Τογιόντα: «Εχθρός είναι το διοξείδιο του άνθρακα, όχι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης»

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Τογιόντα: «Εχθρός είναι το διοξείδιο του άνθρακα, όχι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης»
Ο CEO της Toyota, Άκιο Τογιόντα, θεωρεί πως η μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση θα κοστίσει εκατομμύρια δουλειές σε εργαζόμενους στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η αυτοκίνηση συνεχίζει τη μετάβαση προς τις μηδενικές εκπομπές ρύπων, κάτι που σημαίνει πως θα σταματήσει η παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η αρχή έγινε με τα υβριδικά συστήματα, ενώ πλέον η ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος στην αγορά αυτοκινήτων. Μέχρι το 2035, η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να απαγορεύσει την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Τώρα, ο CEO της Toyota, Άκιο Τογιόντα, ως πρόεδρος της Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών της Ιαπωνίας μίλησε ενάντια στην κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, διότι αυτό θα κοστίσει τη δουλειά σε εκατομμύρια εργαζόμενους.

«Η Ιαπωνία εξαρτάται πολύ από τις εξαγωγές. Επιπλέον, οι μηδενικές εκπομπές ρύπων θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στη χώρα. Κάποιοι πολιτικοί λένε πως τα αυτοκίνητα πρέπει να εξηλεκτριστούν πλήρως ή πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι παλιομοδίτικες. Όμως αυτό δεν το πιστεύω σε καμία περίπτωση. Για να προστατέψουμε τις δουλειές των εργαζομένων στην Ιαπωνία, είναι απαραίτητο να το μέλλον να συμβαδίσει με τις προσπάθειες που κάνουμε τώρα σε όλους τους τομείς», δήλωσε ο Τογιόντα.

Η Ιαπωνία παράγει 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως και σχεδόν το 50% εξάγεται στον υπόλοιπο κόσμο. Ως το 2030 οι προβλέψεις κάνουν λόγο πως θα παράγονται 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικά και plug-in υβριδικά στην Ιαπωνία κάθε χρόνο.

 

Ο Τογιόντα πάνω στα δεδομένα αυτά πρόσθεσε. «Η παραγωγή πάνω από 8 εκατ. αυτοκινήτων θα σταματήσει και αυτό θα κοστίσει τη δουλειά σε 5,5 εκατ. εργαζομένους. Εάν πουν πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ο εχθρός, δεν θα μπορούμε να παράξουμε σχεδόν κανένα αυτοκίνητο. Για να επιδιώξουμε μηδενικές εκπομπές ρύπων, εχθρός είναι το διοξείδιο του άνθρακα, όχι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, είναι απαραίτητο να υπάρξουν πρακτικές και βιώσιμες πρωτοβουλίες που να συμβαδίζουν με διαφορετικές καταστάσεις σε διάφορες χώρες και περιοχές».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!