H απόδοση της Ferrari βελτιώθηκε με το νέο υβριδικό σύστημα
Το ανατρεπτικό GP Ρωσίας έφερε στη Ferrari ακόμα ένα βάθρο στο 2021, ενώ για το πρώτο μέρος του αγώνα, ο Κάρλος Σάινθ προηγούνταν έναντι του Λάντο Νόρις της McLaren. Όμως η έντονη φθορά των ελαστικών της SF21 «χτύπησε» πάλι, με τον Ισπανό να μπαίνει νωρίς για αλλαγή ελαστικών έχοντας χάσει την πρωτοπορία. Ωστόσο στο τέλος, με σωστή στρατηγική, η ομάδα του έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά και πήρε την 3η θέση πίσω από τους Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν.
Το GP Ρωσίας ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για τη Ferrari. Η ιταλική ομάδα έφερε νέα μονάδα ισχύος με αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα που τη φόρεσε στον Σάρλ Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid και βρισκόταν εντός των 10 πρώτων θέσεων πριν κάνει το λάθος και αποφασίσει να μην μπει για αλλαγή ελαστικών σε ενδιάμεσα ενώ έβρεχε με μεγάλη ένταση. Ως αποτέλεσμα τερμάτισε 15ος.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Ματία Μπινότο αποκάλυψε μετά το GP Ρωσίας πως τα δεδομένα από τη νέα μονάδα ισχύος είναι ακριβώς αυτά που περίμεναν. «Στη Ρωσία φέραμε μια νέα μονάδα ισχύος, όπου αναβαθμίσαμε το υβριδικό σύστημα. Η αναβάθμιση λειτούργησε όπως θέλαμε και μας προσέφερε περισσότερη ισχύ και απόδοση. Ωστόσο δεν ήμασταν καλή σε άλλους τομείς όπως τα pit-stop και η διαχείριση ελαστικών. Με τον Σάρλ όλα πήγαν λάθος, ενώ με τον Κάρλος λειτουργήσαμε με βάση το πλάνο. Οπότε έχουμε αρκετά να μάθουμε».
Η Ferrari αποκάλυψε πως το νέο υβριδικό σύστημα που έφερε στο Σότσι θα είναι η βάση αυτού με το οποίο θα αγωνίζεται από το 2022.
Image credit: Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!