Σάινθ: «Πολύ διαφορετικά τα μονοθέσια του 2022»
Το 2022 η Formula 1 μπαίνει σε μια νέα εποχή, όπου η εμφάνιση των μονοθεσίων θα αλλάξει σε τεράστιο βαθμό, χάρη στους νέους τεχνικούς κανονισμούς. Ο στόχος τους είναι να αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των ομάδων, κάνοντας τους αγώνες ακόμα πιο συναρπαστικούς.
Οι ομάδες εργάζονται πυρετωδώς στα μονοθέσια της επόμενης γενιάς, έχοντας μπει στην τελική ευθεία στους σχεδιασμούς τους, ενώ παράλληλα οι οδηγοί έχουν ξεκινήσει τις δοκιμές στους προσομοιωτές. Πρόσφατα, ο Λάντο Νόρις είχε δηλώσει πως τα μονοθέσια του 2022 δεν είναι τόσο απολαυστικά στην οδήγηση όσο τα σημερινά.
Ο οδηγός της Ferrari, Κάρλος Σάινθ, μίλησε για τα μονοθέσια της επόμενης χρονιάς, αποκαλύπτοντας μάλιστα το τι συζητάνε μεταξύ τους οι οδηγοί. «Η συμπεριφορά τους είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου στο paddock. Γνωρίζουμε την αίσθηση του μονοθεσίου και μεταξύ μας οι οδηγοί ρωτάμε ο ένας τον άλλο πως αισθανόμαστε με τα νέα μονοθέσια. Υπάρχει πλέον μια τάση στο paddock ανάμεσά μας πως είναι πολύ διαφορετικά στην όψη και πολύ διαφορετικά σε σχέση με τα σημερινά στην οδήγηση και την αίσθηση», δήλωσε ο Ισπανός στο motorsport.com.
Έχοντας διαφορετική αεροδυναμική σχεδίαση, τα νέα μονοθέσια συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά στις στροφές. Ο Σάινθ πρόσθεσε πάνω σε αυτό: «Στην οδήγηση θα είναι πολύ διαφορετικά και πλέον το έχουμε αποδεχθεί πως θα αλλάξουμε τον τρόπο οδήγησής μας. Δεν μπορώ όμως να αποκαλύψω πολλά, δεν μπορώ να πω περισσότερα. Οδηγώ το νέο μονοθέσιο στον προσομοιωτή από την αρχή του έτους. Επιπλέον, μετά το τελευταίο τεστ, προσπαθήσαμε να προσομοιώσουμε τα νέα ελαστικά της Pirelli. Υπάρχει πολλή δουλειά που πραγματοποιείται στο εργοστάσιο. Όλοι δουλεύουν πάνω στο μονοθέσιο του 2022. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εμάς. Θα καταφέρουμε να κερδίσουμε; Αυτό είναι μια άλλη ερώτηση, αλλά έχουμε τεράστια θέληση και όρεξη για δουλειά. Αυτό ισχύει και για τους οδηγούς».
Η Ferrari έφερε ένα νέο κινητήριο σύνολο στο δεύτερο μισό του 2021, στο οποίο θα βασίσει τον κινητήρα του 2022. Η βελτίωση που έφερε στην απόδοση της SF21, φέρνει τη Ferrari σε θέση να διεκδικήσει την 3η θέση από τη McLaren στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η μεταξύ τους διαφορά είναι 7,5 βαθμοί, με 6 αγώνες να απομένουν.
Image credit:
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!