Υβριδικά vs Diesel: Τι πουλάει περισσότερο;
Πτωτική ήταν η τάση της αγοράς του αυτοκινήτου για τον μήνα Σεπτέμβριο, με τις ταξινομήσεις καινούριων οχημάτων να επηρεάζονται από την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών και τις μεγάλες καθυστερήσεις σε ότι αφορά στις παραδόσεις.
Συγκεκριμένα, βάσει των πρωτογενών στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, ταξινομήθηκαν 6.612 νέα επιβατικά αυτοκίνητα -αριθμός που αντιπροσωπεύει μείωση της τάξης του 7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.
Δεν είναι όμως ενδεικτικός αφού με 81.758 ταξινομήσεις από την αρχή του έτους, σε σχέση με πέρυσι η άνοδος πωλήσεων παραμένει στο εντυπωσιακό 36.2%. Για όλα φταίνε τα… τσιπάκια.
Κοιτώντας όμως τις επί μέρους κατηγορίες οχημάτων, αξίζει να σταθούμε στο γεγονός πως η παρθενική επικράτηση των υβριδικών μοντέλων έναντι των diesel στις πανευρωπαϊκές πωλήσεις του Αυγούστου, τον Σεπτέμβριο αποτυπώθηκε και στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, το 25.4% των μοντέλων που ταξινομήθηκαν τον μήνα που πέρασε ήταν υβριδικά, ενώ αυτά με πετρελαιοκινητήρα περιορίστηκαν στο 15.5%! Σε σχέση με πέρυσι, τα υβριδικά κέρδισαν επτά ποσοστιαίες μονάδες ενώ τα diesel έχασαν σχεδόν εννέα!
Στην κορυφή παραμένουν φυσικά τα οχήματα με βενζινοκινητήρα – με το 46.7% των συνολικών ταξινομήσεων. Τα επαναφορτιζόμενα οχήματα (αμιγώς ηλεκτρικά αλλά και plug-in) έπιασαν το 8.8% σημειώνοντας επίσης άνοδο, σταθερές σε ποσοστό παρέμειναν οι ταξινομήσεις οχημάτων φυσικού αερίου (1.8%) ενώ είχαν μικρή άνοδο αυτές των οχημάτων με κινητήρες που λειτουργούν με υγραέριο (1.8%).
Σε ότι αφορά στις συνολικές ταξινομήσεις, η Toyota παραμένει στην κορυφή με 739 και τις Peugeot, Hyundai να ακολουθούν με 686 και 605 αντίστοιχα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!