Πρεμιέρα για το Volkswagen Taigo (pics & vid)

Νίκος Γιαννούλας
Πρεμιέρα για το Volkswagen Taigo (pics & vid)
Ένα νέο, συμπαγές SUV με σχεδίαση coupe και διαστάσεις μεταξύ της B και C κατηγορίας, λανσάρει η Volksawagen με την ονομασία Taigo.

Μετά τα Τ-Cross και T-Roc, ένα ακόμα, το τρίτο κατά σειρά συμπαγές SUV, έρχεται από την Volkswagen να πάρει θέση σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Το νέο Taigo εστιάζει στο σχεδιασμό, την εξατομίκευση και το συναίσθημα, σύμφωνα με την Volkswagen. Με μήκος 4,26 μέτρα, θέτει υψηλά πρότυπα τεχνολογίας στην κατηγορία του, καθώς από τη βασική του έκδοση θα διατίθεται με full LED φωτιστικά σώματα, ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και την τελευταία γενιά συστημάτων ψυχαγωγίας (MIB3).

Volkswagen Taigo

Στόχος οι νέοι

Το μοντέλο προέρχεται σχεδιαστικά από ττο βραζιλιάνικο μοντέλο Nivus και απευθύνεται σε νεαρές και νεαρούς οδηγούς, που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο στιλ και την εμφάνιση, Ακριβώς για αυτό το λόγο, το Taigo προτάσσει ένα στιλ αμαξώματος που είναι ξεχωριστό και μοναδικό στη γκάμα της Volkswagen.

 

Το Taigo βασίζεται στο πλαίσιο MQB της Volkswagen, που σημαίνει ότι υιοθετεί όλες τις σύγχρονες τεχνικές λύσεις σε επίπεδο τόσο μηχανικών μερών, όσο και συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης.

Volkswagen Taigo

Στο εσωτερικό, το Taigo ακολουθεί τη σχεδιαστική λογική του ανανεωμένου Polo, με μεγάλες ψηφιακές οθόνες και διακόπτες αφής. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το σύστημα παρακολούθησης "Front Assist", συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας πέδησης έκτακτης ανάγκης στην πόλη και το σύστημα προειδοποίησης αναχώρησης λωρίδας "Lane Assist" ως στάνταρ. Το "IQ.DRIVE Travel Assist" διατίθεται προαιρετικά επιτρέποντας ημιαυτόματη οδήγηση έως τελική ταχύτητα 210 km/h που καθορίζεται από το σύστημα.

Το νέο Taigo θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021, σε τιμές που υπολογίζονται στη σφαίρα των 20.000 ευρώ, αλλά δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά του μοντέλου δεν έχουν επίσης ανακοινωθεί επίσημα, θα συνάδουν ωστόσ με αυτά των T-Cross και Polo. Αναμένοντα δηλαδή κινητήρες Tsi με ήπια υβριδική λειτουργία, των 999 κ.εκ. και 1.5 λίτρων, με ισχύ από 95 έως και 150 ίππους. Τα διαθέσιμα κιβώτια θα είναι έξι σχέσεων χειροκίνητα ή 7 σχέσεων DSG.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!