Το σχέδιο της Mazda για την προστασία του περιβάλλοντος
Η προστασία του περιβάλλοντος και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι πλέον ο βασικός στόχος για τη Mazda για τα επόμενα χρόνια. Η ιαπωνική μάρκα δεσμεύεται, έως το 2050, να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων», που υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες.
Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξηλεκτρισμένα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Όλα τα παραπάνω είναι το όραμα της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση.
Τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) διαθέτουν μια τεχνολογία με την οποία μπορεί να επιτευχθεί βιωσιμότητα μόνο εάν μια ολιστική προοπτική θα δώσει την ακριβή εικόνα. Για παράδειγμα, ενώ τα BEV είναι μοντέλα μηδενικών εκπομπών που δεν παράγουν εκπομπές καυσαερίων. Απαιτείται όμως μια ματιά στο αποτύπωμα άνθρακα της ίδιας της μπαταρίας, καθώς και στον τύπο ηλεκτρικής ενέργειας που τροφοδοτεί τα αυτοκίνητα. Αυτή η «ευέλικτη» άποψη της βιωσιμότητας οδηγεί τις αποφάσεις της Mazda σε ότι αφορά την εξέλιξη των κινητήρων, τις στρατηγικές στην αγορά, και τη μελλοντική μας γκάμα. Οι ανάγκες των πελατών, οι τοπικές συνθήκες και τα διαφορετικά σενάρια οδήγησης παίζουν επίσης ρόλο στην παροχή της πιο βιώσιμης λύσης - και αυτές οι παράμετροι σπάνια είναι οι ίδιες σε όλο τον κόσμο.
Όλα αυτά οδηγούν τη Mazda στο να υιοθετήσει μια προσέγγιση πολλαπλών λύσεων. Παρά το γεγονός ότι η προσέγγιση αυτή δεν είναι τόσο άμεση όσο μια ολοκληρωμένη δέσμευση για την κατασκευή μόνο μοντέλων BEV, η μάρκα πιστεύει ότι δικαιολογεί τις συνθήκες (και τις εκπομπές) που συναντάμε στον κόσμο σήμερα. Παρακολουθήστε τον Κρίστιαν Σούλτσε,επικεφαλής έρευνας και λειτουργιών της Mazda Motor Europe, να εξηγεί σε βάθος αυτήν τη στρατηγική προοπτική Mazda talks Multi-Solution Approach – Strategy.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!