H εξηλεκτρισμένη στρατηγική της Stellantis με τα Opel Manta και Lancia Delta
Η Stellantis σχεδιάζει το δικό της μοντέλο στρατηγικής εξηλεκτρισμού, αναβιώνοντας δύο ιστορικά μοντέλα, το Opel Manta και τη Lancia Delta. To εξηλεκτρισμένο μέλλον της αυτοκίνησης πλησιάζει ολοένα και περισσότερο στο να γίνει καθημερινότητα, με τις εταιρίες αυτοκινήτων να παρουσιάζουν ολοένα και περισσότερα μοντέλα, είτε αμιγώς ηλεκτρικά, είτε με plug-in υβριδικά συστήματα.
H αρχή θα γίνει γερμανικό μοντέλο, με την Opel να έχει ήδη επιβεβαιώσει την επιστροφή του τον περασμένο Ιούλιο στη μορφή ενός SUV. Η εταιρεία θέλει να παρουσιάσει τη δική της έκδοση του Ford Mustang Mach-E και το ιστορικό όνομα Manta, που ταξιδεύει τους φίλους του αυτοκινήτου σε παλαιότερες εποχές, θα δώσει μια πιο σπορ φινέτσα στο μοντέλο.
Λεπτομέρειες για το SUV δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, όμως αναμένεται να κατασκευάζεται στην STLA Medium πλατφόρμα της Stellantis. To μοντέλο θα φορά μπαταρία μέχρι 104 kWh και θα προσφέρει αυτονομία μέχρι 700 χλμ.
Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες του ομίλου Stellantis θα προσφέρουν επιτάχυνση από 0 σε 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2 δευτ. ενώ το Manta αναμένεται να αποδίδει κοντά στους 400 ίππους. Το μοντέλο θα είναι από τα κορυφαία της γκάμας της Opel και θα τεθεί αντιμέτωπο με τα Ford Mustang Mach-E, Huyndai Ioniq 5, Kia EV6 και Volkswagen ID.4. H Opel στοχεύει μέχρι το 2027 να παράγει αποκλειστικά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Η επιστροφή της Delta
Το σχέδιο της Stellantis προβλέπει επίσης την αναγέννηση της Lancia Delta ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Πρόσφατα, ο νέος πρόεδρος της εταιρείας επιβεβαίωσε πως η Ypsilon θα επιστρέψει στην αγορά το 2024 κι αργότερα θα ακολουθήσει και η Delta. Το μελλοντικό μοντέλο, αναμένεται να ακολουθεί τα σχεδιαστικά βήματα αυτού του 2008 ως premium hatchback.
Η Stellantis από τη μεριά της θα προσφέρει τις τέσσερις EV πλατφόρμες της στις 14 αυτοκινητοβιομηχανίες της, συμπεριλαμβανομένου των Alfa Romeo, Citroën, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati και Peugeot.
Η Alfa Romeo έχει επιβεβαιώσει λανσάρισμα ενός τουλάχιστον μοντέλου κάθε χρόνο, αρχής γενομένης της Tonale crossover. Από τα μοντέλα αυτά, αναμένουμε τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά της ιταλικής φίρμας, με πιθανή απόδοση ιπποδύναμης μέχρι και τους 442 ίππους.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!