Νέα διάκριση για το Mazda 2

Νέα διάκριση για το Mazda 2
Το νέο supermini Mazda 2, διακδίθηκε για την χαμηλή του κατανάλωση στις μετρήσεις της WLTP, επιτυγχάνοντας βαθμολογίες που σημειώνουν υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το νέο Mazda 2 παρουσιάστηκε και έκανε άμεσα αισθητή την παρουσία του, καθώς διακρίθηκε για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που έχει. Η Green NCAP βαθμολόγησε τον βελτιωμένο κινητήρα Skyactiv-G 1.5 που προσφέρεται στο ανανεωμένο Mazda2 με 3,5 αστέρια για την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Με αυτό το αποτέλεσμα, η έκδοση των 75 ίππων του βραβευμένου μικρού μοντέλου της Mazda τοποθετείται σε μια ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων εσωτερικής καύσης.

Ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Mazda, Χέικο Στρίτσελ, μίλησε για τη διάκριση του νέου Mazda 2. «Η διάκριση του Green NCAP επικυρώνει τη στρατηγική που ακολουθούμε στη Mazda και συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με αποτέλεσμα να περιορίζουμε τις πραγματικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων μας. Είναι μέρος της προσέγγισης πολλαπλών λύσεων (multi-solution approach) που έχουμε υιοθετήσει και περιλαμβάνει διαφορετικές μορφές καυσίμων και, όπως πάντα, επίπονες προσπάθειες για μείωση κάθε πιθανού γραμμαρίου βάρους».

Mazda 2

Tο νέο Mazda 2 είναι ένα από τα τρία οχήματα εσωτερικής καύσης της μάρκας που ενώ δεν διαθέτουν υβριδικό σύστημα του απονέμεται η διάκριση των 3,5 αστεριών. Μόνο τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (BEV) και plug-in ηλεκτρικά (PHEV) έχουν επιτύχει υψηλότερες βαθμολογίες Green NCAP.

 

Από τη μεριά της, η Green NCAP, μέσω του Αλεξάνταρ Νταμιανόφ, θέλησε να δώσει συγχαριτήρια στην ιαπωνική φίρμα. «Συγχαρητήρια στη Mazda για τις εξαιρετικές αποδόσεις, ειδικά όσον αφορά την χαμηλή κατανάλωση καυσίμων».

Η πιο πρόσφατη έκδοση του ανανεωμένου Mazda 2 των 75 ίππων που προσφέρεται στην Ευρώπη διαθέτει βενζινοκινητήρα Skyactiv-G με υψηλότερη συμπίεση και νέες τεχνολογίες. Ως αποτέλεσμα, η Mazda έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, παρόλο που δεν διαθέτει το σύστημα Mazda M Hybrid, προσθέτοντας παράλληλα 6% περισσότερη ροπή.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!