Κινδύνευσε να χάσει την 4η θέση ο Οζιέ αλλά τη γλίτωσε μόνο με πρόστιμο.

Κώστας Παστρίμας
Κινδύνευσε να χάσει την 4η θέση ο Οζιέ αλλά τη γλίτωσε μόνο με πρόστιμο.
Ο Σεμπαστιέν Οζιέ τιμωρήθηκε για τροχαία παράβαση και γιατί δεν σταμάτησε σε σήμα της τοπικής αστυνομίας στο Ράλι Ισπανίας.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Σεμπαστέν Οζιέ, προσπέρασε ένα όχημα από δεξιά, χρησιμοποιώντας τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης, ενώ βρισκόταν καθοδόν για την τελευταία ΕΔ του Σαββάτου για το Ράλι Ισπανίας. Στη συνέχεια ο Γάλλος οδηγός της Toyota δεν σταμάτησε όταν του έκανε σήμα ο τροχονόμος. Το περιστατικό αποτελούσε παραβίαση του άρθρου 34.3.1 του αθλητικού κώδικα FIA, σύμφωνα με το οποίο οι οδηγοί πρέπει να υπακούουν στον τοπικό Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στις χώρες που διεξάγονται οι αγώνες.

Την Κυριακή, οι αγωνοδίκες της FIA επέβαλαν πρόστιμο 2.000 ευρώ στον Οζιέ για τις πράξεις του, το οποίο έρχεται μετά από πρόστιμο 200 ευρώ γιατί φορούσε την μπαλακλάβα του εκτός της αγωνιστικής του φόρμας την Παρασκευή.

Στη συνάντησή του με τους αγωνοδίκες, πάντως, ο Οζιέ παραδέχτηκε ότι διέπραξε την παράβαση, όπως αποκαλύπτει η επίσημη ανακοίνωση: «Στον κυκλικό κόμβο όπου συνέβη το περιστατικό, ο δρόμος είχε αποκλειστεί από την αστυνομία. Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι είχε προσπεράσει το αυτοκίνητο μπροστά του στη δεξιά πλευρά και ζήτησε συγγνώμη για αυτό το λάθος. Παρ' όλα αυτά, δήλωσε ότι δεν είχε καταλάβει τις χειρονομίες που έκανε ο αστυνομικός, επειδή ο αστυνομικός δεν βρισκόταν μπροστά στην ουρά των αυτοκινήτων και πολύ συχνά τέτοιες χειρονομίες γίνονται για να βοηθήσουν τα αυτοκίνητα του ράλι να φύγουν από το μποτιλιάρισμα».

Αυτό είναι το τελευταίο σε μια σειρά επεισοδίων για τον Γάλλο, αφού πήρε πρόστιμο 800 ευρώ στον προηγούμενο αγώνα στη Φινλανδία. Υπάρχει επίσης το περιστατικό του Απριλίου στο Ράλι Κροατίας, όπου ο Οζιέ είχε συγκρουστεί με ένα άλλο αυτοκίνητο και είχε πάρει πρόστιμο 7.000 ευρώ και είχε τιμωρηθεί με εξάμηνο αποκλεισμό με αναστολή.

 

Το περιστατικό αυτό συνέβη σε διάστημα μικρότερο των έξι μηνών, αλλά ο Οζιέ απέφυγε τις περαιτέρω κυρώσεις λόγω «ελαφρυντικών». Τα ελαφρυντικά αυτά τα παρείχε η συμπληρωματική έκθεση της τοπικής αστυνομίας που έλεγε ότι τα σημάδια που δείχθηκαν στον Οζιέ στο περιστατικό «μπορεί να μην ήταν σαφή καθώς ο αξιωματικός δεν τοποθετήθηκε απευθείας στην ευθεία γραμμή του αυτοκινήτου».

Έτσι, ο Γάλλος απέφυγε την τιμωρία και κράτησε την 4η θέση, που τον διατηρεί στην πρωτοπορία του Πρωταθλήματος Οδηγών με έναν αγώνα να απομένει.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!