24 Ώρες Λε Μαν: Η Toyota προηγείται έπειτα από 4 δραματικές ώρες (vid)
Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς η βροχή που ξεκίνησε μισή ώρα πριν την έναρξη είχε πολύ μεγάλη ένταση και για λόγους ασφαλείας αποφασίστηκε από τον διευθυντή αγώνα μια προσέγγιση που δεν θα έθετε σε κίνδυνο τους οδηγούς. Όμως αρκετοί πιάστηκαν ανέτοιμοι στις βρόχινες συνθήκες και είχαν εξόδους ή επαφές.
This time, WE GO RACING at Le Mans!#WEC #LeMans24 @24hoursoflemans pic.twitter.com/Y9Zcf0MZLf
— WEC (@FIAWEC) August 21, 2021
Ως αποτέλεσμα η κατάταξη άλλαζε συνεχώς, με αρκετές ομάδες να επιλέγουν λάθος ελαστικά και να χάνουν πολύτιμο έδαφος. Η βροχή έκανε την εμφάνισή της και πάλι στην τρίτη ώρα. Μπορεί η διάρκειά της να ήταν μικρή, όμως αρκετά αγωνιστικά είχαν εξόδους, συμπεριλαμβανομένου του πρωτοπόρου στην LMP2 κατηγορία.
Στην τέταρτη ώρα είχαμε την πρώτη εγκατάλειψη με τη #98 Aston Martin να χάνει τον έλεγχο στη στροφή «Ινδιανάπολις» και διαλύθηκε στα προστατευτικά ελαστικά. Ο Μάρκος Γκόμες που ήταν στο τιμόνι βγήκε ανέπαφος από το αγωνιστικό.
Safety Car
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 21, 2021
Huge impact for the #98 @AMR_Official
Marcos Gomes got out off the car and is in the hands of the medical team#LeMans24 #WEC pic.twitter.com/xsW8ghDGLV
Μικρές διαφορές, τεράστιες μονομαχίες
Στην κατηγορία Hypercar, προηγείται το #7 Toyota GR010 Hybrid των Καμούι Κομπαγιάσι, Μάικ Κόνγουεϊ και Χοσέ Μαρία Λόπεζ. Το ιαπωνικό αγωνιστικό είχε εξαιρετικό ρυθμό στο βρεγμένο, αλλά αναγκάστηκε να κάνει δύο απρογραμμάτιστα pit-stop λόγω απώλειας πίεσης σε δύο ελαστικά. Όμως το αυτοκίνητο ασφαλείας που έκανε την εμφάνισή του, μείωσε τη διαφορά από το #8 αγωνιστικό των Σεμπαστιέν Μποέμι, Καζούκι Νακατζίμα και Μπρέντον Χάρτλεϊ που βρίσκεται στη 2η θέση στον αγώνα, 8,5 δευτ. μακριά από την κορυφή. Δίχως αμφιβολία, είναι και το πιο άτυχο εκ των δύο, καθώς στην εκκίνηση είχε επαφή με ένα εκ των δύο Glickenhaus, πέφτοντας στην τελευταία θέση. Όμως η ανάκαμψη ήταν εντυπωσιακή, όντας μάλιστα στην κορυφή της κατάταξης για λίγους γύρους.
Το #36 Alpine των Ματιέ Βαξιβιέ, Αντρέ Νεγκράο και Νικολάς Λαπιέρ είναι στην 3η θέση, όμως ατυχίες στην πίστα έχουν ανεβάσει τη διαφορά από τα δύο Toyota πάνω από ενάμισι λεπτό. Τα δύο Glickenhaus συνεχίζουν κανονικά τον αγώνα, όμως ο ρυθμός τους δεν είναι αντιπροσωπευτικός. Το #708 είναι στη 9η θέση και το #709 στη 13η.
Στην LMP2 είδαμε τρομερές ανατροπές, με το #38 της Jota Sport να χάνει δύο γύρους έπειτα από έξοδο την τρίτη ώρα του αγώνα. Τα αυτοκίνητα ασφαλείας άλλαξε τις ισορροπίες, με το #28 της Jota να προηγείται στα χέρια των Τομ Μπλόνκβιστ, Στόφελ Βαντόρν και Σον Γκελέιλ κατά 3 δευτ. από το #23 της United Autosports. Οι πρώτοι 5 στην κατηγορία βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους, με το #65 της Panis Racing, #26 της G-Drive Racing και #29 της Racing Team Netherlands να ακολουθούν από κοντά.
Στην GTE-Pro, είδαμε τρομερές μονομαχίες, με τη Ferrari να κυριαρχεί στα πρώτα στάδια του αγώνα. Τα αυτοκίνητα ασφαλείας χώρισαν το μισό grid, με τη #52 Ferrari των Ντάνιελ Σέρα, Μιγκέλ Μολίνα και Σαμ Μπέρντ να προηγούνται από τη #51 Ferrari των Αλεσάντρο Πιερ Γκουίντι, Τζέιμς Καλάντο και Κόμε Λέντογκαρ για 5 δευτερόλεπτα. Ακολουθούν ένα λεπτό πίσω τους οι Corvette #63, Porsche #91 και #79 οι οποίες έχουν ολοκληρώσει pit-stop.
H πρωτοπορία άλλαξε πολλές φορές στην κατηγορία, με την Corvette να έχει το πάνω χέρι στο βρεγμένο, όμως η Ferrari είχε την ταχύτητα στο στεγνό. Μάλιστα, είδαμε μια φοβερή μονομαχία ανάμεσα στα δύο κόκκινα αγωνιστικά.
Στην GTE-Am, η #47 Ferrari της Cetilar Racing προηγείται δίνοντας τρομερή μάχη για την πρωτοπορία με τη #57 Ferrari της Kessel Racing. H #83 Ferrari της AF-Corse ακολουθεί, με τη #33 Aston Martin της TF Sport που είχε την πρωτοπορία για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα να βρίσκεται στην 4η θέση. Η κατηγορία είδε τη δεύτερη ώρα τρεις Aston Martin στις τρεις πρώτες θέσεις, όμως η κατάσταση άλλαξε δραματικά.
Αποτελέσματα ανά κατηγορία μετά από 4 Ώρες
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!