Το ηλεκτρικό Audi RS Q e-tron δοκιμάζεται σκληρά με στόχο το Ντακάρ (pics & vid)

Νίκος Γιαννούλας
Το ηλεκτρικό Audi RS Q e-tron δοκιμάζεται σκληρά με στόχο το Ντακάρ (pics & vid)
Για πρώτη φορά ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό θα πάρει μέρος στο δυσκολότερο ράλι αντοχής του κόσμου, το Παρίσι - Ντακάρ και η Audi θέλει να είναι σίγουρη ότι το RS Q e-tron θα είναι πανέτοιμο για τον αγώνα του 2022.

Στο δρόμο για το ντεμπούτο του στο Ράλι Ντακάρ τον Ιανουάριο του 2022, η ομάδα του Audi Sport έκανε ένα άλλο σημαντικό βήμα: Το νέο Audi RS Q e-tron ολοκλήρωσε ένα οκταήμερο τεστ αντοχής σε έντονη ζέστη και σκληρές χωμάτινες ειδικές διαδρομές στην Ισπανία που χρησιμοποιούνται σε αγώνες ράλι.

Audi RS Q e-tron

Εξέλιξη σε χρόνο ρεκόρ

Η πρώτη φορά που το εντυπωσιακό πρωτότυπο αγωνιστικό κύλησε τους τροχούς του ήταν στο Neuburg an der Donau στις 30 Ιουνίου, όπου διενεργήθηκε και ο πρώτος λειτουργικός έλεγχος. Μια δοκιμή στην περιοχή του Μαγδεμβούργου ακολούθησε στα μέσα Ιουλίου, η οποία επικεντρώθηκε στη συγκέντρωση των αρχικών εμπειριών σε άσφαλτο. Τώρα ακολούθησε η πρώτη δοκιμή σε ρεαλιστικές συνθήκες σε μια περιοχή κοντά στην ισπανική πόλη Σαραγόσα.

Audi RS Q e-tron

 

Κορυφαίοι οδηγοί

Και οι τρεις ομάδες οδηγών της Audi Sport συμμετείχαν στη δοκιμή στην Αραγονία. Ο πολυνίκης του Ντακάρ, Στεφάν Πετερανσέλ και ο συνοδηγός του Έντουαρντ Μπουλάντζερ, οδήγησαν την πρώτη διαδρομή από την Παρασκευή έως την Κυριακή. Ο Ματίας Έκστρομ και ο Εμίλ Μπέργκβιστ ανέλαβαν το Audi RS Q e-tron τη Δευτέρα για τις επόμενες δύο ημέρες δοκιμών. Οι Κάρλος Σάινθ και Λούκας Κρουζ ολοκλήρωσαν τις εντατικές δοκιμές από Τετάρτη έως Παρασκευή.

Audi RS Q e-tron

Οι τρεις ομάδες οδηγών εντυπωσιάστηκαν προφανώς με τον χειρισμό και την αξιοπιστία του φουτουριστικού SUV στο χώμα. «Για μια πρώτη δοκιμή σε κατάλληλες συνθήκες για το αυτοκίνητο, είμαι πολύ χαρούμενος για το πώς συμπεριφέρεται ήδη», δήλωσε ο Σάινθ εκ μέρους των συναδέλφων του οδηγών. «Είχα ένα πολύ καλό έλεγχο αμέσως. Φυσικά υπάρχει πολύ περιθώριο για βελτίωση -αλλά η αφετηρία είναι καλή», συμπλήρωσε ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Στα τμήματα των ειδικών διαδρομών μήκους έως 17 χιλιομέτρων, το Audi RS Q e-tron πέτυχε τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Επιπλέον, οι θερμοκρασίες έως 34 βαθμούς Κελσίου υπό σκιά σηματοδότησαν μια αρχική δοκιμή για την ψύξη του πολύπλοκου οχήματος, που είναι κεφαλαιώδους σημασίας στους ιδιαίτερα σκληρούς αγώνες αντοχής και ειδικότερα στο Ντακάρ.

Υπενθυμίζουμε ότι το Audi RS Q e-tron αποδίδει τη θηριώδη ισχύ των 680 ίππων μέσω δύο κινητήρων που παρέχουν τη δύναμη στους αντίστοιχους άξονες και ρυθμίζουν το ποσοστό μετάδοσης εμπρός ή πίσω ηλεκτρονικά.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!