WRC-Ράλι Ισπανίας: Κέρδισε ο Νεβίλ, παίζεται ακόμα ο τίτλος (vid)
- Οι καλύτεροι χρόνοι της Power Stage
- Aναλυτικά η κατάταξη
- Η βαθμολογία οδηγών
- Η βαθμολογία κατασκευαστών
Τη δέκατη-πέμπτη συνολικά και δεύτερη φετινή νίκη του στο WRC πανηγύρισε ο Τιερί Νεβίλ, που διατήρησε τα ηνία και στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Ισπανίας. Με τον Έλφιν Έβανς δεύτερο και τον Σεμπαστιέν Οζιέ τέταρτο, ο τίτλος θα κριθεί στο τελευταίο ράλι της σεζόν, στη Μόντσα της Ιταλίας.
Έχοντας προβάδισμα 16.4 δευτερολέπτων στο τέλος των ειδικών διαδρομών του Σαββάτου, ο Νεβίλ ήξερε πως στα 50 χιλιόμετρα των τεσσάρων ειδικών της Κυριακής, δεν είχε παρά να διαχειριστεί το προβάδισμά του. Και το έκανε, παρότι πριν την power stage ο κινητήρας του Hyundai i20 Coupe WRC έδειχνε σημάδια δυσλειτουργίας.
«Είμαι ανακουφισμένος που έφτασα στον τερματισμό. Ήταν ένα δύσκολο τριήμερο, παλέψαμε σκληρή και μέχρι λίγο πριν το τέλος όλα κυλούσαν τέλεια. Αγχώθηκα πολύ πριν την τελευταία ειδική», είπε ο Βέλγος που στον τερματισμό είχε προβάδισμα 24.1 δευτερολέπτων.
Όσο για τη μάχη του τίτλου, εκεί ο Έβανς δεν ήταν διατεθειμένος να χάσει τα πάντα στο τέλος. Κράτησε δίχως κόπο τη δεύτερη θέση ενώ στην βροχερή Power Stage ήταν τρίτος, μία θέση μπροστά από τον τέταρτο γενικής Οζιέ. Έτσι, μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά από τους 24, στους 17 πόντους.
Έτσι, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο τίτλος θα κριθεί ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Toyota Gazoo Racing WRT, θα κριθεί πάλι στο τελευταίο ράλι της σεζόν που θα γίνει ξανά στον ιταλικό Βορρά, στις 19-21 Νοεμβρίου.
«Από τη μία πλευρά είμαι ικανοποιημένος, από την άλλη απογοητευμένος», είπε ο Έβανς. «Η πρώτη και η δεύτερη θέση στα δύο τελευταία ράλι, δεν είναι κακό σετ αποτελεσμάτων. Όμως βάσει του στόχου που έχουμε, η δεύτερη θέση δεν ήταν το επιθυμητό αποτέλεσμα».
Τουλάχιστον τον βοήθησε ο Ντάνι Σόρντο, που ήταν ταχύτερος και στις τέσσερις ειδικές διαδρομές της Κυριακής και έτσι πλασαρίστηκε μπροστά από τον Οζιέ, δίνοντας επιπλέον «αέρα» στον Έβανς. Αυτό ήταν το βάθρο #50 για τον Ισπανό οδηγό της Hyundai.
Πίσω τους δεν άλλαξε κάτι στη δεκάδα, ο Κάλε Ροβάνπερα δεν απειλούσε αλλά δεν απειλήθηκε ενώ ο Γκας Γκρίνσμιθ, παρέμεινε μπροστά από τον Όλιβερ Σόλμπεργκ, τον γιο του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή, Πέτερ.
Οι καλύτεροι χρόνοι της Power Stage
1 Σόρντο (Hyundai) 10m09,383s
2 Νεβίλ (Hyundai) +1.414s
3 Έβανς (Toyota) +4.120s
4 Οζιέ (Toyota) +4.495s
5 Ροβάνπερα (Toyota) +6.821s
Aναλυτικά η κατάταξη
1 Νεβίλ (Hyundai) 2h34m11.8s
2 Έβανς (Toyota) +24.1s
3 Σόρντο (Hyundai) +35.3s
4 Οζιέ (Toyota) +42.1s
5 Ροβάνπερα (Toyota) +1m31.8s
6 Γκρίνσμιθ (M-Sport Ford) +4m17.3s
7 Σόλμπεργκ (Hyundai) +4m26.7s
8 Σολάνς (Hyundai) +4m34.9s
9 Καμιλί (Citroën) +9m49.4s
10 Γκριαζίν (Skoda) +10m05.9s
Η βαθμολογία οδηγών
1 Οζιέ 204
2 Έβανς 187
3 Νεβίλ 159
4 Ροβάπερα 140
5 Τάνακ 128
6 Μπριν 76
7 Κατσούτα 68
8 Σόρντο 63
9 Γκρίνσμιθ 60
10 Φουρμό 42
Η βαθμολογία κατασκευαστών
1 Toyota Gazoo Racing 474
2 Hyundai Motorsport 427
3 M-Sport Ford 187
4 Hyundai 2C Competition 52
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!