Παίρνει ρίσκα η Ferrari
Η Ferrari προσπαθεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος αναφορικά με την ισχύ του κινητήρα της, θέλοντας να αφήσει πίσω της την κακή απόδοση του 2020. Η φετινή σεζόν εξελίσσεται με έναν πολύ καλύτερο τρόπο, έχοντας πάρει δύο pole position δια χειρός Σάρλ Λεκλέρ, ενώ τόσο ο Μονεγάσκος αλλά και ο Κάρλος Σάινθ έχουν ανάβει αρκετές φορές στο βάθρο.
Στο GP Ρωσίας, η Ferrari «φόρεσε» στο μονοθέσιο του Λεκλέρ τη νέα αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της και τα δεδομένα που σύλλεξε ήταν άκρως θετικά. Ο Κάρλος Σάινθ πήρε τη νέα μονάδα ισχύος στο GP Τουρκίας και εκκινώντας από τη 19η θέση, κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 8η, με το κοινό να τον ψηφίζει ως τον «Driver of the Day».
Ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο, αποκάλυψε πως η Scuderia πίεσε με το πρόγραμμα εξέλιξης, ώστε να φέρει νωρίτερα τον αναβαθμισμένο κινητήρα στο 2022. «Όπως προαναφέραμε αρχικά, ο πρώτος μας στόχος μας είναι να αποκτήσουμε εμπειρία για το 2022. Γι’αυτό το λόγο φέραμε όσο νωρίτερα γινόταν το νέο κινητήρα, προσπαθήσαμε να βιαστούμε αρκετά και πήραμε πολλά ρίσκα. Όμως κάναμε εκτίμηση κινδύνου. Το κλειδί είναι να έχουμε πολλά δεδομένα και να κάνουμε πολλά χιλιόμετρα στην πίστα πριν το 2022 που θα παγώσει η εξέλιξη των κινητήρων».
Η βελτιωμένη απόδοση
Ο Μπινότο αναφέρθηκε επίσης στη βελτίωση που έχει φέρει ο νέος κινητήρας στην SF21, δίχως όμως να αποκαλύψει λεπτομέρειες. «Μας έχει δώσει ένα μικρό πλεονέκτημα, αλλά δεν θα αποκαλύψω πόσο κερδίζουμε ανά γύρο γιατί εξαρτάται και από την πίστα. Ο Σάρλ στην Τουρκία έκανε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο. Αν είχε τον προηγούμενο κινητήρα θα ήταν περίπου δύο θέσεις πιο πίσω».
Η Ferrari συνεχίζει την αγωνιστική ανάκαμψή της και ευελπιστεί το 2022 με τη νέα γενιά μονοθεσίων, να έχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο ώστε να διεκδικήσει το Πρωτάθλημα.
Image credit: Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!