Θα κάνουν ένσταση Ferrari-Red Bull για την ανάρτηση της Mercedes;
Κατά τη διάρκεια του GP Τουρκίας της Formula 1, η Mercedes είχε ιδιαίτερα υψηλότερη τελική ταχύτητα έναντι των αντιπάλων της. Αυτό προκάλεσε ιδιαίτερο προβληματισμό στις τάξεις της Red Bull Racing για το πώς η W12 ξεπερνούσε κατά πολύ την τελική της RB16B.
Λίγες ημέρες αργότερα, κυκλοφόρησε οπτικοακουστικό υλικό που έδειχνε την πίσω ανάρτηση της Mercedes να δημιουργεί ένα εφέ υπό υψηλό φορτίο, χαμηλώνοντας ιδιαίτερα το πίσω μέρος, προσφέροντας μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στις ευθείς. Αυτό προκάλεσε ιδιαίτερη έκπληξη στο ευρύ κοινό, όμως αυτό δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο σχεδιαστικά.
Οι φήμες περί ένστασης των άλλων ομάδων δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ, με αρκετές να χαρακτηρίζουν την ανάρτηση ιδιοφυής.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο, πιστεύει ακράδαντα στη νομιμότητα της ανάρτησης της Mercedes. «Ειλικρινά, δεν με ενδιαφέρει να μπω σε αυτή τη συζήτηση. Δεν πολυακολουθώ το θέμα αλλά έχω ακούσει για την ανάρτηση. Δεν βλέπω τίποτα λάθος ή το παράνομο σε αυτό. Επίσης δεν είμαι καθόλου έκπληκτος από τον τρόπο που το μονοθέσιο συμπεριφέρεται».
Τα σχόλια του Μπινότο μαρτυρούν πως ο τρόπος λειτουργίας της ανάρτησης δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, το εφέ αυτό, προσπαθούν να το εκμεταλλευτούν όλες οι ομάδες, ανάλογα με το αεροδυναμικό σχεδιασμό του εκάστοτε μονοθεσίου.
Από τη μεριά του, ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, επιβεβαίωσε πως δεν σκέφτεται η ομάδα του το ενδεχόμενο ένστασης. «Δεν πιστεύουμε σε καμία περίπτωση πως είναι παράνομη, όχι. Είναι κάτι το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί ιστορικά. Το έχουμε δει να το χρησιμοποιούν και κατά το παρελθόν. Η ανάρτηση θα έχει μεγαλύτερη επιρροή σε συγκεκριμένες πίστες. Στις ΗΠΑ είχε μικρότερο αντίκτυπο, αλλά σε πίστες όπως αυτή της Τζέντα στη Σαουδική Αραβία θα είναι ιδιαίτερα ισχυρό».
Η Mercedes δίνει μεγάλη μάχη απέναντι στη Red Bull Racing στα δύο Πρωταθλήματα. Σε αυτό των Οδηγών, ο Λιούς Χάμιλτον υπολείπεται 12 βαθμούς έναντι του Μαξ Φερστάπεν, ενώ σε αυτό των Κατασκευαστών, η γερμανική ομάδα έχει πλεονέκτημα 23 βαθμούς έναντι των «ταύρων».
Επόμενος σταθμός της Formula 1 είναι το GP Μεξικού στις 5-7 Νοεμβρίου.
Image credit: Mercedes-AMG
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!