Ο ένας κατηγορεί τον άλλο - Η άποψη των Χάμιλτον και Φερστάπεν για το ατύχημα στη Μόντσα

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Ο ένας κατηγορεί τον άλλο - Η άποψη των Χάμιλτον και Φερστάπεν για το ατύχημα στη Μόντσα
Οι Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν εξέφρασαν την άποψή τους για τη σύγκρουση που είχαν στο GP Ιταλίας, με τον έναν να ρίχνει την ευθύνη στον άλλο.

Για δεύτερη φορά στο 2021, οι Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν είχαν μεταξύ τους σύγκρουση, όμως αυτή τη φορά, αμφότεροι τέθηκαν εκτός μάχης. Η νέα τους επαφή έφερε μεγάλες αντιδράσεις στο paddock της Formula 1, με τον Ντέιμον Χιλ να κατηγορεί τον Φερστάπεν πως προκάλεσε επαφή επίτηδες.

Βγαίνοντας από τα pit στον 26ο γύρο, ο Χάμιλτον υπερασπίστηκε τη θέση του στο πρώτο σικέιν της πίστας. Ο Φερστάπεν προσπάθησε να χωθεί από την εξωτερική, όμως καβάλησε το κέρμπ της στροφής 2, με αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να σκαρφαλώσει σε αυτό του Χάμιλτον και κατέληξαν στην αμμοπαγίδα και εκτός αγώνα. Μάλιστα, το πίσω δεξί ελαστικό του Ολλανδού χτύπησε τον Βρετανό στο κεφάλι, με το Halo να του σώζει τη ζωή.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν μετά το τέλος του αγώνα και έκριναν ένοχο τον Φερστάπεν, στον οποίο επέβαλλαν ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση του GP Ρωσίας.

Ο Χάμιλτον μετά τον αγώνα ανέφερε πως ένιωθε ενοχλήσεις στον αυχένα του, ενώ έμεινε έκπληκτος από το φεγονός πως οι δυο τους είχαν πάλι επαφή.

 

«Ήταν ακριβώς το ίδιο σενάριο που είχαμε στη στροφή 4 στον πρώτο γύρο όταν ήμουν από την εξωτερική. Ήμουν στην ίδια θέση ακριβώς, αλλά έδωσα χώρο. Σήμερα δεν ήθελε να αφήσει χώρο και ήξερε πως θα συγκρουστούμε οδεύοντας προς τη στροφή 2. Ήξερε πως θα περάσει πάνω από το κέρμπ, αλλά και πάλι το έκανε. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να πω. Οδηγούσα όσο καλύτερα μπορούσα και όταν πέρασα τον Λάντο με έφεραν στα pit. Είχα αργό pit-stop, χάσαμε χρόνο εκεί και στην έξοδο είδα τον Λάντο να έρχεται. Άφησα χώρο στην εξωτερική και προφανώς ήμουν μπροστά. Ήμουν μπροστά όταν φτάσαμε στη στροφή 2 και ξαφνικά βρέθηκε πάνω μου», δήλωσε ο Χάμιλτον στο Sky Sports.

Από την άλλη ο Φερστάπεν διαφωνεί με την άποψη του Χάμιλτον και πιστεύει πως δεν φέρει ευθύνη για το συμβάν.

«Αυτά γίνονται όταν δεν αφήνεις χώρο. Συνειδητοποίησα πως θα είναι πολύ κλειστή η μάχη στη στροφή 1. Μετά τη λευκή γραμμή έκοψε αριστερά και έπρεπε να πάω πάνω στο πράσινο και πήγα από την εξωτερική. Συνειδητοποίησε πως συνέχισα το προσπέρασμα και συνέχισε να με κλείνει. Δεν περίμενα να συνεχίσει να με κλείνει, αλλά δεν χρειαζόταν. Ακόμα κι ένα πλάτος μονοθεσίου να είχε αφήσει, θα βγαίναμε δίπλα-δίπλα από τη στροφή 2. Πιστεύω πως και πάλι θα ήταν μπροστά. Από ένα σημείο και μετά δεν είχα που να πάω. Με πέταξε πάνω στο κέρμπ και αυτό ήταν το τέλος», είπε ο Φερστάπεν στο Sky Sports.

Με την εγκατάλειψη των δύο οδηγών, ο Ολλανδός διατηρεί προβάδισμα 5 βαθμών στο πρωτάθλημα οδηγών.

Image credit: redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!