Δοκιμάζουμε την BMW 330e
Τα μοντέλα Plug-In Hybrid έχουν μεγάλη απήχηση σε όλες τις μάρκες και η BMW δεν αποτελεί εξαίρεση, έχοντας στην γκάμα της Σειράς 3 την 330e. Το μοντέλο του βαυαρικού εργοστασίου συνδυάζει κάτω από το καπό έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Η αρχή λειτουργίας του υβριδικού συστήματος δεν διαφέρει σημαντικά από ό,τι ισχύει για όλους τους κατασκευαστές. Υπάρχει μια μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου των 12 kWh, που φορτίζει από την πρίζα. Σε κανονικές υβριδικές συνθήκες ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται, με τον δεύτερο να έχει την πρωτοβουλία όσο η μπαταρία είναι φορτισμένη. Όταν αδειάσει, ο θερμικός κινητήρας περνάει στο προσκήνιο, με την μπαταρία να μπορεί να βοηθά όταν αποκτά λίγο φορτίο από την ανάκτηση που γίνεται κατά το φρενάρισμα.
Ο κινητήρας βενζίνης είναι ο γνωστός 2λιτρος που συναντάμε στην 320i. Διαθέτει μεταβλητή διάρκεια και βύθισμα βαλβίδων (Valvetronic), μεταβλητό χρονισμό (Double VANOS) και ένα twin-scroll τούρμπο, για να αποδώσει 184 ίππους και 300 Nm ροπής. Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι τοποθετημένο μέσα στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic, που έχει μακρύνει μόλις κατά 15 mm. Αποδίδει 113 ίππους και 265 Nm ροπής.
Αυτό που διαφέρει όμως είναι η...
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!