναι ηλεκτρικό και περιλαμβάνει το Manta-e (vid)

Κώστας Παστρίμας
Το μέλλον της Opel είναι ηλεκτρικό και περιλαμβάνει το Manta-e (vid)
Η Opel γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρική στην Ευρώπη από το 2028, λανσάρει το Manta-e και επιστρέφει στην Κίνα

Η Opel ξεκινά το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της. Η Γερμανική μάρκα όχι μόνον επεκτείνει την γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της αλλά θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από το 2028. Επίσης, η Opel κάνει την είσοδό της στην παγκοσμίως μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου, την Κίνα, ως αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Τέλος, το θρυλικό Opel Manta θα γιορτάσει την επιστροφή του ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

opel

«Από το 2028, η Opel θα προσφέρει μόνον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, τη βασική αγορά μας» δήλωσε ο CEO Μίκαελ Λοσχέλερ στην ψηφιακή Stellantis EV Day 2021. «Αυτό δείχνει ξεκάθαρα τη δέσμευση της Opel στην ηλεκτροκίνηση. Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ηλεκτρικό – και η Opel αποτελεί μέρος αυτού. Βρισκόμαστε σε ένα ταξίδι επαναπροσδιορισμού της Opel και μετασχηματισμού της σε μία νεανική, πράσινη και παγκόσμια μάρκα. Η Opel από “ψυχρή” (cold) γίνεται μοντέρνα (cool). Οδεύουμε προς ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών CO2 καθώς το διοξείδιο του άνθρακα είναι το νέο νόμισμα στη βιομηχανία μας».

opel

 

Ο Λοσχέλερ ανακοίνωσε επίσης ότι η Opel θα επαναφέρει το θρυλικό Manta, μετά την τεράστια απήχηση που είχε η παρουσίαση του Opel Manta GSe ElektroMOD. «Το Manta είναι ένα εμβληματικό μοντέλο στην ιστορία της μάρκας μας και αποτελεί έμπνευση για το μέλλον της. Θα φέρουμε ένα νέο Manta στη μαζική παραγωγή περί τα μέσα της δεκαετίας. Αμιγώς ηλεκτρικό, ασφαλώς», δήλωσε ο Μίκαελ Λοσχέλερ. Η Opel θα έχει ήδη στη γκάμα της εννέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα φέτος, ενώ όλες οι σειρές μοντέλων θα περιλαμβάνουν εξηλεκτρισμένες εκδόσεις μέχρι το 2024.

opel

Επιπλέον, ελήφθη η τελική απόφαση επιστροφής της Opel στην Κίνα. Δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες, οι οποίες θα δημοσιευτούν εν ευθέτω χρόνω. «Υποσχεθήκαμε ότι η Opel θα γίνει παγκόσμια – και θα το πράξουμε. Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο και είμαστε σίγουροι ότι θα αναπτυχθούμε επικερδώς εκεί. Οι Κινέζοι πελάτες μπορούν να προσδοκούν τα προϊόντα και τη συναισθηματική Γερμανική μάρκα μας», είπε ο Λοσχέλερ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!