Τα «νοικιάρικα» αυτοκίνητα των οδηγών της Formula 1 στην Ουγγαρία (vid)
Οι οδηγοί της Formula 1 τα δίνουν όλα σε κάθε αγωνιστικό 3ήμερο του πρωταθλήματος αλλά πρέπει με κάποιο τρόπο να πηγαινοέρχονται στις πίστες και να μετακινούνται στις πόλεις που φιλοξενούν τους αγώνες όταν δεν έχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις. Συνήθως, οι ομάδες έχουν δεσμούς με κάποια αυτοκινητοβιομηχανία και οι τοπικοί αντιπρόσωποι φροντίζουν να προμηθεύουν τους οδηγούς και τα στελέχη των ομάδων με αυτοκίνητα για λίγες μέρες ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους. Έτσι έγινε και στο GP Ουγγαρίας.
Στον λαμπερό κόσμο της Formula 1 θα φανταζόταν κανείς ότι το πάρκινγκ των οδηγών θα ήταν γεμάτο υπεραυτοκίνητα, αλλά στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει ακτιβώς έτσι, με μία-δυο φωτεινές εξαιρέσεις. Οι δύο οδηγοί της Ferrari είχαν στη διάθεσή τους από μία SF90 Stradale των 1.000 ίππων. Μια σκούρα γκρι για τον Σαρλ Λεκλέρ και μία χρώματος ασημί για τον Κάρλος Σάινθ. Η Aston Martin ήταν η άλλη ομάδα που έδωσε ξεχωριστά αυτοκίνητα στους οδηγούς της, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να οδηγεί μια DBS Superleggera και τον Λανς Στρολ να έχει στα χέρια του το SUV της βρετανικής μάρκας, την DBX. Ύστερα από αυτά, οι επιλογές γίνονται πιο... ταπεινές.
Και οι τέσσερις οδηγοί των ομάδων της Red Bull πήραν αυτοκίνητα φυσικά από τη Honda. Οι Φερστάπεν, Πέρεζ, Γκασλί και Τσουνόντα είχαν τις ημέρες του αγώνα στα χέρια τους τέσσερα Honda Civic Type-R. Εντύπωση προκάλεσε το οικογενειακό πολυμορφικό Renault Espace του Φερνάντο Αλόνσο, ενώ ο νικητής του αγώνα Εστεμπάν Οκόν οδηγούσε το σαφώς πιο ταιριαστό Alpine A110. H McLaren μάλλον διάλεξε τα αυτοκίνητα των οδηγών της στην... τύχη, καθώς ο Ντάνιελ Ρικιάρντο είχε ένα VW Tuareg και ο Λάντο Νόρις ένα Volvo S60. Οι οδηγοί της Alfa Romeo όμως είχαν αυτοκίνητα της ιταλικής μάρκας, με μια Stelvio για τον οικογενειάρχη Κίμι Ράικονεν και μια Giulia για τον Αντόνιο Τζοβινάτσι. Ο Τζορτζ Ράσελ είχε μια «απλή» Mercedes-Benz C-Class και ο Νίκολας Λατίφι μια GLE 300D.
Ο Λιούις Χάμιλτον έμενε σε ένα motorhome μέσα στην πίστα και δεν είχε ανάγκη να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο, όπως επίσης οι Μικ Σουμάχερ και Νικίτα Μαζέπιν της Haas. Ο Βάλτερι Μπότας όμως είχε στη διάθεσή του ένα SUV της Mercedes-Benz.
Όλα αυτά τα μάθαμε παρακολουθώντας το ρεπορτάζ του Τεντ Κράβιτς, που είναι ανταποκριτής του βρετανικού Sky Sports F1, και δημοσιεύτηκε στο Instagram.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!