Ο Σάινθ φοβόταν πως είχε χάσει το βάθρο

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Ο Σάινθ φοβόταν πως είχε χάσει το βάθρο
O Κάρλος Σάινθ ένιωσε ανακουφισμένος με το αποτέλεσμα του GP Ρωσίας, καθώς κινδύνεψε για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα να μείνει εκτός βάθρου.

Το ανατρεπτικό GP Ρωσίας μας χάρισε μοναδικές μάχες και ένα τρομερό φινάλε, με τον Λιούις Χάμιλτον να κατακτά την 100η νίκη της καριέρας του. Η βροχή έκανε την εμφάνισή της στους τελευταίους γύρους και μέχρι ενός σημείου το αποτέλεσμα ήταν άγνωστο και η επιτυχία από την καταστροφή ακροβατούσε σε μια λεπτή γραμμή.

Ο οδηγός της Ferrari, Κάρλος Σάινθ, είχε εξαιρετική εκκίνηση παίρνοντας την πρωτοπορία του αγώνα από τον Λάντο Νόρις της McLaren στην εκκίνηση. Όμως όπως δήλωσε μετά τον αγώνα, δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα με τα ελαστικά.

Έχοντας ηρεμήσει από τα όσα έζησε στο GP Ρωσίας, ο Σάινθ ένιωσε ανακουφισμένος με το αποτέλεσμα που τον έφερε για ακόμα μια φορά στο βάθρο μέσα στη σεζόν. «Σε κάποιο σημείο, έμοιαζε λες και όλα είχαν πάει λάθος. Ήμουν ένας από τους πρώτους που μπήκαν για αλλαγή ελαστικών και κόλλησα πίσω από τον Μπότας. Κάποια στιγμή πίστεψα πως δεν θα πάρουμε το βάθρο. Όταν βρήκα καλή αίσθηση, είδα τη βροχή να έρχεται από τη στροφή 5 και τη στροφή 7. Δεν ξέραμε αν θα βάλουμε μαλακά ελαστικά ή ελαστικά βροχής. Τελικά επιλέξαμε τα ενδιάμεσα και δούλεψε καταπληκτικά. Κάναμε σωστές επιλογές, πολύ καλή διαχείριση, απλά είχα περισσότερα εμπόδια απ’όσα περίμενα όταν έστριψα 1ος στη στροφή 2».

Από την άλλη πλευρά του γκαράζ της Ferrari, o Σάρλ Λεκλέρ είχε έναν απογοητευτικό αγώνα. Στο τέλος επέλεξε να μην αλλάξει σε ενδιάμεσα ελαστικά, κάτι που του κόστισε πάρα μια θέση στους βαθμούς. «Όταν ξεκίνησε να βρέχει, ήμασταν πάρα πολύ ανταγωνιστικοί. Το τρίτο κομμάτι ειδικά, ήταν στεγνό. Εγώ επέλεξα να μείνω έξω. Είχα τον Κάρλος μπροστά που έμπαινε για αλλαγή, οπότε δεν γινόταν να το κάνω στον ίδιο γύρο. Αλλά ήταν μετά πολύ αργά. Γνώριζα εκεί πως ο αγώνας μου είχε τελειώσει. Είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί το πρώτο μισό έδειχνε εξαιρετικό και το να τερματίζω 15ος πονάει».

 

Image credit: Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!