Το νέο Astra πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Opel (vid)
Το νέο Astra που εξελίχθηκε, σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στην έδρα της Opel στο Rüsselsheim και έρχεται για να τραντάξει τα νερά στην αγορά αυτοκινήτου. Το βίντεο της καμπάνιας αποκαλύπτει το νέο Astra σε ένα σκηνικό που προβάλλει τη νέα εμφάνιση της Opel και υποστηρίζει την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και το κίτρινο χρώμα της εταιρίας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) είναι ένα πολύ ισχυρό μέσο προώθησης και η Opel επέλεξε να στηρίξει εκεί την καμπάνια της αναφορικά με το νέο Astra. O Κουέντιν Ουμπέρ, επικεφαλής στρατηγικής μάρκας και Social Media στην Opel δήλωσε σχετικά. «Το νέο Opel Astra στέλνει ένα μήνυμα για τη σχεδίαση της μάρκας και η σωστή παρουσίασή του ήταν το κύριο μέλημα της ομάδας των Social Media. «Δυναμικό όσο ποτέ πριν, μία εντυπωσιακή, τολμηρή και καθαρή σχεδίαση με το νέο πρόσωπο της μάρκας – το Opel Vizor – στο επίκεντρο της προσοχής. Το βίντεο της παρουσίασης από την πρώτη στιγμή προδίδει ότι το Astra είναι έτοιμο να εγκαινιάσει μία νέα εποχή».
Τα βίντεο παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά σε συνέντευξη τύπου κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πρεμιέρας του νέου Astra και θα κυκλοφορήσουν στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας επικοινωνίας του μοντέλου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια είναι σχεδιασμένη για να ενισχύσει το προφίλ του νέου δημιουργήματος των Γερμανών, γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στην παγκόσμια πρεμιέρα και το τηλεοπτικό σποτ που θα λανσαριστεί όταν το νέο Astra φτάσει στα καταστήματα των διανομέων.
Ως βασικό σκηνικό παραγωγής επιλέχθηκε το εργοστάσιο του Rüsselsheim όπου κατασκευάζεται το αυτοκίνητο, ενώ το τμήμα Opel Design, στο στούντιο και στην πίστα οδήγησης έπαιξε το δικό του ρόλο επίσης.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!