Ο Ντέιμον Χιλ κατηγορεί τον Φερστάπεν για ηθελημένη επαφή με τον Χάμιλτον

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Ο Ντέιμον Χιλ κατηγορεί τον Φερστάπεν για ηθελημένη επαφή με τον Χάμιλτον
Ο Πρωταθλητής της Formula 1 του 1996, Ντέιμον Χιλ, κατηγόρησε τον Μαξ Φερστάπεν πως είχε επίτηδες επαφή με τον Λιούις Χάμιλτον στην προσπάθειά του να προστατέψει τη διαφορά στη βαθμολογία.

Το GP Ιταλίας σημαδεύτηκε από τη σύγκρουση ανάμεσα στους Λιούς Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν στη στροφή 2 του 26ου γύρου. Οι δύο οδηγοί για δεύτερη φορά φέτος είχαν επαφή, όμως σε αντίθεση με το Σίλβερστον στη Μόντσα βρέθηκαν αμφότεροι εκτός μάχης. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Ντάνιελ Ρικάρντο να πάρει την πρώτη του νίκη με τη McLaren και πρώτη από το GP Μονακό του 2018.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν, αφού άκουσαν τις εκδοχές των οδηγών. Στο πόρισμά τους, έκριναν ένοχο τον Φερστάπεν και του επέβαλλαν ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση του GP Ρωσίας.

Η σύγκρουση μεταξύ των δύο έφερε ιδιαίτερες αντιδράσεις μετά το τέλος του αγώνα, με τον Πρωταθλητή του 1996, Ντέιμον Χιλ, να λέει τη γνώμη του. Έχοντας ζήσει σε εποχές όπου οι μάχες ξεπερνούσαν τα όρια συχνά, ο Βρετανός έδωσε τη δική του εκδοχή.

«Πρέπει να πω πως κοιτώντας τα ριπλέι της μάχης στη στροφή 1, δεν υπήρχε περίπτωση ο Μαξ να καταφέρει να κάνει το προσπέρασμα. Έπρεπε να το αποφύγει, όπως έκανε ο Λιούις στο δεύτερο σικέιν στην εκκίνηση για να αποφύγει τη σύγκρουση. Το μόνο συμπέρασμα είναι πως σκέφτηκε ότι «πρέπει να τον βγάλει εκτός. Δεν θέλω να το σκέφτομαι για κανέναν οδηγό, αλλά ήταν ή λάθος του ή μια υπολογισμένη κίνηση να χτυπήσει τον Χάμιλτον. Αυτό είναι πολύ σκληρό και δεν μου αρέσει καθόλου να κατηγορώ κάποιον για κάτι τέτοιο. Αλλά έχει το προβάδισμα στη βαθμολογία και αυτός ήταν ένας αγώνας που έπρεπε να κερδίσει η Mercedes», δήλωσε ο Χιλ στο Sky Sports.

 

Η ποινή που δέχθηκε ο Φερστάπεν ενδέχεται να μην έχει κάποιο αντίκτυπο στο GP Ρωσίας. Η Red Bull εξετάζει το ενδεχόμενο να βάλει τέταρτο κινητήρα στο μονοθέσιο του Ολλανδού. Αυτό θα τον φέρει εκτός του επιτρεπόμενου ορίου που μπορεί να χρησιμοποιήσει μέσα στη σεζόν (όριο 3 ανά οδηγό) και θα τον υποχρεώσει να εκκινήσει από το τέλος του grid.

Image credit: redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!